نایلون بسته بندی آب معدنی

برای خرید نایلون بسته بندی آب معدنی و انواع نوشیدنی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و همچنین در حجم عمده می‌توانید از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی اقدام نمایید. نوشیدنی‌ها امروزه بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم شده‌اند. از آب معدنی گرفته تا نوشابه ، دلستر و سایر نوشیدنی‌های دیگر که در بطری‌های شیشه‌ای ، پلاستیکی و همچنین قوطی آلومینیومی پر میشوند ، همه در زمان تولید در کارخانه به یک نایلون پک برای بسته بندی و حمل راحت‌تر احتیاج دارند و چه گزینه‌ای بهتر از نایلون‌ها که ارزان‌تر و مصرف راحت‌تری جهت بسته‌بندی دارند.در ادامه به تشریح کامل نایلون بسته‌بندی آب معدنی و نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی خواهیم پرداخت.

نایلون بسته بندی آب معدنی

معرفی نایلون بسته بندی آب معدنی

به مانند نایلون بسته‌ بندی کنسرو ، نایلون بسته بندی آب معدنی و سایر نوشیدنی ها نیز با عنوان نایلون شیرینگ حرارتی تولید و عرضه می‌شوند که هم به صورت تک لا بغل برش و همچنین به صورت دولا روده ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.‌
دست از پلاستیک‌ها با وجود نازک بودن اما بسیار مقاوم هستند به طوری که تنها با فشار بیش از حد به آنها و همچنین با استفاده از چاقو و یا وسایل تیز می‌توان آنها را پاره کرد.
نحوه بسته‌بندی نوشیدنی‌ها به وسیله این نایلون‌ها به این صورت است که ابتدا نوشیدنی ها در تعداد مشخص شده روی نایلون و یا اگر روده ای باشد ، داخل قرار میگیرند و سپس استفاده از دستگاه‌های حرارت دهنده گرما نایلون خود به خود از بغل ، زیر و بالا به محصول می چسبد و‌ مثل یک پک در می آید.

نایلون بسته بندی آب معدنی

 

امتیازات نایلون شیرینگ برای پکینگ نوشیدنی ها

نوشیدنی در حد امکان محکم بسته‌بندی می‌شود
ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نوع بسته‌بندی برای پکینگ نوشیدنی محسوب می‌شود
به صورت شفاف ، رنگی و همچنین چاپ دار قابلیت تولید دارد
بطری نوشیدنی و یا قوطی آن را از هرگونه میکروب ، باکتری و یا گرد و خاک محافظت می‌کند
بسته‌بندی به صورت یکپارچه و کاملا منظم می‌شود
حمل محصول را بسیار ساده و راحت‌تر می‌کند.

نایلون بسته بندی آب معدنی

 

قابلیت سفارشی سازی پلاستیک بسته بندی

از پارامتر های یک پلاستیک بسته بندی ، ابعاد ، درجه بندی کیفی ، وزن طاقه و دوک آن ، چاپ دار بودن و همچنین ضخامت میباشد.
شما عزیزان می‌توانید در هر ۵ موردی که به آنها اشاره شد مطابق با محصولی که قصد بسته بندی بوسیله نایلون شیرینگ‌ را دارید ، پارامترهای تولید را تغییر دهید و ما در همه این موارد توانایی انجام خواسته و تغییرات مد نظر شما را داریم.

نایلون بسته بندی آب معدنی

 

سفارش نایلون بسته بندی آب معدنی و انواع نوشیدنی

این مجموعه با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن پلاستیک بسته‌بندی آماده همکاری با کارخانه های تولید کننده انواع نوشیدنی در سراسر کشور است.
بازدید از خط تولید مجموعه برای عموم آزاد می‌باشد و شما در هر زمان که مایل باشید می‌توانید با همکاران ما هماهنگ کرده و شخصاً در محل تولید حضور داشته تا کیفیت محصولات مختلف اعم از نایلون خیاری ، کیسه زباله مشکی و رنگی فله و سایر نایلون های بسته بندی را شخصاً بررسی کنید.
کیفیت تولیدات از آنجا که تنها با مواد اولیه نو تهیه میشوند ، توسط شرکت تضمین می گردد و به شرکت ها و یا تاجرانی که به صورت طویل المدت قصد همکاری با مجموعه ما را داشته باشند ، قیمت هایی زیر نرخ بازار ارائه خواهد شد.
جهت مشاوره میتوانید فرم زیر را پر کرده و یا با شماره زیر پیام دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *