خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی در انواع طرح ، رنگ ، ابعاد و ضخامت در حجم عمده و با ارزانترین نرخ بازار امکانپذیر میباشد. هر تولید کننده قطعات خودرو جهت پوشش و بسته بندی قطعه ها و لوازم صنعتی خود به نایلون های نسبتا ضخیم مخصوص بسته بندی احتیاج دارد. در شرایط حاضر و با توجه به توسعه روز افزون وسایل حمل و نقل، تولیدکنندهای لوازم یدکی و قطعات ریز و‌ درشت خودرو به بسته بندی ارزان قیمت و باکیفیت نیاز بیشتری پیدا کرده اند و همین عامل موجب شده تا کارخانه تولید نایلون‌‌ بسته بندی در شهرهای صنعتی ، توجه بیشتری به این موضوع‌ داشته باشند. در ادامه به انواع طرح بندی ها و همچنین خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی بصورت ساده و چاپی خواهیم پرداخت.

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی

انواع کاور پلاستیکی قطعات یدکی

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی

پاکت نایلونی : شایع ترین مدل از پلاستیک بسته بندی قطعات صنعتی ، طرح پاکت نایلونی میباشد که عمدتا بصورت چاپ دار عرضه میشوند. این کیسه ها بدون دسته و با دوخت سه طرفه برای بسته بندی انواع قطعات خودرو مورد استفاده قرار گرفته میشوند.

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی
نایلون شیرینگ حرارتی : بسیاری از قطعات خودرو که حتی شاید سایز نسبتا بزرگی هم داشته باشند و حساسیت خاصی برای نگهداری آنها برای جلوگیری از ضربه به آنها وجود دارد ، نیاز به نایلون هایی دارند که کاملا به قطعه خودرو بچسبد. نایلون شیرینگ‌ حرارتی یکی از بهترین نایلون های بسته بندی است که بیشتر بصورت روده ای استفاده میشود.

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی
پاکت ایستاده: یکی از مدل های جدید نایلون بسته بندی لوازم یدکی ، پاکت ایستاده است که شکیل ترین انواع پلاستیک‌ های پوششب میباشد. مهم ترین خصوصیت این نایلون ها ، قابلیت مصرف چند باره آنهاست.

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی
نایلون حباب دار: نه تنها لوازم صنعتی و خودرویی بلکه تمام لوازم تزئینی و شکستنی برای بسته بندی حرفه ای به نایلون حباب دار نیاز دارند. وجود این حباب ها سبب میشود تا برخورد بین محصول با اشیای مجاور در زمان حمل و نقل به کمترین میزان کاهش یابد.

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی

رنگ‌ بندی و سایزهای کیسه پلاستیکی لوازم یدکی

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی در سایز بندی های مختلف یکسان است و هیچ محدودیتی هم از بابت تولید پلاستیک در اندازه های گوناگون وجود ندارد.
اما رنگ بندی نایلون نشان دهنده کیفیت کار میباشد و طبیعتا درجه کیفی محصول ، تاثیر مستقیم در قیمت نایلون خواهد گذاشت.
رنگ بندی یا درجه بندی کیسه پلاستیکی قطعات خودرو و لوازم صنعتی به سه دسته تقسیم میشود که به ترتیب قیمت نایلون نیلی که دارای بیشترین شفافیت ممکن است ، بالاترین قیمت را داراست.‌ با اختلاف کمی از نایلون نیلی ، نایلون شفاف ساده است که ۳۰ درصد شفاف کننده در خود دارد و مابقی مواد اولیه را گرید یک پتروشیمی تشکیل می دهد.
سومین درجه کیفی نایلون لوازم صنعتی و یدکی ، مدل تیره و درجه دو است که حالت غیر شفاف و یخی دارد و قیمت به مراتب کمتری از دو مورد دیگر خواهد داشت.

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی

خرید نایلون بسته بندی لوازم یدکی بصورت چاپی

چاپ بر روی نایلون در سالهای اخیر جزو دغدغه های بسیار مهم خریداران بوده چراکه چاپ باکیفیت تاثیری غیر قابل انکار در معرفی برند است‌ و در دراز مدت بر تعداد خریداران آن شرکت اضافه خواهد کرد.
مجموعه ما نیز قادر به تولید انواع نایلون بسته بندی قطعات خودرو ، کاور نایلونی صندلی خودرو و انواع کاور پلاستیکی بصورت ساده و همچنین با چاپ اختصاصی برای شما عزیزان میباشد.
نمایندگان شرکت های بزرگ خودرو سازی و قطعه سازی کشور نیز میتوانند از ظرفیت بالای تولید این شرکت استفاده کرده و بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت با ما تجربه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *