خرید نایلون شیرینگ حرارتی

خرید نایلون شیرینگ حرارتی جهت صادرات به کشورهای عربیاز طریق این مرکز تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی انجام میشود. در این مقاله به بررسی مزایا و روش‌های خرید نایلون شیرینگ حرارتی برای صادرات به کشورهای عربی می‌پردازیم. با خواندن این مقاله، شما قادر خواهید بود تا بهترین تصمیم را در خرید نایلون حرارتی برای صادرات به این منطقه اتخاذ کنید. در حال حاضر، صادرات به کشورهای عربی به عنوان یک زمینه پرفروش و سودآور برای تجارت بین‌المللی شناخته شده است. برای ورود به این بازارهای بین‌المللی، یکی از عوامل اساسی و حیاتی، استفاده از مواد بسته‌بندی با کیفیت است. رول پلاستیک شیرینگ حرارتی از جمله مواد بسته‌بندی پرکاربرد در صادرات به کشورهای عربی است.

خرید نایلون شیرینگ حرارتی

کاربرد اساسی نایلون های حرارتی

این دسته از محصولات تهیه شده از پلی اتیلن به نوعی در همه صنایع بسته بندی کاربرد دارند.
از آنجا که پلاستیک شیرینگ برای بسته بندی محصولاتی مثل کنسرو و بطری های آهنی و پلیمری استفاده میشوند ، میتوان از مدل های درجه دو هم برای پکینگ تولیدات استفاده کرد.
نایلون بسته بندی شیرینگ برای پک کردن انواع محصولات صنعتی مثل شوینده ها ، قطعات اتومبیل ، لوازم بهداشتی ، لوازم آرایشی و همچنین محصولات غذایی مثل انواع نوشیدنی ها و انواع تنقلات خوراکی اسفاده میشود.

خرید نایلون شیرینگ حرارتی

مزایای خرید نایلون شیرینگ حرارتی

حفاظت از کالاها: نایلون شیرینگ حرارتی به عنوان یک لایه محافظ بر روی محصولات، آنها را در برابر آسیب‌های فیزیکی و شیمیایی محافظت می‌کند. این ماده می‌تواند در برابر رطوبت، گرد و غبار، نور خورشید و دماهای بالا مقاومت نشان دهد.
افزایش عمر مفید کالاها: با استفاده از نایلون شیرینگ حرارتی، می‌توان عمر مفید محصولات را به طور قابل توجهی افزایش داد. این ماده از نفوذ رطوبت جلوگیری می‌کند و باعث حفظ تازگی و کیفیت محصولات در طول مدت زمان صادرات می‌شود.
ارائه بسته‌بندی جذاب: نایلون شیرینگ حرارتی به عنوان یک ماده بسته‌بندی شفاف و براق، بسته‌بندی جذابی را برای محصولات فراهم می‌کند. این امر باعث جلب توجه مشتریان و افزایش احتمال خرید محصولات شما می‌شود.

خرید نایلون شیرینگ حرارتی

پارامترهای پلاستیک شیرینگ صادراتی

درجه یک بودن مواد اولیه : برای بسیاری از کشورهای عربی موضوع مواد درجه یک پتروشیمی بسیار حائز اهمیت است. خصوصا کشورهای عربستان ، امارات ، قطر ، بحرین و عمان بار پلاستیک درجه دو را تایید نمیکنند و سریعا آن را مرجوع میکنند.
دوک استاندارد : منظور از دوک همان بوبین وسط رول است که نایلون به دور آن پیچیده میشود. این بوبین ها حتما باید مطابق با وزن کلی نایلون و عرض آن تهیه شوند.
اطمینان از ضخامت و عرض : ضخامت و عرض نایلون چیزی نیست که در پایان تولید بتوان آن را تغییر داد برای همین حتما باید قبل از فرایند تولید از ضخامت و ابعاد پلاستیک اطمینان حاصل شود.

خرید نایلون شیرینگ حرارتی

خرید نایلون شیرینگ حرارتی درجه یک با ارزانترین قیمت

این دسته از محصولات پلیمری که از ترکیب مواد 0075 (70 درصد ) و شفاف کننده 209 (30 درصد ) تولید میشود همه استاندارد های لازم جهت فروش به سخت پسند ترین مصرف کننده و مشتریان را دارد.
رول پلاستیک کشاورزی شیرینگ حرارتی در طاقه های 20 سانتی متری الی 2 متری بصورت تک لا و روده ای در این مجموعه با استفاده از مواد سهمیه پتروشیمی تولید میشود و محصول از بابت قیمت خرید از طرف مجموعه ضمانت خواهد شد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *