خرید و قیمت نایلون شیرینگ

خرید و قیمت نایلون شیرینگ روده ای از طریق این مرکز تولیدی محصولات پلاستیکی به حضور خریداران محترم در سراسر کشور اعلام می گردد. نایلون های شیرینگ به طور معمول برای بسته بندی چندین جنس یک شکل و اندازه در کنار هم مورد استفاده قرار میگیرد تا بسته بندی نهایی نظم و ترتیب خوبی داشته باشد نایلون شیرینگ جزو نازک ترین تولیدات نایلونی کارخانه ها هستند که در مقابل گرمای زیاد خاصیت شکل پذیری پیدا می کنند و قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای در برابر حرارت از خود نشان می دهند. این محصول وقتی که جهت پوشش و بسته بندی در اطراف کالا قرار میگیرد ، مثل یک پک پلاستیکی نازک و محکم به دیواره و جداره بیرونی بسته بندی می چسبد و مانع از بهم ریختگی و‌ بیرون ریزی محتویات بسته بندی میشود. البته خرید و قیمت نایلون شیرینگ روده ای یکی از مدل های نایلون شیرینگ است که در این مقاله به بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

خرید و قیمت نایلون شیرینگ

توضیحاتی درباره نایلون شیرینگ روده ای

پلاستیک شیرینگ که به آن فیلم شیرینگ نیز گفته میشود در حالت رول های معمولی یا روده ای ، بغل باز و تک لا تهیه میشوند مدل روده ای این محصولات که زیر مجموعه نایلون حرارتی هستند ،همانطور که گفته شد برای بسته بندی کالاهای صنعتی و غیر صنعتی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند.
این نایلون ها با حرارت ۱۵۰ الی ۲۳۰ درجه سانتی گراد منقبض شده و روی محصول فیکس میشود.
روش مصرف نایلون بسته بندی شیرینگ حرارتی رولی ، روده ای یا ساده به این صورت است که فرد در ابتدا به اندازه ابعاد محصول از نایلون می برد و پس از پوشش کامل سر و ته بسته بندی، آن را داخل دستگاه شیرینگ قرار می دهند تا به واسطه حرارت و گرمای دستگاه، پلاستیک به دور قطعه جمع شده و فرم آن را می گیرد.
جهت مصارف خانگی می توان با سشوار یا دستگاه های حرارتی برقی مثل بخاری های کوچک  به بسته بندی محصولات مختلف با استفاده از این نایلون بپردازید.
این نکته را حتما به خاطر داشته باشید که نایلون شیرینگ در هر مدلی که باشد در اثر حرارت ، ۳۰ درصد از اندازه واقعی خود را از دست می دهد پس در زمان استفاده از این محصول سعی کنید ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر از ابعاد محصول خود برای بسته بندی از نایلون بریده و روی کار را بپوشانید.

خرید و قیمت نایلون شیرینگ

موارد اصلی مصرف پلاستیک شیرینگ

مهم ترین موارد مصرف نایلون شیرینگ فیکس کردن محصولات کنار هم در آخرین مرحله از فرایند بسته بندی میباشد.
برای اینکه همین حالا مدل های مختلف بسته بندی با نایلون های شیرینگ را مشاهده کنید کافیست به نزدیک ترین هایپر مارکت رفته و بسته بندی نایلونی کالاهایی از قبیل انواع کنسرو ها و نوشیدنی ها را ببینید مدل ها و ابعاد بزرگتر این نایلون ها در صنایع مختلفی کاربرد دارد.
علاوه بر شرکت های بسته بندی مواد غذایی ، بسیاری از شرکت های تولید قطعات هم برای پک کردن کالاهای تولید شده خودشان از این دسته از نایلون های باکیفیت استفاده میکنند.
کشور ما به دلیل اینکه در همه حوزه های صنایع غذایی ، بهداشتی و صنعتی در حال تولید میباشد نیاز مبرمی به بسته بندی با نایلون های بسته بندی از جمله شیرینگ دارد.
چرا که استفاده از آنها علاوه و بر نظم دادن به چینش کالاها میشود از نشستن گرد و غبار روی محصولات هم جلوگیری میکند و این برای شرکت هایی که تولیداتشان را ماه ها در انبارها نگهداری می کنند ، یک مزیت بزرگ است.

خرید و قیمت نایلون شیرینگ

خرید و قیمت نایلون شیرینگ روده ای چاپی

یکی از مهم ترین خواسته های مشتریان عزیز ما که همه نماینده های شرکت های مختلف بسته بندی هستند ، ایجاد چاپ و برند خودشان بر روی نایلون میباشد.
نایلون های شیرینگ به مانند انواع نایلون خیاری ، نایلون بسته بندی کشاورزی این قابلیت را دارد که همراه با چاپ اختصاصی شما از طریق این مجموعه ارائه شود.
البته این خدمات مختص مشتریانی است که سفارشات آنها توجیه لازم را برای انجام اینکار از لحاظ مالی داشته باشد چرا که درخواست های چاپ اختصاصی و تبلیغاتی با حجم های نه چندان زیاد ، نه برای ما و نه برای خریداران بصرفه نخواهد شد.
در هر صورت ما در این مجموعه آماده انجام و اعمال انواع چاپ تبلیغاتی برای شما هستیم تا کسب و کار شما را بوسیله این فرایند بیشتر به مصرف کنندگان خرده بشناسانیم.

خرید و قیمت نایلون شیرینگ

خرید و قیمت نایلون شیرینگ روده ای با ضمانت

همانگونه که میدانید امروزه کمتر شرکتی و تولید کننده ای وجود دارد که به نایلون های بسته بندی احتیاج نداشته باشد.
ما در این مجموعه همواره سعی داشته ایم تا خودمان را با خواسته های مشتریان عزیز وفق دهیم و در نهایت کالایی را عرضه کنیم که بیشترین شباهت ممکن را به مدلی که از ما خواسته شده است.
شما عزیزان چه در بحث داخل و چه بحث صادرات میتوانید روی تامین نایلون شیرینگ ، نایلون عریض کیلویی، نایلون بسته بندی انواع و اقسام لوازم بهداشتی و غذایی از طرف ما حساب کنید این شرکت هر آنچه که در اختیار شما قرار دهد با ضمانت کیفیت و قیمت است و بدین ترتیب خیال شما هم از بابت دوام محصول راحت خواهد بود.
همچنین اگر خدمات خاصی از قبیل شخصی سازی ابعاد ، ضخامت و چاپ بر روی نایلون مد نظر شما بود ، با کمال میل آن را برایتان انجام خواهیم داد جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در این زمینه تنها کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *