صادرات نایلکس رکابی شفاف

صادرات نایلکس رکابی شفاف و رنگی به عراق و سوریه با ضمانت قیمت و کیفیت انجام میپذیرد. امروزه با افزایش تقاضا در بازار جهانی میزان مبادلات محصولات پلیمری نیز به دنبال این امر با افزایش مواجه شده است. نایلکس های رکابی نیز جزو محصولاتی میباشند که در این میان با میزان زیادی از تقاضا را به خود روبه رو هستند و سالیانه حجم بسیار بالایی از این پلاستیک های بسته بندی پلیمری به کشور های عراق و سوریه ارسال میشوند. در ادامه به خصوصیات این کیسه ها و همچنین نقش کارخانه ها در صادرات انواع نایلکس رکابی خواهیم پرداخت.

صادرات نایلکس رکابی شفاف

نکات ویژه نایلکس ها و نایلون های دسته رکابی

نایلکس ها پرفروش تر از نایلون ها هستند و دلیل آن هم پرتعداد بودن و مقرون بصرفه بودنشان است.
معمولا نایلون ها را نمیتوان بصورت بسیار نازک تولید کرد و مخصوص هایپر مارکت ها و فروشگاه هایی هستند که اجناس نسبتا سنگینی را به فروش می رسانند چراکه استحکام و دوام بالاتری دارند.
جهت تولید پلاستیک های تبلیغاتی ، نایلون دسته دار شفاف یا شیری ایده آل ترین گزینه است در حالی که چاپ بر روی نایلکس با وجود امکان پذیر بودن ، چندان کار باکیفیتی در نمی آید.
ضمن اینکه نایلون دسته رکابی براق تر و نرم تر از نایلکس دسته رکابی است و به همین خاطر در زمان دست زدن به آن صدای کمی به گوش می رسد در حالی که نایلکس ها خشک و مات هستند و در زمان باز شدن صدای خش خش زیادی به گوش میرسد.

صادرات نایلکس رکابی شفاف

صادرات نایلکس رکابی شفاف و رنگی در مدل های مختلف

نایلکس رکابی شفاف : طبیعتا پرفروش ترین طرح پلاستیک دسته دار مربوط به نایلکس دسته دار شفاف است که در سوپر مارکت ها ، میوه فروشی ها و همچنین فروشگاه های عرضه کننده لوازم صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

صادرات نایلکس رکابی شفاف
نایلکس رکابی رنگی : این کیسه ها که در رنگ های آبی ، سبز ، زرد ، قرمز ، پرتقالی و…… بیشتر در فروشگاه هایی نظیر میوه فروشی ها ، فروشگاه لوازم شوینده ، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

صادرات نایلکس رکابی شفاف
نایلکس رکابی مشکی : چون بیش از پنجاه درصد مواد تشکیل دهنده کیسه دسته دار مشکی از مواد ضایعاتی است ، برای همین مخصوص فروشگاه ها و یا محصولاتی است که صنعتی هستند. فروشگاه هایی مثل از قبیل اسباب بازی فروشی ، فروشگاه لوازم شوینده و آرایشی همواره خواهان این محصول هستند.

صادرات نایلکس رکابی شفاف
نایلکس طرح دار رکابی : هایپر مارکت های بزرگ و فروشگاه های لوازم برقی ، ورزشی ، عطر و ادکلن ، عطاری ، لوازم خواب و ….. که معمولا به نمونه های آماده و یا سفارشی اختصاصی پلاستیک جهت ارائه به مشتری نیاز دارند ، خریداران ثابت نایلکس و نایلون رکابی طرح دار هستند.

صادرات نایلکس رکابی شفاف
صادرات نایلکس رکابی شفاف و رنگی در مدل هایی که اشاره شد با استفاده مواد اولیه درجه یک و درجه دو در سایزهای 25*35 ، 30*40 ، 37*47 ،45*55 ، 55*65 ، 65*75 انجام میشود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *