سفارش کیسه زباله ضخیم

سفارش کیسه زباله ضخیم ۱۰ و‌ ۱۴ عددی در انواع ابعاد و رنگ های مختلف از طریق این مرکز و سایت تولیدی و عرضه عمده محصولات پلاستیکی امکانپذیر است. این دسته از نایلکس های پلی اتیلنی، جزو محبوب ترین کیسه جهت جمع آوری و تفکیک زباله هستند و استفاده از آن تبدیل به یک کار روتین روزانه برای افراد جامعه شده است. در ادامه این مقاله، به انواع این محصول برای مصارف خانگی و همچنین نکات بسیار مهم جهت فروش خارجی، خواهیم پرداخت.

سفارش کیسه زباله ضخیم

انواع کیسه زباله ۱۰ و ۱۴ عددی برای مصارف خانگی

سفارش کیسه زباله ضخیم

کیسه هایی که در این تعداد هستند، پرفروش ترین از لحاظ تعداد میباشند.
این نایلون ها هم به صورت کیسه زباله فله کیلویی و همینطور کیسه زباله رولی جعبه ای هم به فروش میرسند.
اگر بخواهیم میزان سفارش کیسه زباله ضخیم نوع فله و رولی در این تعداد را با هم مقایسه کنیم، کیسه های لفاف دار نسبت به رولی متقاضیان بیشتری دارند چون اکثر فروشگاه ها این کیسه ها را در بسته بندی لفاف دار عرضه میکنند و بیشتر در دسترس مردم است لذا تمامی خانه ها و مکان های کوچک که برای انباشت مواد دورریز کمتر از ۵ نفر نیاز باشد از این کیسه ها استفاده میشود.
البته در خارج از ایران برعکس این قضیه هست و‌ نوع رولی خواهان بیشتری دارد چون حالت آسان مصرف بودن آن را خیلی میپسندند و با آن راحتتر هستند.
به طور معمول، کیسه های لفاف دار مشکی در بسته های ده تایی و کیسه های رنگی در تعداد چهارده تایی به بازار عرضه میشوند.

سفارش کیسه زباله ضخیم

مهم ترین نکته در صادرات و سفارش کیسه زباله ضخیم

در این قسمت به موضوعی خواهیم پرداخت که کمتر به آن اشاره میشود.
بحث بسته بندی این کیسه ها واقعا برای کشورهای وارد کننده مهم است خصوصا اینکه ما کشوری تحت تحریم های سنگینی هستیم و باید روی این مسئله کار کنیم.
قطعا نباید از مشتریان خارجی انتظار این را داشته باشیم تا اجناس ما را طبق بسته بندی خودمان بپذیرند چون ممکن است در آینده هم مشکلاتی برای صادر و وارد کننده درست شود.
بهتر است که لفاف یا برچسب هر محصولی طبق استاندارد و مقبولیت کشور مقصد باشد.
به طور مثال، اگر قرار است کشور روسیه سفارش کیسه زباله ضخیم را از ما داشته باشد، بهتر است که بسته بندی کاملا روسی باشد یعنی تمام حروف و برند به زبان روسی نوشته شود.
برای کشورهای ترکیه، هند، عراق و یا هر کشوری بهتر است وارد کننده نمونه بسته بندی آن محصول را به شرکت تولیدی داده و کالای درخواستی با یک بسته بندی شکیل و زیبا ارسال شود.
خوشبختانه این کار در چند سال گذشته در حال جا افتادن است و تجار مجرب ما که اغلب به صورت اینترنتی هم فعالیت میکنند توانسته اند که این موضوع را به خوبی برطرف نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *