برای بسته بندی محصولات غذایی و نگهداری ان ها از کیسه و نایلون های کوچکی استفاده می شود، که تحت عنوان کیسه فریزر شناخته می شوند.

در بازار انواع و اقسام کیسه زباله ضخیم تولید شده و به همین دلیل این محصول با برند و مارک های مختلفی در بازار موجود می باشدو یکی از بهترین کیسه ها برند نیلی می باشد.

کیسه فریزر نیلی دارای کیفیت بسیار خوبی داشته و می توان برای انواع مواد غذایی مثل سبزیجات، گوشت و حبوبات از آن استفاده می کنند.

این کیسه ها از کارخانه ی تولید کننده به بازار مصرف به صورت عمده و بسته بندی به فروش می رسد. شرکت های بازرگانی اغلب آن ها را از سازندگان خریداری کرده و به متقاضیان بازار فروش و مصرف ارائه می کنند. فروش عمده کیسه فریزر نیلی

مشخصات مهم انواع کیسه فریزر نیلی

مشخصات مهم انواع کیسه فریزر نیلی یخچال ها برای نگهداری از مواد مختلف اختراع شدند تا از فساد و خراب شدن آن ها جلوگیری کنند. اما برای قرار دادن غذا ها درون کشو های یخچال احتیاج به کیسه های مختلفی است. نایلون و یا همان مشما های پلاستیکی نازک بهترین گزینه برای قرار دادن مواد غذایی درون یخچال می باشد.

کیسه هایی که برای نگهداری مواد مورد استفاده قرار می گیرند، کاملا شفاف بوده و هیچ رنگی درون آن ها قرار داده نشده است. وزن سبکی داشته و ظاهر کاملا صافی دارند. بیشتر کیسه فریزر ها به صورت مستطیل بوده و انتهای آن ها کاملا پرس می باشد.

کیسه فریزر مانند کالا های دیگر در اندازه و سایز های مختلفی تولید می شوند، در اندازه های بسیار کوچک که شاید طول و عرض آن 4 سانتی متر بیشتر نخواهد بود. سایزهای بزرگت تر بسیاری برای کیسه فریزر وجود داشته، که همگی مورد استفاده قرار می گیرند. کیسه فریزر سایز کوچک برای نگهداری از مواد غذایی درون یخچال مناسب نیستند، بیشتر در هنگام خرید و فروش بکار می روند. سایز هتی بزرگ برای استفاده در یخچال مناسب ترند.

پاکت فریزر مختلفی تولید شده، اما تنها یک نمونه از آن ها به عنوان کیسه فریزر مورد استفاده قرار می گیرند. این کیسه ها شفافیت بسیار بالایی داشته، نازک بوده و نور را به خوبی از خود عبور می دهند. محتویات درون کیسه به راحتی قابل تشخیص می باشد.

با وجود نازکی که دارند، بسیار مقاوم بوده و به راحتی پاره نمی شوند. با وجود قرار گرفتن در یخچال در مدت زمان طولانی، تغییر حالت پیدا نکرده و هم چنان منعطف و سالم باقی می ماند.

راهنمای خرید کیسه فریزر درجه یک

راهنمای خرید کیسه فریزر درجه یک کیسه فریزر ها یکی از واجبات آشپزخانه بوده و علاوه بر نگهداری مواد مختلف کارایی بسیاری دارند. کیسه های فریزر در بازار با برند های مختلفی وجود داشته و به فروش می رسند. که البته همگی ان ها دارای کیفیت بالا نبوده و بسیاری از ان ها ضعیف می باشند. هنگام خرید کیسه فریزر می بایست به نکات ریز اما کارآمدی توجه داشت، تا یک محصول خوب را خریداری کرد.

1- قبل از خرید کیسه فریزر باید در نظر داشت که برای چه چیزی احتیاج به کیسه های مختلف دارید. برای نگهداری مواد درون فریزر از کیسه های معمولی که همگی در یک اندازه ی استاندارد ساخته شده اند، باید خریده شود. اما برای پخش نذری و قرار دادن شکلات و یا خوراکی های مختلف، احتیاج به کیسه فریزر های کوچک می باشد.

2- کیسه فریزر درجه یک تمام ویژگی های یک محصول خوب را دارا بوده و هیچ نقطه ضعفی در آن دیده نمی شود.

3- برای خرید یک کیسه فریزر با کیفیت کافی است یک عدد از کیسه را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید. بهترین کیسه ها با فشار دست، پاره نشده و از هم گسیخته نمی شود.

4- کیسه ی فریز می بایست با ظرافت تمام ساخته شده باشد. قطر آن نه بسیار زیاد و نه کم می باشد. نازک بوده و کاملا مقاوم می باشد.

5- کیسه فریزیز هایی که دارای نشان استاندارد می باشند، از متریال با کیفیتی ساخته شده اند، که هیچ گونه آسیبی به وجود نمی آورند.

6- مقاومت و استحکام پلاستیک می بایست بسیار زیاد بوده و به حالت خود را از بین نبرد.

7- هنگامی که مواد غذایی را درون کیسه قرار می دهیم، می بایست تمامی مواد درون خود حفظ کند و پرس آن با وجود مواد سنگین پاره از بین نخواهد رفت.

8- بهترین کیسه هایی که برای فریزر ساخته شده اند، هیچ گونه رنگی نداشته و کاملا شفاف می باشند.

معرفی کیسه فریزر مدل جعبه ای

معرفی کیسه فریزر مدل جعبه ای در گذشته کیسه فریزر ها تنها به صورت فله ای خرید و فروش می شدند. اما امروزه روند خربد و فروش آن کمی تغییر کرده و کیسه ها به صورت بسته بندی نیز روانه ی بازار می شوند. کیسه فریزر ها به صورت رول و جعبه ای موجود بوده که علاوه برجایگیری مناسب، استفاده از آن راحت تر نیز شده است.

کیسه فریزر جعبه ای همانند، دستمال کاغذی به نحوه ی خاصی درون جعبه تا شده است. روی جعبه درزی قرار داده است، که می توان کیسه ها را از جعبه بیرون کشید. نحوه ی بیرون کشیدن کیسه ها به گونه ای می باشد، که با کشیدن کیسه ی اوا، کیسه ی دوم تا نیمه بیرون می آید.

کیسه های جعبه ای سبب شده تا کیسه ها همیشه تمیز و عاری از هر گونه میکروب باشند و بهداشت به صورت کامل رعایت شود. چرا که هنگام بیرون کشیدن یک کیسه، کیسه یعدی به محتویات دست آلوده نشده و هم چنان تمیز می ماند. تعداد زیادی پلاستیک درون جعبه ها قرار گرفته است، جعبه به عنوان یک استند این تعداد از کیسه ها را درون خود جای داده و از به هم ریختگی و ریخت و پاش آن ها جلوگیری شده است.

قیمت خرید انواع کیسه فریزر نیلی

قیمت خرید انواع کیسه فریزر نیلی کیسه فریزر باکیفیت با برند نیلی در بازار با اندازه و سایز های مختلف وجود دارد. قیمتی که برای این کالا در نظر گرفته شده است، بر اساس مواد اولیه و ارزش افزوده ی اعمالی در خط تولید می باشد. کارخانه محصولات تولید شده ی خود را به صورت مستقیم به دست عرضه کنندگان رسانده و مانع از وجود واسطه های مختلف سده است. بدین ترتیب قیمت نهایی محصول تا حد زیادی کاهش یافته است.

کیفیت و جنس عالی این کیسه ها سبب شده تا علاوه بر بازار های داخلی در خارج از کشور نیز به فروش برسند. کیسه فریزر صادراتی با بهترین بسیته بندی و قیمت مرز ها را پیموده و به دست مخاطبان می رسد.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت دستکش یکبار مصرف | مرغوب ترین دستکش ها را ارزان خرید کنید
    2. خط تولید دستکش لاتکس | خریداران دستکش لاتکس
    3. اطلاعات گسترده در انتخاب ظروف یکبارمصرف مرغوب!
    4. شرکت تولیدی دستکش لاتکس | تولید کننده جنس های متنوع آن در کشور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *