نایلون بسته بندی مرغ

مجموعه تولیدی آلوین پلاست به عنوان یکی از مراکز معتبر خرید و قیمت نایلون بسته بندی مرغ و سایر نایلون های بسته بندی شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می کند. پلاستیک های بسته بندی از جمله پلاستیک بسته بندی مرغ یکی از مهم ترین محصولات پوشش دهنده و نگهدارنده بشمار میرود که استفاده از آن کاملا ضروری و واجب است. چون از لحاظ بهداشتی هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد و خصوصا گوشت مرغ برای حمل و نقل و جابه جایی ها شرایط ویژه ای دارد و به چنین محصولی نیاز دارد چرا که فساد پذیری بالایی دارد. در این مقاله به معرفی کامل این دسته از پلاستیک های پلیمری که تفاوت هایی با نایلون بسته بندی خشکبار و نایلون شیرینگ روده ای دارند و همچنین نحوه خرید و قیمت نایلون بسته بندی مرغ در مدل های مختلف خواهیم پرداخت.

نایلون بسته بندی مرغ

شرایط نگهداری مرغ منجمد در پلاستیک

شرایط نگهداری انواع گوشت و خصوصا گوشت مرغ در نایلون های مخصوص بسیار ویژه است و کارخانه های بزرگ تولید کننده توجه و دقت زیادی را برای تهیه پلاستیک هایی ضخیم و چند لایه بکار میگیرند تا مواد غذایی داخل بسته از آلودگی ، گرما و رطوبت در امان بماند.
برای همین ضخیم بودن ، شفاف بودن ، غیر قابل نفوذ بودن هر گونه آلودگی به داخل و چند لایه بودن حتما باید جزو خصوصیات نایلون مصرفی برای گوشت منجمد مرغ باشد.
پلاستیکی که برای همه نوع مواد غذایی آماده مورد استفاده قرار میگیرد ، حتما باید از مواد اولیه درجه یک پتروشیمی تهیه شده باشد تا علاوه بر تمیز نگه داشتن محصول ، دوام خوبی هم در مقابل سرمای فریزر های بزرگ و کوچک کارخانه ها و همچنین منازل داشته باشد.
دوخت نایلون های مخصوص نگهداری مرغ حالت هلالی دارد تا از جمع شدن خون در پلاستیک جلوگیری کند.
جهت بسته بندی گوشت مرغ از لایه OPP لمینت روی CPP استفاده می شود که بسیار بادوام میباشد و از  تماس پیدا کردن گوشت با چاپی که قرار است روی نایلون اعمال شود جلوگیری خواهد کرد.
این دسته از نایلون ها عمدتا دو رنگ تولید میشوند و کارخانه ها برای زیباتر جلوه دادن ظاهر کیسه ، از طرح های جذاب چند رنگ استفاده می کنند اما شرکت های تولید کننده دولتی بیشتر از مدل های بدون رنگ و بدون چاپ این پلاستیک های ضخیم استفاده می کنند.

نایلون بسته بندی مرغ

چاپ و چند لایه بودن نایلون مرغی

پلاستیک های بسته بندی گوشت مرغ به مانند نایلون خیاری و نایلون عریض ضخیم از جنس پلی اتیلن میباشند و معمولا بصورت سه لایه و ضخامت نازک تهیه میشوند البته این ضخامت نازک در حدی هست که در مقابل برخورد و سایش های نسبتا سنگین هم مقاومت خیلی خوبی از خود نشان می دهد.
ضمن اینکه در صورت درخواست مشتریان عزیز میتوانیم این محصول را به میزانی که شما احتیاج دارید ، از لایه های آن کم و یا زیاد کنیم.
همچنین چاپ محصول هم میتواند کاملا منطبق با چیزی که شما می خواهید باشد تنها کافیست فرمت لوگو یا نوشته نایلون را به ما برسانید و بقیه کارها را به ما بسپارید.
همانطور که میدانید هر کارخانه تولید مواد غذایی نیازمند یک پلاستیک مخصوص بسته بندی با چاپ اختصاصی خودش میباشد تا خودش را بدین وسیله در بین مردم جا بیندازد.
ایجاد چاپ های چند رنگ با کیفیتی خوب یکی از مهم ترین موارد در ترغیب مردم برای خرید محصولات گوناگون است برای همین طبیعیست که شرکت های تولیدی پلاستیک از این نظر تمام شرایط را برای دریافت کردن کالای مد نظر خریداران فراهم کنند.

نایلون بسته بندی مرغ

مراحل قرار گرفتن مرغ در نایلون بسته بندی

در اول کار ابتدا لاشه های مرغ وارد قیف دستگاه می شوند. این قیف که به شکل مخروطی و همچنین با دیواره های متحرک میباشد توسط چندین فنر به همدیگر وصل هستند.
لاشه ها از دهانه بزرگ قیف وارد میشوند و با فشار از سمت دهانه کوچک که پلاستیک بسته بندی  روی آن است خارج می شوند.
مرغ های بسته بندی شده بعد از این مرحله در سبدهای ویژه از جنس پلاستیک مشبک چیده میشوند و به داخل ماشین حمل و نقل مرغ بسته بندی انتقال داده میشوند تا به محل فروش که بازار های عرضه گوشت هستند برسند.

نایلون بسته بندی مرغ

خرید و قیمت نایلون بسته بندی مرغ با خدمات ویژه

ما برای تولید نایلون های بسته بندی مرغ از لایه های OPP لمینت روی CPP استفاده میکنیم.
همچنین هیچ گونه مواد افزودنی مثل کربن در تولید پلاستیک بسته بندی مرغ استفاده نمیشود تا بهداشتی بودن محصول در بیشترین حد ممکن حفظ شود.
خرید و قیمت نایلون بسته بندی مرغ بصورت پیش فرض سه لایه ارائه میشود و خدماتی از قبیل دوخت و چاپ اختصاصی مشتریان گرامی هم از طریق این مجموعه انجام میشود.
جهت اطلاع دقیق از قیمت این محصول و همچنین انواع نایلون بسته بندی عریض ، نایلون شناژی فنداسیون و نایلون شیرینگ تنها کافیست با شماره تلفن زیر تماس گرفته و یا فرم انتهای صفحه را پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *