قیمت نایلون بسته بندی بزرگ

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ و کوچک درجه یک در انواع مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلی اتیلنی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. نایلون ها یک نوع از پلیمر های صنعتی زیر شاخه PE یا همان پلی اتیلن هستند که چندین و چند زیر شاخه دارند که هر یک از آنها برای بسته بندی نوع خاصی از مواد خوراکی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه‌ به همه انواع این کالای پرمصرف و قیمت نایلون بسته بندی بزرگ و کوچک خواهیم پرداخت.

خصوصیات نایلون و فرق آن با نایلکس

قبل از ارائه ویژگی های این دو محصول به این نکته توجه داشته باشیم که ۸۰ درصد از مواد تشکیل دهنده نایلون ، پلی اتیلن سنگین میباشد و در نایلکس ها برعکس این عدد صدق میکند و ۸۰ درصد از مواد تشکیل دهنده نایلکس پلی اتیلن سبک است.
ویژگی های نایلون :
شفافیت و زرق و برق بالا
خاصیت کشسانی عالی
مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی
خاصیت ارتجاعی خوب
خشک شدن سریع در زمان خیس شدن
صدای خش خش کم
تولید در ضخامت های بالا
قابلیت چاپ عالی
ویژگی های نایلکس :
ظاهر مات و کدرتری دارند
زبر هستند  و در زمان دست زدن به آنها صدای خش خش زیادی شنیده میشود
قابلیت تولید بصورت خیلی نازک را دارند و در عین نازکی کشسانی بالایی دارند
قابلیت دوخت خوب
عدم قابلیت چاپ باکیفیت

تنوع در درجه بندی محصولات نایلونی

درجه بندی پلاستیک ها با توجه به نوع مصرف بسته بندی تعریف میشود و چنانچه مصرف محصول غذایی یا خوراکی نباشد میتوان نایلون را در درجه بندی های دو و سه تهیه کرد تا بدین گونه بتوان هزینه های خرید کلی را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
اما به طور پیش فرض تمام محصولات تولیدی این مجموعه با استفاده از مواد گرید یک تولید میشود مگر اینکه شما درخواست خرید خود را در قالب نایلون درجه دو از ما بخواهید.

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ

تنوع در ابعاد و ضخامت محصولات نایلونی

شما میتوانید انواع نایلون بسته بندی و نایلون دسته دار و نایلون عریض ضخیم و نازک را تا عرض ۱۰۰۰ سانتی متر از طریق این مجموعه سفارش دهید.
ضمن اینکه طول و عرض محصول نیز طبق خواسته شما تولید میشود و شما میتوانید  پلاستیک را بصورت طاقه ای ( رولی ) یا برش خورده ( آماده ) از ما تحویل بگیرید.
از لحاظ ضخامت هم محدودیتی وجود ندارد و این امکان برای ما وجود دارد که پلاستیک را در هر مدلی از ضخامت ۱۵ میکرون الی ۳۰۰ میکرون تولید کنیم قیمت نایلون بسته بندی بزرگ و کوچک نیز با توجه به عواملی که گفته شد تعیین خواهد شد.

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ و کوچک چاپدار

عملیات چاپ نیز از جمله خدماتی میباشد که توسط این شرکت به خریداران عزیز ارائه میشود.
چنانچه این مورد اهمیت ویژه ای برای شما داشته باشد نیز امکان اعمال چاپ مد نظر شما بر روی پلاستیک وجود دارد کافیست آرم یا نمونه چاپ خود را به همکاران بخش فروش یا تولید ما برسانید و بقیه کارها را به متخصصان ما بسپارید.
قیمت نایلون بسته بندی بزرگ و کوچک چاپی نیز با توجه به چند رنگ بودن و سخت بودن مدل چاپ تعریف میشود.

انواع نایلون بسته بندی

نایلون استرچ :‌ این محصول بصورت نازک و چسب دار تولید میشود و بسیاری نایلون استرچ را با سلفون اشتباه میگیرند در حالی که سلفون چسبدار نیست.

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ
نایلون شیرینگ : نام دیگر آن پلاستیک حرارتی میباشد نایلون شیرینگ کمی بیش از نایلون استرچ ضخامت دارد و خاصیت جمع شدگی آن موجب میشود تا قابلیت پکینگ عالی داشته باشد.

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ
نایلون حبابدار : این پلاستیک ها به واسطه حباب هایی که در سطح خود دارند مثل یک بالش نرم عمل می کنند برای همین برای حمل و نگهداری اشیای شکستنی و حساس فوق العاده مناسب هستند.

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ
نایلون بسته بندی خیاری : نایلون خیاری برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی و غذایی اعم از حبوبات ، سیفی جات و سبزیجات مورد استفاده قرار میگیرد مواد تشکیل دهنده این دسته از پلاستیک های بادوام ۰۰۷۵ و ۲۰۹ است.

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ
نایلون دسته دار : نایلون دسته رکابی یا دسته موزی یکی دیگر از زیر مجموعه های پرتعداد نایلون های بسته بندی هستند اصلی ترین مصرف کنندگان این محصول ، فروشگاه داران عمده و خرده هستند که آنها را در مدل های دسته رکابی ، دسته موزی و دسته زنبیلی خریداری میکنند.

قیمت نایلون بسته بندی بزرگ

ضمانت کیفیت و قیمت نایلون بسته بندی بزرگ و کوچک

این مجموعه به عنوان یکی از مراکز تولیدی سعی دارد تا رضایتمندی حداکثری مشتریان عزیز را جلب نماید لذا کیفیت و قیمت نایلون بسته بندی بزرگ یا کوچک در همه مدل ها و تنوع ها با ضمانت صورت میگیرد جهت اطلاع از آخرین نرخ اقلام تولیدی مجموعه میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *