خرید نایلون خیاری

خرید نایلون خیاری ارزان قیمت از زنجان به صورت مستقیم و بدون واسطه با ضمانت کیفیت در حجم عمده و تناژ امکان پذیر است. پلاستیک خیاری ، نایلون خیاری و کیسه خیاری همه از نام های یک محصول بسته بندی بادوام هستند که برای بسته بندی انواع صیفی جات و سبزی جات مورد استفاده قرار میگیرند. چندیست که این مجموعه با بکارگیری و خرید دستگاه های جدید و بروز سعی داشته تا طیف بیشتری از مشتریان داخلی و خارجی را به خود جذب کند تا از نظر تامین کالا جزو مراکز معتبر کشور قرار بگیرد. لذا مشتریان عزیزی که تا به حال برای زنجان و سایر شهرهای اطراف خرید زیر یک تن از ما داشته اند از این پس می توانند برای حجم های صادراتی نیز روی قدرت تامین ما حساب کنند.

خرید نایلون خیاری

کاربرد دقیق کیسه پلاستیکی خیاری

این دسته از محصولات که بر پایه پلی اتیلن هستند ، جهت استفاده در میادین میوه و تره بار برای بسته بندی انواع صیفی جات مثل : خیار ، کدو ، کلم ، هویج ، موز و……. مصرف میشوند.
شکل ظاهری کیسه های خیاری عموما به صورت طول زیاد و عرض کم است اما موارد بسیاری نیز وجود دارد که طول و عرض پلاستیک به صورت هم اندازه و اختصاصی برای بسته بندی میوه هایی مثل سیب ، پرتقال ، انار ، نارنگی ، هلو و سایر میوه های نه چندان بزرگ که ابتدا در نایلون و سپس در کارتن قرار داده میشوند.
ضمن اینکه این نایلون ها مصرف صنعتی نیز دارند و مدل های کوچک و بزرگ آنها برای حمل و نگهداری برخی تجهیزات صنعتی مورد مصرف قرار میگیرند.
صنایع کشت حبوبات و قند فله هم از دیگر صنایعی هستند که به مدل های ساده و چاپدار پلاستیک خیاری در ابعاد کوچکتر نیاز دارند.

خرید نایلون خیاری

استحکام کیسه خیاری در برابر فشار بالا

از آنجاییکه از این محصول بیشتر برای بسته بندی ده الی سی کیلویی مواد غذایی استفاده میشود ، حتما باید کشسانی و دوخت خوبی هم داشته باشد.
در در اثر فشار وزن محتویات کیسه دچار پارگی نشود طبیعتا یکی دیگر از عوامل مهم در استحکام کیسه خیاری ، استفاده از مواد اولیه درجه یک پتروشیمی میباشد.
هر چه خلوص مواد عالی در پلاستیک بیشتر باشد به همان میزان میتوان تعداد در کیلو بیشتری هم بدست آورد و در عین حال کیفیت کشسانی در حد بسیار خوب باشد.
ضخامت در قیمت نایلون بسته بندی چندان تاثیری ندارد و از این نظر شما میتوانید مقدار میکرون ( ضخامت ) محصول را متناسب با مصرفی که دارید نازک تر و یا ضخیم تر در نظر بگیرید.
اما به طور معمول اکثر کارخانه جات تولیدی ، ضخامت نایلون را در حدود ۱۰۰ میکرون در نظر میگیرند تا استحکام لازم را برای تحمل وزن حداقل ۲۰ کیلو داشته باشد.

خرید نایلون خیاری

خرید نایلون خیاری در ابعاد مختلف

همین ابتدا به این نکته اشاره داشته باشیم که خرید نایلون خیاری در حجم یک تن به بالا میتواند مطابق با اندازه های درخواستی شما عزیزان صورت بگیرد.
اما چنانچه قصد خرید نایلون بسته بندی خیاری آماده را داشته باشید ، اندازه های پیش فرض و از پیش تعیین شده ای که چندین سال است مشتریان آنها را سفارش داده اند را به شما پیشنهاد خواهیم داد.
مهم ترین و پرفروش ترین اندازه های کیسه پلاستیکی دسته دار و بدون دسته خیاری عبارتند از ابعاد :
۳0×۵۵ / ۳۵×۶۰ / ۳۵×۷۰ / ۴۰×۸۰ / ۵۰×۱۰۰ / ۶۰×۱۱۰ / ۷۰×۱۲۰

خرید نایلون خیاری

نحوه تشخیص پلاستیک خیاری درجه یک و دو

اگر به این نکات توجه داشته باشید حتی از روی عکس محصول هم به کیفیت درجه بندی کیسه های مخصوص صیفی جات و غلات پی خواهید برد.
نایلون شفاف درجه یک :
بسیار براق است
دون دون گرانولی ندارد ( با گرفتن نایلون زیر نور مشخص میشود )
سطح صاف و یکدستی دارد
هنگام باز کردن نایلون صدای خیلی کمی دارد
بدون بوی نامطبوع است
کشسانی بسیار خوبی دارد
نایلون شفاف درجه دو :
کمی براقیت خود را از دست داده و کدرتر میباشد
دون دون گرانول با کمی دقت و بدون قرار دادن نایلون زیر نور مشخص است
ضخامت بوسیله بکار برده شدن مواد بازیافتی بیشتر شده و تعداد در کیلو به نسبت مدل درجه یک کمتر است
کمی ممکن است بوی مواد کهنه احساس شود
دوخت و کشسانی با مدل درجه یک فرقی نمیکند.

خرید نایلون خیاری

خرید نایلون خیاری در رنگ و چاپ اختصاصی

به غیر از شرکت هایی که این محصول را بصورت ساده و بدون چاپ از ما خریداری می کنند ، افرادی نیز وجود دارند که سفارش و خرید نایلون خیاری را در طرح های رنگی و با چاپ اختصاصی از ما می خواهند.
عمدتا شرکت های تولید کننده برای نایلون بسته بندی قند ، نایلون بسته بندی حبوبات و نایلون بسته بندی خشکبار از طرح های چاپ دار پلاستیک خیاری استفاده میکنند.
مجموعه ما این امکان را دارند تا تولید نایلون های بسته بندی از جمله پلاستیک خیاری را در ابعاد مختلف ، کیفیت های مختلف ، رنگ های مختلف و همراه با چاپ مختص شما عرضه نماید.
کافیست آرم مد نظر خود را از طریق شبکه های اجتماعی به ما برسانید و مابقی کارها توسط مدیران تولید پیگیری خواهد شد.

خرید نایلون خیاری

خرید نایلون خیاری مستقیم از تولید کننده زنجان

این امکان بواسطه وجود اینترنت برای خریداران گرامی فراهم شده که برای تامین حجم مورد نظرشان میتوانند مستقیما با کارخانه و عوامل فروش و تولید آن در ارتباط باشند.
عزیزانی که در ابهر ، زنجان و سایر شهرهای کشور هستند در روزهای شنبه الی چهارشنبه می توانند در محل تولیدی حضور داشته باشند و شخصا تولیدات را از همه لحاظ مورد تست و بررسی قرار دهند و در صورت رضایت سفارش خود را به هر میزانی که مایلند انجام دهند.
یقینا امکان خرید نایلون خیاری بدون واسطه از تولیدی می تواند باعث کاهش هزینه های شما شود پس می توانید برای صرفه جویی در این زمینه نیز روی قدرت تامین ما حساب کنید.
جهت اطلاع از آخرین قیمت ها نیز می توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *