قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی در زنجان و ابهر و در انواع مختلف و در حجم عمده از طریق این مرکز تولیدی و فروش محصولات پلاستیکی با بهترین قیمت ممکن امکانپذیر میباشد. کاور پلاستیکی برای هر محصولی ضامن حفظ کیفیت میباشد و رعایت اصول بسته بندی می تواند تا حد بالایی فروش آن کالا را نیز بالاتر ببرد. یکی از مهم ترین صنایع کشور که نیاز مبرمی به نایلون ها دارند صنایع بهداشتی هستند که از زیر مجموعه های آن میتوان به دستمال کاغذی اشاره کرد. دستمال های کاغذی انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها به یک‌ نوع از پلاستیک های پوششی نیازمندند. در ادامه به طرح های مختلف و همچنین قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی بصورت تناژ اشاره خواهیم کرد.

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

طرح های مختلف برای پوشش دستمال کاغذی

در بسیاری از صنایع بهداشتی از لفاف های پلیمری بصورت ساده و چاپ دار برای بسته بندی انواع دستمال اقتصادی ، دستمال رولی مخصوص توالت ، دستمال توجیبی و دستمال فله استفاده میشود.
ابعاد نایلون ها برای بسته بندی گونه های مختلف دستمال کاغذی بنا به نسبت حجم تعیین می گردد و طبیعتا هر چه قدر دستمال حجم بیشتری داشته باشد مقدار بیشتری هم از پلاستیک برای کاور شدن نیاز دارد.

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

بصرفه ترین مدل دستمال کاغذی

از آنجا که بسته بندی تاثیر مستقیم در قیمت خرید پلاستیک بسته بندی دارد ، یقینا مصرف دستمال هایی که پوشش نایلونی دارند می تواند صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.
از دیگر پوشش های دستمال کاغذی میتوان به کارتن یا جعبه های کوچک مقوایی اشاره کرد که نسبت به مدل اقتصادی گرانتر محسوب میشوند.
ضمن اینکه پلاستیکی بودن بسته بندی در مصرف مقوای کشور نیز باعث صرفه جویی میشود و صد البته کالا در نهایت با نرخ کمتری به دست مصرف کننده نهایی برسد.

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

 

ویژگی های کیسه نایلونی مخصوص دستمال

شفافیت بسیار بالا
استحکام مناسب
مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک و میکروب ها
بهداشتی بودن
قابلیت دوخت پذیری خوب
قابلیت چاپ پذیری
ضخامت مناسب

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی در طرح های گوناگون

در این قسمت به تشریح طرح های مختلف کیسه پلاستیکی دسته دار و بدون دسته ویژه دستمال کاغذی خواهیم پرداخت.
بسته بندی پلاستیکی دستمال فله : وقتی تعداد برگ های بالا در حد ۳۰۰ و ۴۰۰ برگ را به جای کارتن در پلاستیک نایلونی بسته بندی میکنند ، حالت فله و اقتصادی پیدا میکند که قیمت آن به نسبت سایر موارد برای مصرف کننده نهایی ارزانتر تمام میشود.
بسته بندی پلاستیکی دستمال توالت : دستمال های مخصوص برای استفاده در توالت در مدل های دو تایی ، چهارتایی ، شش تایی و بعضا هشت تایی دستمال رولی همه بصورت نایلونی هستند. بسته بندی دستمال های رولی عمدتا در حالت پک است و هر دو یا چهار رول داخل یک پلاستیک قرار میگیرد.
پلاستیک دستمال کاغذی جیبی : دستمال های جیبی در تعداد برگ های ۱۰ و ۱۲ برگی مخصوص مسافرت و گردش های کوتاه مدت نیز از بسته های نایلونی برخوردار هستند. سایز این نوع دستمال ها از همه‌ انواع دیگر کوچک تر است.
پلاستیک داخل دستمال کاغذی جعبه‌ ای: با اینکه اکثریت مردم فکر می کنند نایلون ها فقط برای طرح های دستمال کاغذی فله و رولی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما جالب است بدانید که برای داخل دستمال های جعبه کارتنی هم از پلاستیک ها استفاده میشود. اگر به قسمت درب کارتن جعبه دقت کرده باشید متوجه میشوید که برای راحت خارج کردن دستمال ها بصورت برگ برگ ، زایده پلاستیکی از دوسمت ایجاد شده تا به راحتی بتوانید اینکار را انجام دهید.
پلاستیک پک دستمال کاغذی: دستمال کاغذی ها از هر مدلی اعم از رولی ، فله و جعبه ای باشند ، پس از بسته بندی کاغذی در یک پک مادر بیست تایی یا بیشتر از آن قرار میگیرند دلیل این نوع بسته بندی راحت تر شدن حمل و جلوگیری از بهم ریختگی دستمال های تکی است.

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

قیمت نایلون بسته بندی دستمال کاغذی چاپدار

چنانچه کارخانه تولید دستمال کاغذی هستید و هر مدل از این کالا را تولید میکنید ، میتوانید روی کمک ما به عنوان تولید کننده نایلون حساب کنید.
تنها کافیست ابعاد و مشخصات پلاستیک را به ما بدهید تا در سریع ترین زمان آن را بصورت برش خورده و یا رول تحویل بگیرید. ضمن اینکه چنانچه نیاز به چاپ برند خود بر روی نایلون بود ، میتوانیم اینکار را با استفاده از دستگاه های چاپ شش رنگ برای شما انجام دهیم.
خاطر نشان میشود در همه موارد اعم از کیفیت پلاستیک و قیمت آن ، ضمانت از طرف مجموعه انجام می پذیرد و با توجه به مواد اولیه سهمیه ، قادر به ارائه رقابتی ترین نرخ بازار هستیم.
جهت اطلاع از قیمت ها نیز می توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در واحد فروش تناژ تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *