تولید نایلون بسته بندی ایزوگام

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام با ارزانترین قیمت از ضخامت 10 تا 300 میکرون و در مدل های ساده وچاپی در چندین درجه بندی در این مجموعه انجام میپذیرد. پلاستیک بسته بندی ایزوگام یکی از مهم ترین محصولات پوششی است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این کاور پلاستیکی به منظور محافظت از ایزوگام در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، باران، برف، و گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام

سه درجه کیفی نایلون ایزوگام

نایلون های ایزوگام در سه درجه کیفی یک، دو، و سه تولید می شود که هر یک از این درجات کیفی خصوصیات خاص خود را دارند.
نایلون بسته بندی ایزوگام درجه یک
نایلون  ایزوگام درجه یک از مواد اولیه گرید یک پتروشیمی و با کیفیت بالا تولید می شود. این محصول از استحکام بیشتری نسبت به سایر درجات کیفی برخورداراست. نایلون بسته بندی ایزوگام درجه یک معمولاً در عرض های 1 متر، 1.2 متر، 1.5 متر، و 2 متر تولید می شود.
نایلون بسته بندی ایزوگام درجه دو
نایلون ایزوگام درجه دو از مواد اولیه با کیفیت متوسط (50 درصد مواد نو و 50 درصد مواد درجه دو) تولید می شود و استحکام کمتری نسبت به نایلون ایزوگام درجه یک دارد. نایلون بسته بندی ایزوگام درجه دو معمولاً در عرض های 1 متر، 1.2 متر، و 1.5 متر تولید می شود.
نایلون بسته بندی ایزوگام درجه سه
نایلون ایزوگام درجه سه از مواد اولیه با کیفیت پایین تولید می شود. این محصول دارای ضخامت بیشتر و استحکام بسیار کمتری نسبت به سایر درجات کیفی است. نایلون ایزوگام درجه سه معمولاً در عرض های 1 متر و 1.2 متر تولید می شود.

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام در عرض های مختلف

مشتریان گرامی این محصول را در رول و طاقه در وزن های 20 و 30 کیلویی و در عرض های زیر از ما دریافت میکنند.
1 متر
1.2 متر
1.5 متر
2 متر
عرض نایلون بسته بندی ایزوگام باید متناسب با عرض رول های ایزوگام باشد.

 

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام در رنگ های متنوع

پلاستیک بسته بندی ایزوگام در رنگ های مختلفی تولید می شود. رنگ های رایج آن عبارتند از:
سفید (شفاف)
مشکی
آبی
رنگ نایلون ایزوگام معمولاً با رنگ ایزوگام هماهنگ می شود. و در بسیاری از مواقع از مدل چاپی این نایلون ها برای بسته بندی استفاده میشود.

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام

 

ویژگی های نایلون  ایزوگام

مقاومت در برابر عوامل طبیعی محیطی
استحکام بالا
قابلیت کشسانی بسیارعالی
این نایلون ها باید دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، باران، برف، و گرد و غبار باشند. همچنین، این محصول باید دارای استحکام بالایی باشد تا بتواند از ایزوگام در برابر آسیب های فیزیکی به خوبی محافظت کند.
یکی از مهم ترین خصوصیات نایلون ایزوگام، قابلیت کشسانی عالی آن است. این ویژگی موجب می شود که نایلون بتواند به راحتی روی رول های ایزوگام کشیده شود و به طور کامل آن ها را پوشش دهد.

 

مزایای استفاده از نایلون ایزوگام

محافظت از ایزوگام در برابر انواع عوامل محیطی
بیشتر شدن طول عمر ایزوگام
جلوگیری از آسیب دیدن ایزوگام در حین حمل و نقل و نصب آن

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام

تولید نایلون بسته بندی ایزوگام مطابق نمونه شما

ما در این مجموعه مدل های مختلفی از نایلون شیرینگ حرارتی ، نایلون خیاری و نایلون بسته بندی را تولید کرده ایم و همواره سعی بر این داشته ایم که مطابق با بودجه بندی شما برای سفارش و کیفیتی که میخواهید ، کاور پلاستیکی را برای شما تهیه کنیم.
چنانچه پیشتر از این نایلون ها استفاده کرده اید تنها کافیست همان نمونه را برای ما ارسال کنید تا مثل همان را با قیمتی مناسب تولید کنیم.
اگر هم نیاز به بررسی بیشتر و دریافت چندین نمونه محصول داشتید ، میتوانید در کارخانه مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.
جهت دریافت بروز ترین قیمت ها میتوانید از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *