خرید نایلون پوشاک زنانه

خرید نایلون پوشاک زنانه بصورت ساده و چاپی در ابعاد و ضخامت های مختلف با بهترین درجه کیفی و مناسبترین قیمت در حجم عمده عرضه میگردد. مختلف نایلون لباس زنانه آشنا شوید و بررسی کنید که چرا این نوع پوشاک برای سبک و راحتی بیشترین محبوبیت را دارد. استفاده از نایلون در صنعت پوشاک زنانه همواره به عنوان مهم ترین و پرفروش ترین کاور پلاستیکی زیر ذره بین تاجران پوشاک دنیا بوده است. این نوع از محصولات پلیمری، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توانسته تا جایگاه مهمی در دنیای بسته بندی پیدا کند. در این مقاله، به بررسی مدل های مختلف و خرید نایلون پوشاک زنانه می‌پردازیم و به دلایلی که این نوع پوشاک برای سبک و راحتی بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، می‌پردازیم.

مدل های مختلف پلاستیک پوشاک زنانه

کاور لباس نایلونی زنانه بسیار متنوع است و در بازار مد، انواع مختلفی از آن وجود دارد. در ادامه به برخی از مدل های محبوب نایلون البسه زنانه می‌پردازیم:
1: نایلون کاپشن
نایلون کاپشن یکی از مدل های پرطرفدار نایلون پوشاک زنانه میباشد. کاپشن ها به دلیل چند لایه بودن و خواص ضدآبی که دارند، برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. برای همین نایلون هایی متناسب با ابعاد هر کاپشن جهت محافظت طولانی مدت در طرح های ساده و رنگی تولید میشود.

خرید نایلون پوشاک زنانه
2. نایلون شلوار
نایلون شلوار یکی دیگر از مدل های محبوب نایلون پوشاک زنانه است. این شلوارها با طرح های متنوع، راحتی بیشتری نسبت به شلوارهای دیگر دارند. شلوارها که بصورت پارچه ای ، جین و کتان تولید میشوند ، حساس تر از کاپشن ها هستند و برای همین به نایلون بسته بندی با ابعاد مناسب نیاز دارند.

خرید نایلون پوشاک زنانه
3. نایلون لباس زیر
لباس زیر نایلون یکی از مدل های جذاب و جدید نایلون پوشاک زنانه است. این لباس ها با طرح های زیبا برای مهمانی ها و مناسبت های ویژه، انتخابی بی نظیر است و به همین جهت آنها را بصورت دسته ای بیست یا سی عددی در نایلون هایی نسبتا ضخیم نگهداری میکنند.

خرید نایلون پوشاک زنانه
4. نایلون کت
کت نایلون نیز یکی از مدل های مورد علاقه در دسته پلاستیک پوشاک زنانه است. این کت ها با طرح های شیک و مدرن، شما را در هر فصل سال به شیک ترین نسخه خود تبدیل می‌کنند. کت ها در طرح های رنگی و متنوع بصورت تکی در پاکت نایلونی نگهداری میشوند.

خرید نایلون پوشاک زنانه
5. نایلون پالتو و مانتو
با وجود اینکه پالتوها دارای چند لایه پارچه ضخیم هستند اما با استفاده از نایلون های نازک بسته بندی میشوند. ضمن اینکه مورد علاقه ترین و پرفروش ترین البسه بانوان ، مانتو ها هستند که در طرح های مختلف در بسته بندی های نایلونی و بصورت تکی بسته بندی میشوند.

خرید نایلون پوشاک زنانه

 

مزایای استفاده از نایلون پوشاک زنانه

استفاده از پلاستیک پوشاک زنانه دارای مزایای فراوانی است. در ادامه به برخی از این مزایا می‌پردازیم:
خواص ضدآبی: نایلون دارای خواص ضدآبی است که در مواقع بارانی و مرطوب، البسه را در مقابل رطوبت و آب محافظت می‌کند.
وزن سبک: نایلون دارای وزن سبکی است که باعث می‌شود و برای همین با وجود کاور کردن تمام بخش های لباس اما وزن بیشتری را به آن اضافه نمیکند.
طرح های متنوع: نایلون پوشاک زنانه با طرح های متنوعی در بازار موجود است که به شما امکان می‌دهد بر اساس سلیقه خود، مدل مورد علاقه را انتخاب کنید.
مقاومت در برابر پارگی: نایلون دارای مقاومت بالا در برابر پارگی است که باعث می‌شود لباس های نایلون طول عمر بیشتری داشته باشند.
محافظت در برابر آلودگی و رطوبت : نایلون ها دارای خاصیت ضد رطوبت دارند و به خوبی میتوانند البسه را در برابر رطوبت ، گرد و خاک و آلودگی حفظ میکنند.

خرید نایلون پوشاک زنانه

خرید نایلون پوشاک زنانه در حجم عمده

تمام مدل های پوشاک زنانه که با استفاده از نایلون ها بصورت تکی و دسته ای بسته بندی میشوند در این مجموعه قابل تولید میباشند.
برای سفارش این دسته از نایلون ها تنها کافیست ضخامت و ابعاد آن را برای همکاران ما در واحد فروش ارسال کنید تا مطابق با پارامترهای مد نظر شما محصول را تهیه کنیم.
ولی برای انجام هر چه بهتر کار معقول تر است که نمونه ای از محصولی که استفاده میکنید را برای کارخانه بفرستید تا به عنوان نمونه شاهد در نظر گرفته شود.
ضمن اینکه حداقل سفارش خرید نایلون بسته بندی در این مجموعه 300 کیلو و حداکثر سفارش 60 تن در هر ماه میباشد.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *