قیمت کاور پلاستیکی گیاه و بوته

قیمت کاور پلاستیکی گیاه و بوته در حجم مانده و طرحهای متنوع از طریق این مجموعه تولید و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور همه شما خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. در این مقاله قصد داریم به نوعی از نایلون های پلیمری بپردازیم که کشاورزان بیش از هر قشر دیگری با این محصولات ارتباط دارند و در بسیاری موارد استفاده و مصرف این دسته از پلاستیک ها برای زمین های کشاورزی الزامی است چرا که آب و هوا در همه فصول سال در همه مناطق کشور به یک صورت معتدل نیست و گاهی به خاطر کاهش دما و احتمال یخ زدگی گیاه باید به وسیله محافظ هایی از جنس پلاستیک آنها را کاور کرد تا از بین نروند. این محصولات در رنگ ها و ابعاد مختلفی در بازار به فروش می رسند که در به تشریح آنها و همچنین قیمت کاور پلاستیکی گیاه درجه یک و درجه دو خواهیم پرداخت.

قیمت کاور پلاستیکی گیاه

معرفی محافظ پلاستیکی گیاه

محافظ پلاستیکی گیاه شباهت بسیار زیادی از لحاظ نازکی و انعطاف پذیری به نایلون مالچ مشکی و جزو زیرمجموعه‌های نایلون کشاورزی محسوب می شود.
همانگونه که از نامش نیز پیداست این محصولات برای نگهداری از بوته در حال رشد استفاده میشود تا در فصل سرما دچار یخ زدگی نشوند.
معمولاً این دسته از پلاستیک از عرض ۳۰ سانت الی یک متر تک لا و دولا خریداری می شوند اما به صورت کلی رنگ و ابعاد این محصول به درخواست خریدار تعیین و توسط کارخانه تولیدی اعمال می گردد.
چیزی که در مورد کاور های پلاستیکی بسیار حائز اهمیت است ، دوام و استحکام آن در مقابل عوامل طبیعی مثل باد و باران و بارش برف میباشد.
این در حالی است که نایلون هایی کشاورزی عموماً ضخیم تولید نمی شوند اما کارایی لازم را جهت محافظت از ریشه و کلی گیاه به خوبی دارا هستند.

قیمت کاور پلاستیکی گیاه و بوته

مزایای پوشاندن گیاهان به وسیله کاور های پلاستیکی

استفاده از آنها بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد‌
حفظ دمای متعادل خاک
محافظت از گیاه در مقابل هوا و بادهای سرد
جلوگیری از یخ زدگی برگ‌ ها  میوه گیاه
جلوگیری از ریزش برگها و میوه های گیاه
حفظ دمای مطلوب جهت رشد بهتر گیاه

قیمت کاور پلاستیکی گیاه و بوته

نکات مهم در کشیدن نایلون بر روی گیاهان

کاور کردن گیاهان مثل هر کار دیگری اصول خاص خود را دارد و چنانچه این کار را نیز طبق اصول انجام دهید بازدهی بیشتری برای شما در پی خواهد داشت :
۱_ همواره در نظر داشته باشید که نایلون را در ابعاد بزرگتری نسبت به ابعاد درختچه یا گیاه در نظر بگیرید تا به طور کامل اطراف آن پوشانیده شود.
2_ برای جریان هوای بهتر پیشنهاد میشود سوراخ هایی را بر روی نایلون ایجاد کنید
3_ درست کردن چارچوب جهت به حداقل رساندن فضای خالی بین پلاستیک و گیاه
۴_پلاستیک ها را در هنگام شب بر روی گیاه قرار دهید و در روز آن را بردارید تا نور خورشید به میزان کافی به گیاه برسد ۵_ سعی کنید از مدل شفاف نایلون های محافظ برای گیاهان استفاده کنید
۶_ اگر گیاه شما شاخ و برگهای زیادی دارد بهتر است در ابتدا شاخه ها را به همدیگر وصل کرد و سپس نایلون ها را بر روی آنها قرار دهید.

قیمت کاور پلاستیکی گیاه

قیمت کاور پلاستیکی گیاه در عرض ها و ضخامت های مختلف

عمده سفارش مشتریان برای نایلون محافظ گل و گیاه در عرض های زیر یک متر تا سه متر بوده است. نایلون عرض ۷۰ ،۸۰ و ۹۰ سانت هم پرفروش ترین کاوردهایی بوده اند که برای محافظت از درختچه ها به کار گرفته شده اند.
به عنوان کارخانه تولید کننده نایلون توانایی تولید این محصول را از ضخامت ۱۰ میکرون الی ۳۰۰ میکرون داریم.
اما نظر نهایی را درباره ضخامت و عرض محصول را شما می دهید و ما طبق گفته و درخواست شما اقدام به تولید نایلون میکنیم هیچ‌یک از موارد گفته شده نیز در قیمت کاور پلاستیکی گیاه تاثیر گذار نیست.

قیمت کاور پلاستیکی گیاه

قیمت کاور پلاستیکی گیاه در درجه بندی مختلف

همانطور که مشتریان قدیمی ما می دانند این مجموعه برای تمام تولیدات خود تنها از مواد درجه یک پتروشیمی استفاده می کند.
چنانچه قیمت کاور پلاستیکی گیاه و یا هر محصول دیگری را از همکاران ما گرفتید این را در نظر بگیرید که قیمت برای مدل درجه یک به شما گفته شده است.‌
اما از آنجایی که نایلون های محافظ و همچنین بسیاری از نایلون بسته بندی ، جهت بسته بندی مواد غذایی استفاده نمی شوند می توان از مدل های درجه ۲ و حتی درجه ۳ این محصولات نیز استفاده کرد تا‌ هزینه خرید برای شما به پایین ترین میزان ممکن کاهش یابد.
جهت ارتباط با مشاوران ما در واحد فروش و همچنین انتخاب محصول مورد نظر می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *