سفارش عمده نایلکس دسته دار

سفارش عمده نایلکس دسته دار شفاف و مشکی درجه یک از طریق این مرکز تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. امروزه تنوع های زیادی در اینگونه کیسه های پلاستیکی که مخصوص استفاده برای فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های کوچکتر ایجاد شده است. خرید نایلون رکابی در حالت چاپی و تبلیغاتی علاوه بر مزایایی که جهت برند شدن و معروف تر شدن برای مراکز مختلف دارد ، اما به طبع هزینه های خاص خود را نیز دارد و معمولا فروشندگانی سفارش عمده نایلکس دسته دار چاپی را میدهند که سودشان از محصولی که میفروشند ، در برابر پولی که برای خرید نایلکس رکابی میپردازند ، ناچیز باشد. در هر صورت این بخش از سفارش دهندگان نایلون های چاپی و تبلیغاتی شاید کمتر از سی درصد از مصرف پلاستیک های دسته رکابی را دارند و مابقی خرید و فروش ها متعلق به نایلکس های دسته دار شفاف و مشکی است که صد البته قیمت آنها نسبت به انواع دیگر ، بسیار مقرون به صرفه است.

سفارش عمده نایلکس دسته دار

مشخصات پلاستیک رکابی ۲ و ۷ کیلویی شفاف و مشکی

در بین بازاریان معمولا از دو اصطلاح برای ارائه مشخصات نایلکس ها استفاده میکنند و فرقی هم نمیکند که محصول از نوع رکابی شفاف بی رنگ باشد یا رنگی و مشکی.
اصطلاحی که این افراد برای شناساندن کیسه های دسته دار بکار میبرند برای مشخص نمودن میزان تحمل و ابعاد آنها است که به چند کیلویی بودن و چند اندازه بودن نایلکس برمیگردد.
دو نوع پرکاربرد این محصولات که در هر فروشگاه یا محل عرضه ای استفاده میشود ، کیسه های دو کیلویی و هفت کیلویی میباشند.
نوع دو کیلویی دارای ابعاد ۳۰×۴۰ و نوع هفت کیلویی دارای ابعاد ۵۵×۶۵ است.
این پلاستیک ها چه در حالت شفاف بی رنگ و چه رنگی مشکی از مواد اولیه درجه یک تولید شده اند و هر کدام از آنها توانایی تحمل دو‌ برابر وزنی که برای آنها در نظر گرفته شده را دارند.
دوخت آنها خطی است و در صورت وجود مایعات درون پلاستیک ، حتی یک قطره هم از آنها به بیرون درز نمیکند.

 

دلایل گرانی نایلکس دسته رکابی شفاف نسبت به مشکی

اگر سری به شرکت های تولیدی بزنید و از آنها درخواست لیست قیمت کنید ، به نکته جالبی میرسید.
با اینکه مقاومت بیشتر نایلکس های دسته رکابی رنگی از نوع شفاف بی رنگ بیشتر است ولی همیشه نرخ پایه نایلکس های شفاف بیشتر از نایلکس های رنگی است.
یکی از مهم ترین دلایل آن استفاده از بهترین مواد درجه یک بهداشتی در تولید کیسه های شفاف است که معمولا در کیسه های رنگی بدین گونه نیست و از مواد مختلف دیگری هم به همراه مواد درجه یک در تولید استفاده میکنند.
از دیگر عواملی که در این فاصله قیمتی اثر گذاری زیادی دارد میتوان به میزان عرضه و تقاضای هر دو محصول هم اشاره کرد.
به هر صورت میزان خرید نایلکس های دسته رکابی شفاف خیلی بیشتر از انواع رنگی است و همین موضوع و درخواست های متعدد سفارش سبب شده تا کیسه های شفاف باکیفیت تر و همچنین گرانتر از نوع مشکی یا رنگی باشند.

سفارش عمده نایلکس دسته دار

 

بررسی درجه کیفی انواع نایلکس دسته رکابی

برای بررسی کیفیت این محصولات در زمان سفارش عمده نایلکس دسته دار ، کار چندان سختی ندارید.
هر نایلکسی در هر طرحی ابتدا از نظر ظاهری مورد بررسی قرار میگیرد ظاهر محصول تولید شده حتما باید شفاف باشد حتی در مورد پلاستیک های رنگی یا مشکی هم همینطور است و نایلکس نباید در حدی کدر باشد که محتویات درون آن دیده نشود.
دسته های نایلکس در هر اندازه ای که باشد ، باید بتواند وزن تعریف شده برای محصول را تحمل کند البته قبل از آن میتوانید دسته های پلاستیک را به هر طرف کشیده تا از مقاوم بودن آن اطمینان حاصل کنید.
برای اطمینان بیشتر از نفوذ ناپذیری پلاستیک هم میتوان درون کیسه را پر از آب کرد و مشاهده نمود که آیا محصول از بیرون ریزی مایعات جلوگیری میکند یا خیر.
ضمن اینکه نایلکس های دسته رکابی در هر رنگ و طرحی که باشند ، به هیچ وجه نباید بوی بدی بدهند و اگر چنین چیزی مشاهده شود ، یقینا نایلکس از مواد مرغوبی تولید نشده و بهتر است سمت چنین محصولی نروید.

 

تخفیفات ویژه برای سفارش عمده نایلکس دسته دار

سفارش عمده نایلکس دسته دار در انواع طرح ها از طریق این مرکز تولیدی و پخش محصولات نایلونی پلی اتیلنی انجام میشود.
معمولا کارخانه های تولید کننده همواره سعی میکنند تا در زمان قیمت دادن به مشتریانشان دو نرخ را در نظر بگیرند یکی از نرخ ها پایه و بعدی مربوط به نرخ های دارای تخفیف برای خرید های حجم بالا است.
در اولین تماس با مدیران فروش این کارخانه ها متوجه خواهید شد که همه آنها ابتدا نرخ پایه را ارائه میکنند اما وقتی که خریدار حجم واقعی سفارش عمده نایلکس دسته دار یا هر محصول دیگری را اعلام میکند ، از قیمت نهایی پنج الی ده درصد کاسته میشود.
علاوه بر تخفیفاتی که برای ثبت سفارشات بالا ارائه میشود ، مواقعی از سال هست که به خاطر ایام اعیاد مذهبی و غیر مذهبی ، شرکت ها برای فروش بیشتر محصولاتشان تخفیفات ویژه ای را برای خریداران در نظر میگیرند.
پیشنهاد میشود تا با دنبال کردن صفحات این شرکت ها در فضای مجازی از این کاهش قیمت نایلون رکابی و اصطلاحا حراجی استفاده کرده و بهترین کالاهای پلاستیکی را با بهترین قیمت تهیه کنید.

سفارش عمده نایلکس دسته دار

 

مراکز معتبر جهت سفارش عمده نایلکس دسته دار اعلا

در زمان سفارش عمده نایلکس دسته دار بیشتر از اینکه به برند آن توجه کنید ، به محصولات خود کارخانه تولید کننده توجه کنید چرا که امروزه ثبت برند کار بسیار ساده ای شده و با پرداخت مبلغ اندکی میتوان مارک مخصوص سفارشی را روی هر بسته ثبت کرد.
ولی ممکن است همان برند زیر بار مسئولیت مرغوب نبودن کالای خود نرود و هیچ‌ خدماتی در صورت رضایت نداشتن مشتری از کالا ارائه نکند.
پیشنهاد میشود قبل از سفارش عمده ، ابتدا نمونه ای چند کیلویی از محصول را درخواست کنید و بعد از مقبولیت نمونه ، اقدام به خرید عمده نمایید پس بهتر است به جای اعتماد به صفحات اینستاگرام به سایت های فروش اینترنتی مراجعه کنید.
این سایت ها یا به عبارتی مراکز تولیدی انواع نایلکس ، کیسه فریزر چسبی یا معمولی و همچنین کیسه زباله رولی یا فله با هزینه سنگینی در جایگاه های اول گوگل قرار گرفته اند و تخلف آنها باعث از بین رفتن اعتبارشان خواهد شد.
علاوه بر ارائه سفارش عمده نایلکس دسته دار ، شما میتوانید ابعاد و طرح سفارشی خود را در هر حجمی که میخواهید با تضمین کیفیت و قیمت به کارخانه تولیدی بدهید تا محصول طبق سلیقه شما تهیه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *