صادرات نایلکس دسته دار

صادرات نایلکس دسته دار درجه یک برای پاکستان و دیگر کشورهای همسایه با ضمانت کیفیت و قیمت از طریق این مرجع تولیدی محصولات پلی اتیلنی انجام میشود. امروزه نایلکس های رکابی جایگاه ویژه ای در بین اقلام تولیدی کارخانه ها پیدا کرده اند و دلیل آن هم استفاده بی رویه فروشگاه ها از این دسته از پلاستیک ها میباشد. تقریبا هر نوع فروشگاهی در هر جای دنیا به نایلکس دسته رکابی درجه یک نیاز دارد و از آنجاییکه قیمت آن در کشور ما بسیار پایین است ، اغلب کشورهای همسایه به دنبال سفارشات سنگین این نایلکس ها میباشند. در ادامه به مواد اولیه نایلکس دسته دار ، تنوع سایز بندی ، تنوع رنگ بندی و نحوه سفارش و صادرات نایلکس دسته دار خواهیم پرداخت.

صادرات نایلکس دسته دار

مواد اولیه نایلکس دسته رکابی درجه یک اعلا

شاید در زمان سفارش نایلون دسته دار یا نایلکس فروشنده تنها به گفتن تولید شده با مواد گرید یک پتروشیمی بسنده کند و شما هم دقیقا می خواهید بدانید که چه نوع مواد هایی در محصول بکار رفته اند.
اگر به صورت تخصصی بخواهیم به این موضوع بپردازیم باید به این موارد اشاره کنیم :
۲۰ واحد پلی اتیلن سنگین فیلم
۳  واحد پلی اتیلن سبک فیلم
۲ واحد پلی اتیلن سبک خطی
جزئیات این ترکیب نیز بدین صورت میباشد :
۱۰ واحد اف ۷۰۰۰
۵ واحد ۵۱۱۰ آریاساسول
۵ واحد ایکس ۵ (به ترتیب کیفیت، جم، باختر، مارون)
۳ واحد ۰۰۷۵
۲ واحد ۲۰۹ ال ال دی
۱ درصد شفاف کننده
ترکیب مناسب این مواد باعث میشود تا شفافیت و دوام پلاستیک دسته دار به بالاترین حد ممکن برسد.

صادرات نایلکس دسته دار

خصوصیات پلاستیک دسته رکابی

از مهم ترین ویژگی های پلاستیک دسته رکابی میتوان به :
عدم کدر بودن و شفافیت
عدم نازک بودن و ضخامت مناسب
عدم داشتن بوی زننده مواد پتروشیمی
انعطاف پذیری
وکشسانی بسیار عالی و دوخت محکم اشاره کرد.

صادرات نایلکس دسته دار

مزایای پلاستیک دسته رکابی

مهم ترین فرق این محصول با سایر نایلون های بسته بندی مثل نایلون خیاری در داشتن دسته های رکاب مانند میباشد که حمل کیسه را آسانتر میکند و حتی میتوان در صورت نیاز دسته ها را به هم گره زد تا از بیرون ریزی محتویات داخل آن جلوگیری کرد.
از دیگر مزیت ها هم میتوان به عدم نفوذ پذیری گرد و خاک به داخل کیسه و همچنین داشتن سایز بندی کوچک تا بزرگ که باعث میشود تا برای قرار دادن اقلام ریز و درشت تا وزن ۲۰ کیلو بتوان از آنها استفاده کرد.

صادرات نایلکس دسته دار

صادرات نایلکس دسته دار در سایز بندی

سایزهای پرفروش سال های اخیر این محصول عبارتند :
از ابعاد ۲۰×۳۰ (۴۵۰ تا۴۸۰ برگ)
۲۵×۳۵ ( ۴۰۰ تا ۴۳۰ برگ)
۳۰×۴۰ ( ۳۴۰ تا ۳۸۰ برگ)
۳۷×۴۷ ( ۲۵۰ تا ۲۸۰ برگ )
۴۵×۵۵ ( ۱۰۰ تا ۱۳۰ برگ )
۵۵×۶۵ ( ۸۰‌ تا ۱۱۰ برگ)
کشور پاکستان از جمله کشورهای مصرف کننده سایزهای کوچک نایلکس دسته دار هستند که به واسطه محصولاتی که در برخی فصول سال تولید می کند اندازه های کوچک از این پلاستیک های بادوام احتیاج دارند.
سایزهای ۲۰×۳۰ و ۲۵×۳۵ از جمله مهم ترین و پرفروش ترین و پر متقاضی ترین ابعاد نایلکس رکابی هستند که توسط تاجران پاکستانی به کارخانه های تولید کننده این محصول در کشورمان سفارش داده می شوند.
چنانچه شما نیز به این ابعاد از نایلکس ها احتیاج داشتید این مسئله را در نظر بگیرید که در حال حاضر هیچ یک تولیدکنندگان ایرانی با این درخواست ها و ابعاد غریبه نیستند و همه آنها حتی امکان ظرفیت های لازم را برای تولید نایلکس و نایلون در چنین ابعادی فراهم کرده اند.
همچنین این مجموعه نیز می تواند تمامی ابعاد ذکر شده را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان تولید و عرضه کند.

صادرات نایلکس دسته دار

صادرات نایلکس دسته دار در رنگ بندی

بااینکه خریداران خارجی و به خصوص پاکستانی بیشتر بر خرید نایلکس های شفاف تاکید دارند اما در این قسمت اشاره ای نیز به صادرات نایلکس دسته دار در رنگ ها و طرح بندی های مختلف اشاره خواهیم کرد.
اگر در زمان پرسیدن قیمت پلاستیک دسته دار تنها به سفید یا رنگی بودن آنها اشاره کنید تقریبا ۹۰ درصد تولیدی ها قیمت نایلون شفاف را تا ۴۰ درصد بالاتر از نایلکس رنگی به شما میگویند و دلیل آن هم استفاده مواد درجه ۲ برای تولید نایلکس های رنگی می باشد.
طبیعتا اگر بخواهیم برای تولید نایلکس رنگی از مواد درجه یک استفاده کنیم قیمت آن به مراتب از مدل شفاف بالاتر خواهد رفت به همان اندازه تعداد برگ های نایلکس در هر کیلو به نسبت مدل درجه دو بیشتر خواهد بود.
بنابراین چنانچه به نایلکس شفاف و رنگی در مدل های درجه یک و دو را در حجم تناژ احتیاج داشتید میتوانید روی قدرت تامین این مجموعه تولیدی حساب کنید.

صادرات نایلکس دسته دار

تحویل زودتر از موعد نایلکس با مناسبترین شرایط

این مجموعه به صورت تخصصی روی صادرات انواع نایلون شیرینگ ، نایلون کشاورزی ، نایلون بسته بندی و صادرات نایلکس دسته دار تمرکز دارد و این کالاها را با استفاده از مواد درجه با بهترین نرخ عرضه میکند.
ما با بکار گیری تجهیزات مدرن و جدید سعی داشته ایم تا در سریع ترین زمان ممکن محموله های درخواستی شما آماده و ارسال کنیم.
همچنین شرایط پرداخت برای مشتریان پاکستانی ، عراقی ، سوریه ای و ترکیه ای به صورت سه مرحله ای در سه زمان ( ۳۰ درصد پیش پرداخت قبل از معامله ، پرداخت ۴۰ درصد حین تولید و ۳۰ درصد زمان بارگیری ) فراهم میباشد تا شما با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید.
همچنین برای بازدید کارخانه و دفتر مجموعه میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *