تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج

این مجموعه به عنوان تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج ، خریداران و شرکت های نیازمند به این دست از محصولات را به همکاری طولانی مدت دعوت می نماید. رول پلاستیک شیرینگ یکی از مواد پلیمری است که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با توجه به خصوصیات منحصر به فرد خود، در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. در این مقاله، به بررسی کاربردها، ویژگی ها و تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج با ضمانت کیفیت و قیمت خواهیم پرداخت.

تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج

کاربردهای شیرینگ حرارتی

رول پلاستیک نایلون روده ای حرارتی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در صنایع مختلف استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای این ماده عبارتند از:
بسته‌بندی مواد غذایی : نایلون شیرینگ به دلیل خاصیت بی‌هوازی بودن و عدم نفوذ رطوبت، برای بسته‌بندی مواد غذایی مانند قهوه، شکلات، خشکبار و غیره استفاده می‌شود. این خاصیت باعث حفظ تازگی و کیفیت محصولات می‌شود.
بسته‌بندی داروها : به دلیل خاصیت بی‌هوازی، نایلون شیرینگ برای بسته‌بندی داروها و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. این خاصیت باعث حفظ کیفیت و اثربخشی داروها می‌شود.
بسته بندی کنسرویجات : شرکت های تولید کننده خوراک های غذایی مثل لوبیا ، ذرت ، قارچ یا کمپوت ها که همگی میتوانند در بسته بندی قوطی باشند ، میتوانند با ارزانترین مدل پکینگ شیرینگ اینکار را انجام دهند.
بسته بندی نوشیدنی : نوشیدنی ها که خود در بطری های پلاستیکی و آلومینیومی پر میشوند نیز با استفاده از نایلون های حرارتی به بهترین شکل ممکن میتوانند بسته بندی شوند.
بسته بندی قطعات خودرو : نایلون بسته بندی قطعات خودرو و دیگر ابزار آلات صنعتی از مهم ترین لوازمی هستند که به صورت تکی و دسته ای با این نایلون ها بسته بندی میشوند تا از ایجاد خراش یا ضربه خوردگی محافظت شوند.

تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج

خصوصیات شیرینگ حرارتی

نایلون حرارتی خصوصیات منحصر به فردی دارد که آن را برای کاربردهای مختلف مناسب می‌سازد. برخی از آنها عبارتند از:
مقاومت در برابر رطوبت: نایلون شیرینگ دارای خاصیت بی‌هوازی است که باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و حفظ تازگی محصولات می‌شود.
مقاومت در برابر حرارت: با وجود اینکه این محصول در برابر حرارت بالا دچار جمع شدگی میشود ولی بطور کلی نایلون شیرینگ مقاوم در برابر حرارت بوده و می‌تواند در دماهای بالا نیز کاربرد داشته باشد.
انعطاف‌پذیری: نایلون شیرینگ انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند به راحتی به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تنظیم شود.
مقاومت در برابر پارگی : نایلون شیرینگ دارای مقاومت بالا در برابر پارگی و سوراخ شدگی است و می‌تواند در شرایط سخت و استرس‌زا کاربرد داشته باشد.

تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج

طرح‌های مختلف شیرینگ حرارتی

نایلون شیرینگ که از مواد اولیه درجه یک 0075 و 209 به همراه مستربچ رنگی تهیه میشود ، در طرح‌های مختلفی قابل تهیه است، که هر کدام به منظور استفاده در صنایع و کاربردهای خاص طراحی شده‌اند. برخی از طرح‌های معروف این محصول عبارتند از:
طرح مات: طرح مات، باعث حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از نفوذ نور مستقیم به داخل بسته می‌شود. این طرح برای بسته‌بندی محصولاتی که نیاز به حفظ از دست رفتن رنگ و کیفیت دارند، مناسب است.
طرح شفاف : طرح شفاف، به دلیل شفافیت خود، قابلیت نمایش محصولات در داخل بسته را فراهم می‌کند. این طرح برای بسته‌بندی محصولاتی که نیاز به نمایش و گرافیک دارند، مناسب است.
طرح چاپی و رنگی : طرح‌های رنگی و چاپی، قابلیت چاپ لوگو، برند و اطلاعات مربوط به محصول را فراهم می‌کند. این طرح برای بسته‌بندی محصولاتی که نیاز به شناسایی برند دارند، مناسب است.

تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج

تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج در انواع مدل ها

منظور از انواع مدل ها در نایلون های شیرینگ ، ضخامت ، عرض ، درجه بندی و طرح بندی آنهاست که شما میتوانید با توجه به نوع مصرف و حجم ابعاد محصول ، تمامی این پارامترها را مطابق با خواست خودتان تغییر دهید و یقینا نایلونی که توسط ما تولید میشود باید با تایید شما باشد. ضخامت از 10 میکرون الی 300 میکرون ، عرض از 10 سانت الی 3 متر ، درجه بندی در سه مدل مختلف و طرح های شفاف و رنگی عواملی هستند که قبل از شروع تولید توسط شما تعیین میشوند.

تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج

تولید کننده نایلون شیرینگ حرارتی در کرج با ضمانت قیمت

توجه داشته باشید که هیچ یک از شرکت های تولید نایلون بسته بندی قیمتی غیر عرف بازار به شما نخواهند داد و درصورتی که مشاهده کردید قیمتی که روز قبل از یک شرکت گرفتید با قیمت نایلون بسته بندی روز قبل یکی نیست اصلا تعجب نکنید چون نرخ مواد اولیه روز به روز در حال تغییر و نوسان است.
برای همین مشاوران ما در زمانی که قصد قیمت دادن به خریداران و نماینده شرکت های را داشته باشند ، قیمت روز مواد اولیه که در تولید شیرینگ یا پلاستیک بسته بندی را هم اعلام میکنند تا مشتری دقیقا بداند که برای چه کیفیتی چه مبلغی را میپردازد.
لذا ازطرف این مجموعه قیمت به مانند کیفیت برای شما عزیزان ضمانت میشود.
جهت ارتباط با کارشناسان ما میتوانید با شماره زیر یا فرم انتهای صفحه در تماس باشید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *