خرید نایلون استرچ صنعتی

خرید نایلون استرچ صنعتی رول 2 ، 5 و 10 کیلویی با بهترین قیمت و کیفیت و در انواع رنگ بندی ها و طرح بندی های مختلف امکانپذیر میباشد. نایلون استرچ یا سلفون بسته بندی نوعی پلاستیک نازک و شفاف است که از جنس پلی اتیلن تولید می شود. این نایلون دارای خاصیت کشسانی 6 برابری و چسبندگی می باشد و به همین دلیل کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول و همچنین خرید نایلون استرچ صنعتی با ضمانت کیفیت خواهیم پرداخت.

خرید نایلون استرچ صنعتی

اصلی ترین شاخصه های نایلون استرچ صنعتی

کشسانی: این دسته از پلاستیک بسته بندی می تواند تا چندین برابر طول اولیه خود کشیده شود. این خاصیت باعث می شود که بتوان از آنها برای بسته بندی محصولات با ابعاد مختلف استفاده نمود.
چسبندگی: این دسته از محصولات دارای خاصیت چسبندگی هستند که باعث می شود بسته بندی محصولات به خوبی انجام شود. این خصوصیت از حرکت و به هم ریختگی محصولات در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند.
الاستیکی: نایلون بسته بندی استرچ پس از کشیده شدن به حالت اولیه خود بازمی گردد. این ویژگی موجب می شود که بسته بندی محصولات محکم و ایمن بماند.
شفافیت: نایلون های استرچ چه در مدل ساده باشند و چه در مدل رنگی از شفافیت بالایی برخوردارند و دلیل اصلی آن استفاده از مواد شفاف کننده 209 است.

خرید نایلون استرچ صنعتی

موارد استفاده از استرچ صنعتی

نایلون استرچ صنعتی در صنایع مختلف کاربرد دارد. از جمله مهم ترین کاربردهای این نایلون می توان به موارد زیر اشاره نمود:
بسته بندی محصولات صنعتی: برای بسته بندی محصولات صنعتی مانند قطعات خودرو، لوازم خانگی و غیره از نایلون های استرچ استفاده می شود. این نایلون از صدمه دیدن محصولات در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند.
بسته بندی مبلمان و لوازم خانگی: از نایلون صنعتی استرچ برای بسته بندی مبلمان و لوازم خانگی نیز استفاده می شود. این نایلون از آسیب دیدن انواع لوازم خانگی در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند.
بسته بندی محصولات ساختمانی: از نایلون استرچ برای بسته بندی محصولات ساختمانی مثل مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک و غیره استفاده می شود. این نایلون از آسیب دیدن محصولات در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند و چیدمان کلی کالا را نظم میدهد.

خرید نایلون استرچ صنعتی

 

تفاوت استرچ پالت بند صنعتی با استرچ غذایی

این محصولات در دو مدل غذایی و پالت بند عرضه میشوند.
استرچ غذایی: این نوع نایلون که ضخامتی در بین 10 تا 18 میکرون دارد ، برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. استرچ غذایی معمولاً از مواد اولیه نایلونی بهداشتی فود گرید و ضد تعریق تولید می شود تا سلامت مواد غذایی را به خطر نیندازد.
استرچ پالت بند: این نوع نایلون که ضخامت 23 میکرون به بالا دارد ، برای بسته بندی انواع کالا در پالت ها استفاده می شود. نایلون استرچ پالت بند از مواد اولیه نایلونی قوی تری نسبت به فود گرید تولید می شود تا بتواند محصولات سنگین را نگه دارد.

خرید نایلون استرچ صنعتی

خرید نایلون استرچ صنعتی در طاقه های ۱۰، ۵ و ۲ کیلویی

رول استرچ معمولاً در طاقه های ۱۰، ۵ و ۲ کیلویی تولید می شود. انتخاب رول مناسب به میزان نیاز مشتری بستگی دارد.
این دسته از محصولات پتروشیمی در حالت استاندارد 50 سانتی متری هستند و ضخامت 23میکرونی دارند.
دلیل اصلی عرضه این محصول در عرض 50 سانتی متر، استفاده مناسب بودن این عرض از نایلون با نگهدارنده طاقه است تا به راحتی و بدون نیاز به هیچ دستگاهی و بصورت یدی پالت بسته بندی شود.

خرید نایلون استرچ صنعتی

خرید نایلون استرچ صنعتی با ضمانت کیفیت

همانگونه که گفته شد ، برای تولید این دسته از محصولات تنها از مواد اولیه درجه یک پتروشیمی استفاده میشود تا کشسانی و شفافیت آن در بالاترین سطح ممکن حفظ شود.
از این جهت کیفیت انواع نایلون های مخصوص بسته بندی از جمله نایلون شیرینگ حرارتی و استرچ از طرف ما تضمین میگردد.

خرید نایلون استرچ صنعتی

خرید نایلون استرچ صنعتی شفاف و طرح دار

مدل های مختلف پلاستیک های بسته بندی استرچ در طرح های ساده بدون رنگ ، و طرح دار نیز در این مجموعه تولید میشود.
نایلون های استرچ که معمولا از بهترین مواد تهیه میشوند ، در مدل های رنگی گرانتر از مدل شفاف هستند پس پیشنهاد میشود که حتی الامکان از پرفروش ترین نایلون استرچ صنعتی که همواره در مجموعه موجود است ، استفاده کنید تا هزینه های خرید خود را نیز به خوبی کنترل کرده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *