کیسه زباله پرفراژدار

تولیدی انواع کیسه زباله پرفراژدار مشکی ضخیم، خریداران گرامی را از طریق این مرجع و سایت تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی، به خرید بهترین کالاهای پلی اتیلنی دعوت مینماید. این کیسه های بادوام در صورت داشتن کیفیت لازم خیلی به کار منازل، فروشگاه ها، غذاخوری ها و مکان های دیگر می آید. بیشتر افراد مصرف کننده این دسته از نایلکس های مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز را به رنگ مشکی میشناسند و حدود ۷۰ درصد از تولیدات کارخانه ها در طرح های مختلف به همین رنگ اختصاص دارد. در ادامه این مقاله تجاری به خصوصیات، مزایا، کاربرد و تامین کنندگان عمده جهت فروش داخلی و خارجی این کالا خواهیم پرداخت.

کیسه زباله پرفراژدار

خصوصیات کیسه زباله پرفراژدار و مزیت های مصرف آن

پرفراژ به قسمت جدا شونده هر برگ از رول گفته میشود البته کیسه های پرفراژدار به شرطی قابلیت مصرف دارند که دستگاه های پیشرفته و حرفه ای آن را روی هر برگ تعبیه کرده باشد تا هنگام کندن هر یک برگ، خود کیسه آسیبی نبیند.
عموم نایلون های پرفراژدار که کارگاه ها و کارخانه های معتبر تولید کننده آن را تهیه میکنند، از دوخت های محکمی برخوردار هستند و خیالتان بابت پاره شدن یا سوراخ شدن سریع آن مطمئن است.
در صورت رعایت این موارد در زمان و هزینه صرفه جویی خوبی شده است چرا که قیمت این دسته از محصولات پلاستیکی نسبت به سایر کیسه های زباله دیگر ارزان تر است.
ضمن اینکه نگهداری این کیسه زباله رولی هم نیازی به فضای زیادی ندارد معمولا مصارف خانگی از این رول ها بیشتر در وزن ۲۰۰ گرمی است اما حتی اگر نوع یک کیلویی آن را هم از فروشگاه ها تهیه کنید، نهایتا به اندازه یک بطری شیر یا نوشابه در کشو فضا خواهد گرفت.

کاربرد کیسه زباله پرفراژدار سایز ۵۵×۷۰

درصد بالایی از فروش این محصول مربوط به همین سایز است اصطلاحا بازاریان آن را نایلون سایز کوچک می نامند.
اما طراحی آن به گونه ای است که حتی میتوانید برای استفاده در سطل های با ابعاد متوسط هم از آن استفاده کنید تمامی نایلکس های آشغال با این ابعاد مخصوص مصرف در خانه‌‌ ها، ادارات و حتی مراکز عمومی است.
نوع دیگری از نایلون های زباله رولی وجود دارد که نخ دار هستند و به کیسه زباله بند دار معروف هستند کیفیت فوق العاده و همچنین نخ های قرار داده شده بر روی دهانه هر برگ، بسیاری از نیازهای مصرف کنندگان را برطرف کرده است و خیال آنان را از بابت حمل، مقاومت در برابر پارگی راحت میکند.
فروش این دسته از محصولات در سایز ۵۵×۷۰ به قدری رونق دارد که بیشتر درصد صادرات کیسه های آشغال به کشورهای همسایه از دسته همین ابعاد است.
نایلکس های زباله پرفراژدار لندنی مشکی در سایز کوچک و‌‌ متوسط علاوه بر کاربرد بسیار خوبشان، فروش داخلی و خارجی خوبی هم دارند و از کیسه زباله بزرگ متقاضیان بیشتری دارند.

کیسه زباله پرفراژدار

دلایل استفاده مردم از کیسه زباله پرفراژدار ضخیم

درباره خصوصیات و مزایای مصرف این محصول پرکاربرد در قسمت بالا صحبت کردیم اما چرا بسیاری از خریداران این کیسه های آسان مصرف مرغوب، تنها به دنبال کیسه زباله ضخیم از آن دسته هستند.
ابتدا درباره بازار داخل صحبت میکنیم قطعا تعداد زیادی از مصرف کنندگان نمیخواهند به دردسر بیرون ریختن یا چکه کردن محتویات کیسه در داخل خانه یا سطل زباله دچار شوند.
بنابراین حتی الامکان سعی خواهد شد تا محصولی مورد استفاده قرار بگیرد که علاوه بر ضخامت ، کیفیت دوخت خوبی هم داشته باشند.
هر چه ضخامت یک کیسه زباله پرفراژدار بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد و در این میان، هستند کسانی که به استفاده از نایلون های درجه دو و درجه سه هم قانع هستند ولی در بازار صادراتی داستان متفاوت است و کیفیت حرف اول را میزند و مردم تنها نوع درجه یک‌‌ از این پلاستیک ها را استفاده میکنند.

مزایای خرید مستقیم کیسه زباله پرفراژدار از تولیدی ها

خرید مستقیم محصول از تولیدی ها این امکان را به مشتری میدهد که بتواند حتی به صورت غیر حضوری به تمامی اطلاعات لازم جهت بررسی کامل جزییات کالا دسترسی داشته باشد از مشاوره رایگان درباره هر یک محصول تا ارائه لیست قیمت، کاتالوگ، پیش فاکتور همگی میتواند جزو مزایای کار کردن بی واسطه با مراکز تولید کننده باشد.
اما اصلی ترین و مهم ترین مزیت در این گونه عرضه کالا، ارائه پایه قیمت یا به عبارتی کف قیمت کارخانه به خریدار است البته در صورتی که فروش به صورت حجم بالا صورت بگیرد.
از دیگر نکاتی که برای خرید مستقیم نایلون های پرفراژدار از تولیدی ها در نظر گرفت، کمک به مشتریان صادراتی است.
چون شرکت ها و برند های معتبر عرضه کننده، نفرات متخصص و باتجربه ای را برای ارائه بهترین خدمات و سرویس دهی به مشتریان خارجی در نظر گرفته اند تا در این راه برای انجام معامله ای راحت تر در کنار آنان باشند و مشکلی برایشان ایجاد نشود.

کیسه زباله پرفراژدار

تامین کننده انواع کیسه زباله پرفراژدار در حجم بالا

یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که عمده خریداران محصولات پلاستیکی همواره با آن مواجه بوده اند، پیدا کردن مراجع معتبر تامین کننده کیسه فریزر و کیسه زباله پرفراژدار مرغوب است.
همه میدانیم که بازار عمده مبادله این کالا در مرکز کشور قرار دارد اما در بازار کف قیمت کارخانه وجود ندارد و نرخی که به شما داده میشود بالاتر از قیمتی است که میتوانید از شرکت تولید کننده بگیرید.
برای حل این مسئله کارخانه داران با ایجاد نمایندگی های سراسری که به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت میکنند، خدمات دهی به افرادی که به این محصول نیاز دارند را به بالاترین سطح ممکن افزایش داده اند.
مشتریان گرامی در هر شهر و استانی به راحتی میتوانند با متخصصان فروش این برند های تولیدی از طریق اینترنت ارتباط گرفته و از موبایل یا کامپیوتر خودشان تمامی اقلام موجودی در انبار کارخانه را مورد ارزیابی قرار داده و‌ در صورت صلاحدید خرید خود را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *