خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی درجه یک و دو از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع عمده محصولات پلاستیکی به صورت تناژ انجام و به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می شود. یکی از مهمترین محصولاتی که در مواقعی از سال به علت بالا رفتن قیمت نایلکس دسته رکابی شفاف بیش از سایر محصولات دیگر به مشتریان من پیشنهاد می کنیم کیسه دسته دار پلاستیکی آبی هستند. این محصول قیمت فوق العاده مناسبی دارد و برای مناطق کم بضاعت که استفاده و مصرف نایلکس های قیمت بالا مثل شفاف ، شیری ،زرد و همچنین پرتقالی برای آنها صرفه اقتصادی ندارد کارایی بسیار خوبی دارد. در این مقاله با خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی در درجه بندی های مختلف و همچنین سایزهای مختلف آن خواهیم پرداخت.

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی

اهمیت تولید کیسه پلاستیکی رکابی آبی

این دسته از نایلکس های فروشگاهی همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه ۲ بازیافتی قیمت فوق العاده خوبی دارند و برای بسیاری از فروشگاه ها و بسته بندی های مختلف می توان از آنها استفاده کرد.
بحث مهمی که در تولید این محصولات وجود دارد این است که این کالا برای بسیاری از کشورهای همسایه و همچنین شهر های داخلی که امکان پرداخت هزینه های زیاد برای کالاهای مختلف درجه یک را ندارند بسیار مناسب است.
استفاده از مواد درجه دو بازیافتی که بازیافتی خود کارخانه ها است دلیل بر این نمی شود که این دسته از کالاها را محصولاتی غیربهداشتی بنامیم بلکه برعکس این محصولات کاملا بهداشتی می باشند و می توان از آنها حتی در میوه فروشی ها ، کلوچه پزی ها ، هایپر مارکت ها ، اغذیه فروشی ها ، لوازم صنعتی و برقی و بهداشتی هم استفاده کرد.

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی

آیا نایلکس های آبی یک درجه بندی دارند؟

سوالی که در ذهن بسیاری از مخاطبان شکل گرفته این است که آیا نایلکس ها و نایلون دسته دار رنگی آبی هم دارای درجه بندی های ۱ و ۲ هستند یا خیر؟
جواب اصلی این است که نمی توان کیسه های دسته دار آبی را به صورت درجه یک تولید کرد اما می توان برای مدل درجه دو آن دو مدل مختلف را در نظر گرفت.
طرح آبی درجه دو اعلا و طرح آبی درجه دو معمولی مدل درجه دو اعلا کیفیت بهتری نسبت به درد های معمولی دارد و همچنین پر تعداد تر و شفاف تر است اما مدل درجه دو معمولی که پسماند بیشتری هم در تولید آن به کار رفته ضخیم تر کدر تر اما دارای کشسانی خیلی خوبی هستند.
در نهایت مهمترین فرق آنها در قیمتشان است که مدل نایلکس رکابی درجه دو اعلا معمولاً ۱۰ درصد گرانتر از درجه های معمولی است اما هر دو نسبت به سایر نایلکس های موجود در بازار جزو پایین ترین قیمت ها به حساب می آیند.

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی

نرخ تولید و فروش کیسه دسته دار آبی

سود تولید انواع نایلکس ها برای تولیدکننده بین ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت کل محصول است.
در واقع بسیاری از کارخانه های معتبر و با سابقه که نمی‌خواهند از بازار رقابتی عقب بمانند از همین میزان سود هم تا حد امکان کم می‌کنند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند.
اما نرخ فروش چیزی نیست که فقط از طریق کارخانه تعیین شود چون همان جنس وقتی از کارخانه بیرون می آید تا به دست مصرف کننده نهایی که فروشگاهها هستند برسد سه یا چهار دست می چرخد برای همین مبلغ نهایی که برای آن باید فروشگاه داران بپردازند تقریباً بیش از ۵۰ درصد مبلغ  فروش نایلکس دسته دار آبی میباشد.
برای همین به عمده فروشان گرامی در سراسر شهرهای کشور پیشنهاد می‌کنیم تا برای پایین آمدن نرخ فروش این محصول برای مصرف کنندگان حقیقی بهتر است که با کارخانه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه در ارتباط باشند تا بتوانند با بهترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات خود را تهیه کنند.

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی

تفاوت های نایلکس آبی با زرد و پرتقالی

یکی از مهمترین تفاوتی که بین نایلکس های دسته دار آبی با مدل زرد و پرتقالی وجود دارد در مواد اولیه آنهاست.
همچنین این موضوع که بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران و قدیمی این محصولات هنوز نمی‌دانند که هر یک از این کالاها با چه مواد تهیه و عرضه می شوند و فکر می‌کنند که نایلکس های رنگی به صرف رنگ دار بودنشان باید قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نایلون دسته دار شفاف و رنگی داشته باشند.
اگر به قیمت خرده و عمده کیسه های پلاستیکی دسته دار اشراف کامل داشته باشید شاید با شنیدن اینکه نایلکس های رکابی زرد پرتقالی و زرد از مدل شفاف گرانتر هستند ، تعجب کنید.
در حالی که همین گونه است و آن دو محصول زرد و پرتقالی معمولاً در نوع درجه دو تولید نمی شوند و برعکس این موضوع برای نایلکس های آبی رخ میدهند و عمده این محصولات از مواد پسماندی و بازیافتی تولید می شوند.
بنابراین نتیجه میگیریم که کیسه‌های پلاستیکی پرتقالی و زرد در ۹۹ درصد مواقع پرتعدادتر ، شفاف تر و بادوام تر از نایلکس های درجه دو اعلا آبی هستند اما قیمتشان نیز گاهی تا دو برابر آن است.

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی در ابعاد مختلف

شما عزیزان میتوانید این پلاستیک دسته دار ارزان و بسیار پرکاربرد را با مرغوبیتی عالی در ابعاد ۲ کیلویی الی ۱۰ کیلویی از طریق این مجموعه تهیه کنید سایزهای پرفروش چند سال اخیر کیسه دسته دار پلاستیکی آبی در ابعاد ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ میباشند.

خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی با تضمین کیفیت

وقتی در زمان خرید محصول مردد می شوید به این فکر کنید که تقریباً تمام مشتریانی که در گذشته از این محصول استفاده کرده اند باز هم برای تهیه دوباره آن به کارخانه ها و تولیدی ها مراجعه کرده‌اند و حتی حجم های بالاتر و تناژ را خریداری نمودند.
مجموعه آلوین پلاست یکی از مجموعه های باسابقه تولیدی این محصولات است که با استفاده از تجهیزات بروز ، بهترین مواد بازیافتی و همچنین مواد گرانولی اعلا پلاستیک های دسته دار را با بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد و مرغوبیت آن را برای مشتریان گرامی تضمین می کند.
در نتیجه اگر خریدار از کیفیت محصول پس از خرید رضایت نداشته باشد میتواند به راحتی آن را به عودت داده و مبلغ خود را پس بگیرد.
ضمن اینکه خرید و قیمت نایلکس دسته دار آبی برای سفارشات بالای ۵ تن تحت تخفیفات ویژه انجام می گیرد و برای بیشتر شدن اطلاعات تان در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم تا با مشاوران ما از طریق شماره تلفن قرار داده شده در همین صفحه تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *