نایلکس فروشگاهی طرح دار

نایلکس فروشگاهی طرح دار دسته موزی و رکابی در قزوین و زنجان همچنین البرز در این مجموعه در حجم عمده و با بهترین کیفیت و قیمت عرضه میشود. در دنیای امروز، تکنولوژی و نوآوری ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و برای برخورداری از روش های راحت تر و بصرفه تر، ابزارها و وسایلی برای انجام کارهای روزمره در هایپرمارکت ها و خرده فروشی ها تولید شده اند. یکی از این ابزارها، نایلکس دسته رکابی و دسته موزی فروشگاهی است که توانسته اند با قابلیت های منحصر به فرد خود، جایگاهی خاص در بازار به دست آورند. در این پست، به بررسی این دو نوع دسته و کاربردهای آنها می پردازیم.

نایلکس فروشگاهی طرح دار

نایلکس فروشگاهی طرح دار دسته رکابی

کیسه دسته دار پلاستیکی رکابی طرح دار، یکی از تکنولوژی های جدید در دنیای فروشگاهی است که به صورت قابل حمل و بی سیم طراحی شده است.
نایلکس دسته رکابی فروشگاهی پرمصرف ترین زیر مجموعه تولیدات مواد نایلکسی است. بسیاری از فروشگاه های سراسری در کشور تنها از همین مدل از پلاستیک بسته بندی جهت ارائه محصول به مشتریان استفاده میکنند.
از جمله مهم ترین فروشگاه هایی که بصورت روزانه میزان مصرف بسیار بالایی از این کالا دارند میتوان به فروشگاه های سراسری جامبو ، اتکا ، هفت ، سورنا ، رفاه ، شهروند اشاره کرد که هر کدام از این هایپرمارکت ها نایلون های رکابی را با نام و آرم اختصاصی خودشان تهیه میکنند.

نایلکس فروشگاهی طرح دار

نایلکس فروشگاهی طرح دار دسته موزی

نایلکس ها و نایلون دسته دار موزی یا دسته تقویت جزو پلاستیک های بسته بندی هستند که بیشتر در فروشگاه های عرضه کننده لوازم شیک و مجلسی استفاده میشوند و به مانند فروشگاه هایی که در قسمت بالا به آن اشاره شد ، مناسب بسته بندی همه نوع محصولی نیستند.
از جمله فروشگاه هایی که مشتریان همیشگی نایلکس دسته موزی هستند ، فروشگاه های عرضه کننده لوازم ورزشی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم چینی و شکستنی ، لوازم برقی ، لوازم کالای خواب و……. هستند که آنها هم اکثرا تمایل دارند تا این کیسه های بادوام را با لوگو و نام اختصاصی خودشان در اختیار داشته باشند.

نایلکس فروشگاهی طرح دار

تفاوت های نایلکس با نایلون طرح دار فروشگاهی

ویژگی های نایلکس طرح دار:
خشک تر و مات تر
قابل تولید در ضخامت های بسیار کم
صدای خش خش بالا در زمان تکان دادن
چاپ نه چندان باکیفیت
صرفه اقتصادی بیشتر و کشسانی پایینتر

ویژگی های نایلون طرح دار :
نرم تر
براق تر
چاپ بسیار باکیفیت
ضخیم تر از نایلکس هستند
کشسانی و دوخت بادوام
صدای کمتر در زمان تکان دادن

نایلکس فروشگاهی طرح دار

ابعاد قابل تولید نایلکس و نایلون طرح دار

برای هر دو مدل میتوان ابعاد زیر را تولید کرد:
25*35
30*40
37*47
45*55
55*65
65*75
80*65
80*100
100*120

نایلکس فروشگاهی طرح دار

خرید مستقیم و بی واسطه نایلکس طرح دار دسته موزی و رکابی

شما عزیزان میوانید در هر صنفی که هستید میتوانید از طریق این مجموعه مدل های مختلف نایلکس و نایلون دسته رکابی را در درجه بندی های مختلف و همراه با قیمتی مناسب تهیه کنید.
نایلون رکابی و دسته موزی ساده بدون طرح به صورت روتین در این مجموعه در حال تولید هستند ولی در صورتی این محصول را برای فروشگاه های سراسری یا سایر فروشگاه های بزرگ میخواهید ، حتما باید هماهنگی ها جهت ارسال کلیشه به کارخانه را انجام دهید تا مطابق با شمایل کلیشه ، مدل آن به طور دقیق بر روی پلاستیک چاپ شود.
جهت شروع همکاری میتوانید از طریق شماره تلفن زیر با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *