قیمت مالچ پلاستیکی گوجه

قیمت مالچ پلاستیکی گوجه فرنگی و هندوانه در انواع ضخامت ها و کیفیت ها از طریق این مرکز تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی ارائه میشود. نایلون کشاورزی مخصوص کشت گوجه فرنگی و هندوانه، نوعی پلاستیک مالچ است که از جنس پلی اتیلن تولید می گردد. این نایلون در رنگ مشکی و با ضخامت های مختلف از 100 تا 300 میکرون موجود است. مالچ کشاورزی مخصوص کشت گوجه فرنگی و هندوانه، از نظر ظاهری شباهت زیادی به نایلون زباله فله دوخت نشده دارد. با این حال، تفاوت اصلی این دو نوع نایلون در قیمت آن هاست. نایلون مالچ مخصوص کشت گوجه فرنگی و هندوانه، به دلیل استفاده از مواد درجه دو برای تولید آن، نسبت به نایلون شفاف ، قیمت پایین تری دارد.

قیمت مالچ پلاستیکی گوجه

مزایای استفاده از مالچ کشاورزی در کشت

استفاده از نایلون کشاورزی مخصوص کشت گوجه فرنگی و هندوانه، مزایای زیادی دارد که عبارتند از:
محافظت از گیاهان در برابر آفات و حشرات موذی
ایجاد یک مانع فیزیکی در برابر عوامل محیطی طبیعی
کاهش مصرف آب با جلوگیری از تبخیر آب از سطح خاک
افزایش عملکرد محصول کشاورزی با فراهم کردن شرایط مناسب برای رشد گیاهان

قیمت مالچ پلاستیکی گوجه

پارامترهای تعیین قیمت مالچ پلاستیکی گوجه فرنگی و هندوانه

به مانند سایر مدل های پلاستیک بسته بندی و رول پلاستیکی شفاف و تیره ، پارامترهایی برای تعیین نرخ خرده و عمده این محصول وجود دارد که عبارتند از:
نوع نایلون: مالچ پلاستیکی در دو نوع تک لایه و دولایه تولید می شود. نایلون تک لایه، از نظر قیمت، ارزان تر است. با این حال، استحکام و دوام کمتری نسبت به نایلون دولایه دارد.
ضخامت نایلون: ضخامت نایلون مخصوص کشت گوجه فرنگی و هندوانه، بر دوام  و ماندگاری آن تأثیر می گذارد. ضخامت نایلون کشاورزی را باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و نوع محصول مورد نظر انتخاب کرد. هرچه ضخامت نایلون بیشتر باشد ، تولید آن راحت تر و به همان نسبت قیمت کمتری هم خواهد داشت.
عرض نایلون: طول و عرض نایلون عریض ضخیم مخصوص کشت معمولا تاثیر زیادی در تعیین نرخ محصول ندارد اما گاها برای عرض های بیش از یک متر قیمتی بالاتر از عرض های پایین تر ارائه میشود.
رنگ نایلون: رنگ نایلون کشاورزی مشکی ، تأثیری بر عملکرد آن ندارد. با این حال، رنگ سیاه ، به دلیل جذب بیشتر گرما، باعث افزایش عملکرد محصولات کشاورزی می شود.
به طور کلی، این نایلون ها، نسبت به نایلون بسته بندی و نایلون گلخانه ای ، قیمت پایین تری دارند.

قیمت مالچ پلاستیکی گوجه

قیمت مالچ پلاستیکی درجه دو ضخامت 200 میکرون

یکی از مهم ترین سفارشات سالهای اخیر در حوزه نایلون های کشاورزی کشت گوجه و هندوانه مربوط به نایلون رولی مشکی درجه دو با ضخامت بالای 200 میکرون است.
مصرف کنندگان اصلی این نایلون ها روی عدم پارگی و سوراخ شدگی آنها حساسیت زیادی دارند و برای همین سعی میکنند تا ارزانترین و باکیفیت ترین نوع این نایلون ها را برای مصرف اتنخاب کنند.
ما در این مجموعه انواع رول های پلاستیکی شفاف و تیره را برای امر کشت محصولات کشاورزی تولید کرده ایم و این آمادگی را داریم که نایلون های مالچ را نیز بدون استفاده از کربن و با مواد نو در حجم تناژ برای خریداران داخلی و خارجی تولید کنیم.
خاطر نشان میشود که قیمت مالچ پلاستیکی در این مجموعه متناسب با بودجه بندی شما برای سفارش تعیین میشود.

قیمت مالچ پلاستیکی گوجه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *