خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار از طریق این مجموعه تولید و توزیع محصولات پلاستیکی در حجم عمده امکانپذیر می باشد. نایلون ها انواع اقسام مختلفی دارند اما یکی که از پرمصرف ترین آنها نایلون ضخیم خشکبار است. این دسته از نایلون ها کاملا شبیه نایلون خیاری هستند با این تفاوت که نایلون خیاری در ابعاد بزرگتر و نایلون های خشکبار در ابعاد کوچکتر تهیه می شوند. کیفیت مواد اولیه این محصولات در ایران به حد بالاست که مشتریان خارجی هم رغبت بسیار زیادی به خرید این محصولات از کارخانه های ایرانی نشان میدهند و به علت کیفیت بالا و قیمت بسیار خوب آن تمایل زیادی دارند تا این محصولات را در حجم های بسیار سنگین سفارش دهند. در ادامه به خصوصیات ، سایزهای پرفروش ، نحوه سفارشی سازی محصول و مراکز خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار خواهیم پرداخت.

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار

خصوصیات پلاستیک مخصوص آجیل

همانطور که میدانید انواع مختلف آجیل ها هر یک شرایط نگهداری مخصوص به خود را دارد و عدم نگهداری آن در شرایط مناسب موجب خراب شدگی و از دست رفتن ارزش غذایی آن می شود.
بنابراین باید نایلون مخصوص بسته بندی به گونه ای باشد که محصول را از نور، گرما و رطوبت حفظ کند.
پلاستیک بسته بندی خشکبار که توسط مجموعه ما تولید و عرضه میشود به میزان بسیار بالایی خطر خراب شدگی را کاهش می دهد.
چرا که ضخامت زیادی دارد ، به تناسب ضخیم بودن از کشسانی بالایی هم برخوردار است و به سادگی پاره نمیشود ، دوخت انتهای کیسه بسیار محکم است و به جز مواردی استثنایی امکان پاره شدن ندارد ، نایلون به صورت کاست دار است و انتهای کیسه فضای کافی برای قرار دادن محصول وجود دارد و محتویات کیسه دچار بهم ریختگی نمیشود.
امکان چاپ روی نایلون به هر صورت که مشتریان بخواهند وجود دارد ‌ضمن اینکه موادی که برای تهیه این محصول استفاده میشود گرید یک بازار است و به همین خاطر نایلون کاملا شفاف و انعطاف پذیر میشود.

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار

سایزهای پرفروش نایلون بسته بندی آجیل

نایلون های خشکبار به مانند نایلون عریض کیلویی بسته بندی در اندازه های مختلفی تهیه میشوند این اندازه ها بنا به نیاز خریداران و مصرف کنندگان تولید میشود.
همانگونه که میدانید خشکبارها ۱۰ تا ۱۲ مدل مختلف دارند و هر یک از آنها سرعت بسته بندی خود را دارند و بعضا به یک اندازه از نایلون احتیاج دارند اما بر حسب تجربه بیشترین سایز هایی که در این سالهای اخیر توسط مجموعه ما تولید شده است عبارتند از اندازه های ۳۰×۵۵ ، ۳۵×۶۰ ، ۴۰×۸۰ ، ۴۵×۹۰ ، ۳۵×۷۰.
ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که همه مدل های آماده پلاستیک بسته بندی به صورت کاست دار هستند تا انتهای کیسه به خوبی فضای کافی برای قرار دادن محصول را داشته باشد برای همین وقتی از سایز ۳۵×۶۵ حرف میزنیم ، در واقع در زمان اندازه گیری پلاستیک ، به خاطر کاست دار بودن ،اندازه ۳۵ سانتی متر ممکن است ۲۸ یا ۲۹ سانتی متر باشد.

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار

سفارشی سازی انواع پاکت بسته بندی خشکبار

شما عزیزان میتوانید از طریق این مجموعه تمامی سفارشات خود از جمله نایلکس و نایلون دسته دار را مطابق با سلیقه خودتان تهیه کنید.
همان‌گونه که پلاستیک های بسته بندی خشکبار به صورت فله و بدون چاپ به وفور یافت می شوند مدل های کوچک چاپ دار آن هم متقاضیان بسیار زیادی دارند.
به همین خاطر ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز با کیفیت ترین طرح های نایلون بسته بندی را به صورت آماده و همچنین سفارشی و برای شما تولید میکنیم تنها کافیست میزان ضخامت ، مدل چاپ و ابعاد را به کارشناسان ما اعلام کنید و بقیه کارها را به ما بسپارید.

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار با برند شما

تولید و فروش نایلون خیاری و نایلون بسته بندی خشکبار و همچنین چاپ آن نیز همواره در دستور کار مجموعه ما بوده است.
بسیاری از شرکت های داخل و شرکت‌های خارجی علاقه زیادی به تهیه محصولات با برند و لوگوی مخصوص خودشان هستند.
به جز محصولات خشکبار و آجیل ها محصولات زیادی مثل قند ، شکر ، خرما ، نبات ، انواع حبوبات و .‌……. داستان که به صورت عمده از ایران صادر می شوند و همه آنها یا به صورت بسته بندی بدون شال و یا با بسته بندی های چاپدر غیر ایرانی عرضه شده اند.
عزیزانی که در این حوزه نیز کار می کنند با خیالی آسوده می توانند محصولات مورد نیاز بسته بندی خود را در هر مدلی که می خواهند از طریق مجموعه ما سفارش دهند.
ما مطابق با بودجه بندی شما و همچنین مدل هایی که برای محصول بسته بندی خود می خواهید بهترین گزینه را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار خواهیم داد.

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار

مرجع فروش،خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار

عزیزانی که در حوزه نایلون و پلاستیک دسته دار و بدون دسته کار می کنند به خوبی می دانند که سفارش این محصولات بیشتر اوقات در حجم های تناژ و سنگین است.
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای پیشبرد بهتر کار ها و درآوردن جزئیات نایلون های مد نظر شما برای خرید شخصا به محل کارخانه و دفتر مرکزی این مجموعه واقع در تهران مراجعه کنید و نمونه محصول خود را از این طریق یا به دست ما برسانید و یا نمونه درخواست را از ما دریافت کنید.
البته ارسال نمونه ها از طریق پست های دولتی و خصوصی به راحتی قابل انجام هستند اما چون بسیاری از خریداران به راحتی نمی توانند به شرکت هایی که از طریق اینترنت با آنها آشنا می شوند اعتماد کنند آدرس و شماره تلفن محل کارخانه و دفتر ارائه داده میشود تا مسئله اعتماد سازی هم از این طریق حل گردد.
ما به عنوان یکی از مراجع فروش ، خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار به صورت شبانه روزی همکارانمان را در بخش فروش و پاسخگویی به مشتریان فعال گذاشته ایم هر ساعتی از شبانه روز چه سوالی در مورد نحوه آماده سازی و تهیه و یا ارسال محصول داشتید به راحتی از این طریق به پاسخ سوالات خود برسید.
ضمن اینکه از طریق شماره تلفن زیر می توانید به راحتی لیست قیمت و کاتالوگ محصولات را نیز دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *