تولید کیسه زباله درجه یک

تولید کیسه زباله درجه یک مشکی و زرد 70*90 صادراتی بصورت فله و رولی با تضمین قیمت و کیفیت در این مجموعه انجام میپذیرد. نایلون زباله مشکی و رنگی یکی از محصولات ضروری برای زندگی روزمره است که در انواع مختلف و با ویژگی های متفاوت تولید می شود. با وجود اینکه بسیاری از مصرف کنندگان این محصول توجه خاصی به درجه کیفی آن نمیکنند اما بعضا کشورهایی هستند که تنها حاضر به خرید بهترین مدل این دسته از پلاستیک های پلی اتیلنی هستند. در این پست به بررسی ویژگی ها و کاربردهای نایلون زباله مشکی و زرد می پردازیم.

تولید کیسه زباله درجه یک

پارامترهای پلاستیک زباله مشکی و زرد

پلاستیک زباله مشکی و زرد یکی از انواع پرکاربرد کیسه زباله میباشد که بیشتر برای جمع آوری زباله های خشک و زباله های عفونی استفاده می شود.
این محصول که از جنس پلی اتیلن سنگین تهیه می شود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است سایزهای مختلف از کوچک ، متوسط و بزرگ تولید می شود و برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی های کیسه زباله مشکی و زرد
جنس: پلی اتیلن سنگین
دوام و مقاومت بالا
وزن بسیار کم
منعطف بودن
قابلیت تحمل وزن بالا
قابلیت بازیافت
استحکام بالا در برابر پارگی
کشسانی بسیار عالی
دوخت باکیفیت

تولید کیسه زباله درجه یک

 

مکان های استفاده از نایلون زباله مشکی و زرد

کیسه زباله مشکی و زرد در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
منازل
ادارات
بیمارستان ها
رستوران ها
مراکز تجاری
کارخانه های تولیدی
فضاهای سبز و باز

تولید کیسه زباله درجه یک

 

مزیت های تولید کیسه زباله درجه یک

هر چقدر از مواد باکیفیت تری برای تولید کیسه زباله فله یا رولی استفاده شود ، محصول نهایی در هر کیلو پرتعداد تر ، با کشسانی و شفافیت بیشتر ، با دوخت باکیفیت تر و با حداقل بوی مواد اولیه به دست مصرف کننده میرسد.
شاید برای کسانی که چندان به خصوصیات این دسته از پلاستیک ها آشنا نباشند عجیب باشد که چطور با وجود نازک تر بودن نایلون ، کشسانی و دوخت آن بالاتر میرود ولی مزیت اصلی تولید کیسه زباله درجه یک همین است.
این ویژگی مهم ترین پارامتر مد نظر کشورهایی مثل ارمنستان ، امارات ، قطر ، روسیه و عربستان است و آنها تمامی نمونه های نایلون بسته بندی و نایلون زباله را با دستگاه هایی مخصوص بررسی میکنند و تنها با پلاستیکی که بدون کربن و با استفاده از موادگرید یک پتروشیمی تولید شده باشد کنار می آیند.

تولید کیسه زباله درجه یک

کارخانه تولید کننده کیسه زباله درجه یک

مدل های مختلف پلاستیک بسته بندی و پلاستیک های زباله در این مجموعه تنها با استفاده از مواد درجه یک قابل تولید میباشد.
کیسه پلاستیکی درجه یک مخصوص جمع آوری و تفکیک زباله در سایز های 55*70 ، 70*90 و 80*120 همواره در این مجموعه موجود هستند و چنانچه سایزهای دیگری به غیر از این موارد مد نظر شما باشد ، در حجم و کیفیت درخواستی شما تولید میگردد.
جهت اطلاع از قیمت محصولات و بازدید از خط تولید شرکت میتوانید با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *