خرید عمده نایلون نانی

خرید عمده نایلون نانی سایز ۵۵×۷۰ و ۶۰×۸۰ و دیگر اندازه ها با بهترین کیفیت از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. یکی از جدید ترین محصولات پلیمری که اخیرا به مجموعه آلوین با توصیه خریداران محترم افزوده شده ، پلاستیک های نازک حمل نان هستند البته سایز و ویژگی های منحصر به فردی که این کالا دارد موجب شده تا از آنها حتی برای گلخانه ها و پوشاندن گیاهان حساس نیز استفاده شود. اما پلاستیک های به این نازکی مخصوصا برای لواش ، بربری ، سنگک و تافتون تهیه شده اند. در ادامه به خصوصیات ، ابعاد پرفروش و مزیت خرید عمده نایلون نانی بصورت اینترنتی خواهیم پرداخت.

خرید عمده نایلون نانی

مواد تشکیل دهنده پلاستیک نانی پوست پیازی

در مورد نایلکس نانی و نایلکس دسته رکابی شفاف، یک قانون کلی وجود دارد که برای همه ترکیب ها باید در نظر گرفت در ابتدا باید مشخص شود که چه محصولی با چه ویژگی ها می خواهیم تولید کنیم.
اگر هدف شفافیت باشد ، ترکیب متفاوت خواهد شد و برای هر محصولی که مدنظر دارید باید فرمول تولید متفاوت استفاده شود.
برای تولید نایلون با این امتیازاتی مثل دوخت پذیری و ضربه پذیری و مقاومت در برابر گرمای بالا بهترین ترکیب این است.
20 واحد پلی اتیلن سنگین فیلم
۳ واحد پلی اتیلن سبک فیلم
2 واحد پلی اتیلن سبک خطی
جزئیات دقیق این ترکیب نیز به این صورت است:
10 واحد اف ۷۰۰۰  مهر به اضافه دیتاشیت
5 واحد ۵۱۱۰ آریاساسول به اضافه دیتاشیت
5 واحد ایکس ۵ (به ترتیب کیفیت ، جم، باختر، مارون)
3 واحد ۰۰۷۵ یا ۰۲۰
2 واحد ۲۰۹ ال ال دی امیرکبیر به اضافه دیتاشیت
0.01 درصد شفاف کننده

خرید عمده نایلون نانی

ویژگی های ظاهری نایلون های مخصوص نان

ظاهر این محصول ، شناسنامه آن میباشد و تقریبا با همه پلاستیک های پلی اتیلنی دیگر متفاوت است چرا که فوق العاده شفاف هستند و همین درجه شفافیت بالا ایجاب میکند که خیلی هم نازک تولید شوند در نتیجه نمیتوان انتظار داشت که وزن سنگینی را بتواند تحمل کند.
اما دقیقا نانوایی ها که مصرف کنندگان عمده این محصول هستند خواسته اصلیشان همین ضخیم نبودن و در نتیجه پرتعداد بودن نایلون در هر یک کیلوگرم است.
ضمن اینکه بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و در مقابل گرما و داغ بودن محتویات داخل کیسه ، پاره یا سوراخ نمیشوند.

سایزهای ۷۰×۵۵ و ۸۰×۶۰ برای چه نان هایی میباشند؟

این دو سایز برای لواش و تافتون بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند برای بربری و سنگک هم معمولا سایزهای بزرگتر سفارش داده میشود عمدتا سایزهای ۶۰×۹۰ و ۷۰×۹۰ برای نان های حجیم و بزرگ تر میباشد.

خرید عمده نایلون نانی

دیگر پلاستیک های نانی موجود در بازار

علیرغم اینکه پلاستیک های نانی پوست پیازی بیشترین میزان مصرف را در بین دیگر محصولاتی که برای حمل نان دارند ، اما مدل های دیگری نیز وجود دارند که در صورت دسترسی نداشتن به این کالا میتوان آنها را در بازار پیدا و مصرف کرد.
از مهم ترین جایگزینان ، میتوان به نایلکس دسته دار شفاف سایز بزرگ اشاره نمود که به راحتی انواع بربری و سنگک را هم میتوان در آن قرار داد.
جایگزین  دیگر نایلکس نانی ، نایلون های بسته بندی که عمدتا ضخیم هستند میباشد در صورت استفاده از دو طرحی که ذکر شد ، خیالتان از بابت کیفیت کاملا راحت میشود اما صرفه اقتصادی نخواهد داشت پس پیشنهاد میشود تا وقتی مجبور نشدید به سراغ محصول دیگری نروید.

خرید عمده نایلون نانی در سایزهای سفارشی شما

نایلکس ها و نایلون های مخصوص نانوایی ها با توجه به نیاز مشتری تولید میشوند ما در این مجموعه سایزهای مختلفی را طبق درخواست های مشتریان برای حجم های خرده تهیه کرده ایم اما اگر حجم خرید شما نزدیک به تناژ باشد میتوانیم پلاستیک را با ابعاد درخواستی شما تولید و به دستتان برسانیم.

خرید عمده نایلون نانی

مزیت خرید عمده نایلون نانی بصورت اینترنتی

با وجود گستردگی بسیار زیاد اینترنت ، میتوان همه کارهای فروشندگان عمده و خرده کالاهای پلی اتیلنی ، را بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام داد.
خرید عمده نایلون نانی ، خرید عمده نایلکس دسته دار ، خرید عمده کیسه فریزر ، خرید عمده کیسه زباله و……….. حتی برای حجم های سنگین هم از طریق اینترنت قابل انجام میباشد.
سهولت در امر بررسی جزییات کالا ، بررسی روز به روز قیمت ها ، تامین و ارسال سریع بار ، عدم نیاز به سفرهای پی در پی به محل کارخانه ، از مهم ترین مزیت های سفارشات اینچنینی است و همکاران ما در واحد فروش آماده اند تا اینکار را به بهترین شکل ممکن برای خریداران پیگیری کنند.
جهت تماس با مشاوران مجموعه تنها کافیست فرم زیر را پر کرده تا با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *