کیسه فریزر نیلی که کارخانه آن سابقه کاری خوبی را دارد و در بازار امروز بسیار شناخته شده است. این کارخانه سال های زیادی است که تولیدات فریزر را برعهده داردکه فریزر ها را در طرح های مختلفی تولید می نماید.

کارخانه نیلی به تولید کیسه فریزر های رولی،چسبی،لفاف می پردازد که از فروش بالایی نیز برخوردار می‌باشد. کیسه فریزر ها در انواع مختلفی تولید شده اند که از جمله آن ها می توان به کیسه فریزر رولی،جعبه ای، لفاف و چسبی پرداخت.

خریدار هنگام خرید می تواند هر مدلی را که می خواهد انتخاب نماید اما به یاد داشته باشید که قیمت کیسه فریزر های لفاف نسبت به بقیه پایین تر است این کم بودن قیمت به دلیل کیفیت بد آن نیست بلکه بخاطر هزینه بسته بندی آن می باشد که هنگام بسته بندی هزینه کمی را برای آن در نظر می گیرند.

عرضه مستقیم کیسه فریزر نیلی

صفر تا صد کیسه فریزر نیلی را بدانید

صفر تا صد کیسه فریزر نیلی را بدانید کیسه فریزر درجه یک یکی از وسایلی می باشد که همیشه باید در منزل وجود داشته باشد چرا که از آن استفاده بسیاری می شود کیسه فریزر که برای نگهداری مواد غذایی آن هم به مدت طولانی به کار گرفته می شود موجب فاسد نشدن مواد غذایی می شود.

نحوه ی تولید کیسه فریزر این گونه است که کارخانه ها وتولیدی ها دستگاه تولید نایلون را انتخاب می‌کنند مواد اولیه آن را تهیه می کنند و گاهی نیز از دستگاه چاپ نیز بهره می‌گیرند و به تولید خود ادامه می دهند.

انتخاب دستگاه چاپ که بعد از تولید رول نایلون یا نایلکس برای سفارشاتی که چاپ دار می باشند نیاز به یک دستگاه چاپ داریم.دستگاه دوخت که رول خام نایلون بدون دستگاه دوخت به هیچ دردی نمی خورد یعنی به هر شکلی که بخواهیم آن را درست کنیم نیاز به دوخت دارد.

برای تولید کیسه فریزر باکیفیت و مرغوب بهتر است روش های آن را به طور صحیح انجام دهیم.کم کاری یا انجام ندادن برخی از این روش ها موجب می شود محصول تولید شده بی کیفیت باشد.

چرا کیسه فریزر بی رنگ محبوب تر است؟

چرا کیسه فریزر بی رنگ محبوب تر است؟ کیسه فریزر های رنگی مواد شیمیایی دارند که به هنگام قرار دادن مواد غذایی درون آن ها به مواد غذایی وارد می شود و باعث بیماری می شود علاوه بر این کیسه فریزر باید شفاف باشد تا درون آن را به راحتی بتوان دید.

کیسه فریزر صادراتی که امروزه با تولید زیادی روبرو می باشد در بازارها و فروشگاه ها این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رسانند و خریدارانی که به صورت عمده بخواهند خرید یا صادر کنند ابتدا به بازار رفته و این محصول را شناسایی می نمایند.فروش زیاد این محصول موجب شده تا به تمامی نقاط کشور صادر شود.

کیسه فریزر در سه مدل رولی،بسته بندی وجعبه ای با بازار عرضه شده است که رولی را می‌توان به راحتی از یکدیگر جدا کرد.واین محصول به صورت عمده خریداری شده و به بازار صادر می شود.

کیسه فریزرهای تولید شده در ایران به دلیل کیفیت خوبی که دارند کشور های بسیاری خریداران این محصول می باشند که همین محصول به روش های مختلفی به کشورهای دیگر صادر می گردد:

  • سفارش اینترنتی
  • سفاش مستقیم یا حضوری سفارش
  • غیر مستقیم از طریق واسطه

مشخصات بهترین انواع کیسه فریزر

مشخصات بهترین انواع کیسه فریزر کیسه فریزری که خریداری می نماییم باید ویژگی هایی را داشته باشد.

کیسه فریزر باید از ماده پلاستیکی مقاوم تولید شده باشد تا زمانی که مواد غذایی را درون آن قرار می دهیم پاره نشود. امروزه بیشترکیسه فریزرهای موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و با قرار دادن مواد غذایی که وزنشان زیاد می باشد به راحتی پاره خواهند شد.

کیسه فریزر باید دوخت مناسبی داشته باشد. درکیسه فریزر مقدار مواد غذایی زیاد نیست که باعث پاره شدن آن شود ولی بعضی از کیسه فریزرها بی کیفیت هستند و با قرار دادن مقدار کمی مواد غذایی به راحتی پاره میشوند.

دوخت در کیسه فریزر بسیار مهم است. کیسه فریزر اگر از مقاومت پایینی برخوردار باشد هنگام قرار دادن مواد غذایی داخل آن کیسه پاره خواهد شد.

مواد تشکیل دهنده کیسه فریزر بسیار مهم هستند. اگر کیسه فریزر از مواد خوبی تشکیل نشده باشد مواد شیمیایی را به مواد غذایی‌که داخل آن است انتقال میدهد.

اندازه کیسه فریزر باید استاندارد باشد. کیسه فریزر یک اندازه استاندارد دارد و بزرگ تر و یا کوچک تر بودن آن نباید شما را هنگام خرید به مشکل بیندازد.کیسه فریزر را با قیمت مناسب تهیه کنید. فریزر قیمت زیادی ندارد و نباید هزینه زیادی را برای آن درنظر بگیریم.

فروش ویژه کیسه فریزر نیلی

فروش ویژه کیسه فریزر نیلی فروش کیسه فریزر نیلی به روش های مختلفی امکان پذیر است که گاهی به صورت مستقیم یا حضوری می باشد این گونه که خریدار به بازار یا فروشگاه رفته مدل ها و طرح های کیسه را مشاهده نموده و بعد از آن خریداری می نماید.

روش دیگر فروش این نوع کیسه فریزرها غیر مستقیم می باشد این گونه که یک نفر در این میان واسطه می شود و هزینه ای را دریافت می کند تا بتواند محصولی را انتخاب و به فروش برساند.

روش دیگر که امروزه بسیار فراوان شده و هزینه زیادی را در بر نمی‌گیرد و هرکس در هرجای دنیا می تواند آن را انجام دهد سفارش اینترنتی می باشد خریدار درسایت می تواند مدل ها،ندازه،تعداد وسایز کیسه فریزر را مشاهده و انتخاب نماید و بعد به راحتی آن را خریداری کند.

کیسه فریزر سایز کوچک مناسب برای بسته بندی های کوچک می باشد این مدل کیسه فریزرها بیشتر به صورت زیپی می باشند و جنس آن بسیار مقاوم می باشد.

کیسه فریزر باید دارای سایز بندی باشد سایز کوچک و بزرگ آن که در بعضی کارها می توان از سایز کوچک آن و در برخی دیگر از سایز بزرگ آن بهره گرفت.

بهتراست کیسه فریزر شفاف وروشن باشد به طوری که هرچیزی در آن قرار می دهیم قابل مشاهده باشد. کیسه فریزر باید به راحتی قابل جداسازی باشد و هنگام جداسازی آن به مشکل برنخوریم.جعبه ی کیسه فریزر ظاهری زیبا داشته باشد تا خریداران را به خود جذب کند و قابلیت باز و بسته شدن نیز داشته باشد.

در هنگام خرید کیسه فریزر باید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم:

  • از کیسه فریزرهای رنگی دوری کنید؛ رنگ به کار رفته در مواد کیسه ممکن است به خوراکی درون آن نفوذ کند و باعث مسمومیت شود.
  • جنس کیسه فریزر:که کاربرد کیسه فریزر این است که بتواند در دمای پایین مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم نگه دارد پس باید دارای بهترین مواد اولیه باشد.
  • ضخامت کیسه فریزر:که با توجه به تعداد برگ های آن ضخامت کیسه متفاوت خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *