قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو

قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو در تهران و سایر شهرهای کشور از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع عمده محصولات پلی اتیلنی به حضور مشتریان عزیز ارائه می گردد. روکش صندلی خودرو یکی از مهم ترین لوازمی است که به جهت جلوگیری از کثیف شدن صندلی مورد استفاده قرار میگیرد که اگر به خوبی از صندلی محافظت نشود ، فرسوده خواهد شد و ناچارا باید اقدام به تعویض آن کرد و طبعا خریداران دوست دارند که از این کاور پلاستیکی در مدت زمان طولانی بهره ببرند. این نایلون ها به گونه ای تهیه و طراحی میشوند که بتوانند بیشترین میزان پوشش را از صندلی خودرو داشته باشند برای همین خیلی نرم و انعطاف پذیر تولید میشوند. در ادامه به خصوصیات مهم و همچنین قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو خواهیم پرداخت.

قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو

ویژگی های کاور نایلونی صندلی خودرو

استحکام لازم را در برابر برخورد اشیای مختلف داشته باشد و به راحتی پاره نشود
شفافیت بالایی داشته باشد و ظاهر صندلی به خوبی نمایان باشد
در برابر دمای سرد و گرم مقاومت خوبی داشته باشد و تغییر شکل ندهد
نرم و دارای قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری خوبی باشد
هیچ بوی نامطبوعی ندارند
به راحتی قابلیت نصب بر روی صندلی را داشته باشد.

قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو

تولید محافظ صندلی خودرو برای انواع ماشین

نایلون صندلی موتور سیکلت : نداشتن سقف برای موتور مهم ترین دلیلی است که از نایلون ها برای پوشش زین آن استفاده میشود. نکته ای که حائز اهمیت است ، عدم تغییر قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو در ابعاد کوچک است که اتفاقا برای پوشش زین موتورها از سایز کوچک این پلاستیک ها استفاده میشود.
نایلون صندلی پراید و تیبا : مهم ترین محصول عرضه شده توسط شرکت سایپا ، خودرو پراید و تیبا است که بیشترین میزان فروش را در چند سال اخیر داشته و همواره برای عرضه به بازار نیاز است تا صندلی های آن به طور ویژه برای مدت زمان طولانی توسط نایلون صندلی محافظت شود.
نایلون صندلی انواع پژو : خودروهایی با کیفیت پژو نیز به نایلون هایی جهت کاور صندلی ها نیاز دارند. علاوه بر اینکه کارخانه تولید صندلی خودرو پلاستیک پوشش دهنده را متناسب با اندازه صندلی ها در نظر میگیرد ، در بازار هم مدل های مختلفی از نایلون صندلی خودرو پژو در مدل ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که میتوانید آنها را خریداری نمایید.

قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو

قیمت کاور نایلونی صندلی خودرو‌ در مدل های مختلف

برای بسیاری از قطعات و خصوصا صندلی های خودرو از نایلون هایی نازک استفاده میشود.
بعضی از شرکت ها از نایلون شیرینگ‌ حرارتی که قابلیت جمع شوندگی دارد جهت کاور صندلی استفاده میکنند و در بعضی موارد نیز از نایلون ساده به عنوان کاور صندلی استفاده میشود.
ما در این مجموعه توانایی تولید انواع نایلون بسته بندی و حرارتی را داریم و به دلیل ظرفیت بالای تولید میتوانیم با شرکت های خودروسازی سایپا ، ایران خودرو ، پارس خودرو ، بهمن خودرو و….. وارد همکاری های طولانی مدت جهت تولید و تامین نایلون و کاور پلاستیکی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت شویم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *