سفارش عمده نایلکس دسته رکابی

سفارش عمده نایلکس دسته رکابی راه راه ارزان از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی برای تمامی شهرهای داخلی و حتی خارجی کشور با بهترین نرخ و کیفیت انجام میشود. در این مقاله قصد داریم به محصولی بپردازیم که کمتر در مقاله های قبلی به آن پرداخته شده است این کالا در برخی از کشورهای شمالی ایران و همچنین شرقی فروش و مصرف بسیار بالایی دارد. از مهمترین مشتریان خارجی این محصول می‌توان به ترکمنستان تاجیکستان قرقیزستان ازبکستان افغانستان و پاکستان اشاره کرد. مهمترین علت این حجم از خرید نایلکس های دسته رکابی راه راه قیمت پایین آن به اضافه کیفیت بسیار خوب آن است در ادامه به ویژگی ها کاربرد انواع ابعاد و همچنین سفارش عمده نایلکس دسته رکابی دورنگ خواهیم پرداخت.

سفارش عمده نایلکس دسته رکابی

ویژگی های کیسه دسته رکابی راه راه درجه دو

مهمترین ویژگی که این محصولات نسبت به سایر نایلکس دسته دار و نایلون دسته دار دیگر دارند در ظاهر آنهاست.
ظاهر این کیسه ها دو رنگ در یک نایلکس هستند و بیشتر در رنگ های سفید آبی سفید قرمز ، سفید سبز ، مشکی قرمز ، مشکی زرد و مشکی آبی یافت می شوند.
به مانند سایر کیسه ها و پلاستیک دسته دار می توان این محصولات را در ابعاد 2 کیلویی الی ۱۰ کیلویی تهیه کرد.
با وجود اینکه تقریبا ۱۰۰ درصد نایلکس های دسته رکابی راه را به صورت درجه دو تولید می شوند اما از شفافیت و کیفیت بسیار خوبی بهره مند میباشند.
ضمن که این کیسه ها از نرمی و لطافت و انعطاف پذیری خوبی نیز برخوردار می باشند دسته های آنها به واسطه همین خصوصیات مهم کاملا محکم و بادوام هستند.

سفارش عمده نایلکس دسته رکابی

اندازه ها و موارد استفاده از نایلکس رکابی ۲ رنگ

همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد این پلاستیک دسته دار رکابی در ۵ اندازه استاندارد تهیه و توزیع می شوند این ابعاد عبارتند از سایزهای ۲ کیلویی(۳۰×۴۰) ، ۳ کیلویی(۳۷×۴۷) ، ۵ کیلویی(۴۵×۵۵) ، ۷ کیلویی(۵۵×۶۵) و ۱۰ کیلویی(۶۵×۷۵).
البته نایلکس های دسته رکابی راه راه قابلیت سفارشی سازی از لحاظ ضخامت و رنگ و همچنین اندازه را نیز دارند.
اگر سفری به کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان تاجیکستان و همچنین پاکستان زده باشید بیشتر این محصولات را در بازارچه ها و بین دست فروشی ها و همچنین فروشگاه ها مشاهده می کنید.
پلاستیک ها برای قرار دادن هر محصولی مورد استفاده قرار می گیرد از مواد غذایی گرفته تا مواد شیمیایی و همچنین مواد و لوازم صنعتی پس وقتی چنین طرحی از پلاستیک های رکابی تا این حجم در جامعه کاربرد دارد ، طبیعی است که در کارخانه ها هم تیراژ بالایی از آنها بصورت روزانه تولید شود.

سفارش عمده نایلکس دسته رکابی

 

تفاوت قیمت بین نایلکس های ۲ رنگ و شفاف

در پاراگراف های قبل راجع به سایز ها کاربرد و همچنین طرح های متنوع این محصول توضیح داده شد و حالا نوبت به نرخ عمده محصول جهت فروش داخلی و خارجی میباشد.
قیمت عمده نایلکس دسته دار درجه ۲ راه راه به نسبت مدل درجه یک نایلکس شفاف درجه 1 بسیار ارزان تر است.
حقیقتاً دلیل اصلی صادراتی بودن این محصول نیز همین موضوع می باشد قیمت نایلکس شفاف به این دلیل بالاست که تولید آنها تنها با استفاده از مواد درجه یک پتروشیمی انجام می‌شود اما در تولید نایلکس های راه راه عمدتا از مواد بازیافتی هم استفاده میشود.
برای همین تعداد برگ هایی که در هر کیلو از این محصول به دست می‌آید از نایلکس دسته دار شفاف کمتر است تعداد برگ هایی که در سایز ۳ کیلویی نایلکس شفاف به دست می‌آید بین ۲۷۰ و ۲۹۰ برگ است اما نایلکس های دو رنگ در سایز ۳ کیلویی بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ برگ می دهند و همین عوامل سبب شده تا نرخ دو محصول بین سی الی چهل درصد تفاوت داشته باشد.

سفارش عمده نایلکس دسته رکابی

خرید و سفارش عمده نایلکس دسته رکابی راه راه

کیسه دسته دار رکابی راه راه را به دلیل اینکه در سال‌های اخیر مشتریان کمی در داخل داشته اند کمتر تولید می شوند اما در صورتی که شما به این نوع محصولات در حجم تناژ احتیاج داشته باشید می توانید آنها را در رنگها و همچنین سایزهای مختلف از طریق مجموعه ما با بهترین قیمت ممکن سفارش دهید.
همچنین برای اطمینان خاطر شما از کیفیت محصول ابتدا نمونه ای از کار برای شما ارسال خواهیم کرد و پس از تایید آن از طرف شما ثبت سفارش نیز انجام خواهد شد.

سفارش عمده نایلکس دسته رکابی

سفارش عمده نایلکس دسته رکابی راه راه صادراتی

بخش مهمی از مشتریان کارخانه ها واسطه های صادراتی هستند این دسته از افراد چندان فرقی با خود مشتریان صادراتی ندارند چون به هر حال این محصول را جهت ارسال به خارج از کشور می خواهند و این احتمال وجود دارد که آنها هیچ اطلاعی از چگونگی انجام امور گمرکی و بازرگانی نداشته باشند.
مجموعه آلوین علاوه بر تامین و تولید کالا در حجم درخواستی و همچنین سلیقه مصرف شما ، متخصصان مجرمی را جهت سهولت در انجام هرچه بهتر امور بازرگانی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد روند صادرات کالا سرعت و کیفیت خیلی بهتری داشته باشد.
خریداران گرامی در داخل و خارج کشور می توانند از طریق شماره تلفن قرار داده شده در همین صفحه از همکاران ما در بخش فروش مشاوره رایگان بگیرند و اطلاعاتشان را در این زمینه بالاتر ببرند جهت دریافت لیست قیمت به روز شده کالاها نیز می توانید فرم زیر پر کرده تا در اسرع وقت آنها را برای شما در قالب یک فایل بفرستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *