خرید نایلون گلدانی

خرید نایلون گلدانی یا همان کیسه نهال با ارزانترین قیمت از طریق این مرکز تولیدی و فروش عمده محصولات پلی اتیلنی با ضمانت کیفیت و قیمت انجام میپذیرد. اکثر افرادی که اقدام به سفارش این کالا می کنند ، عمدتا آن را در حجم های عمده سفارش می دهند چون پلاستیک های گلدانی به نوعی زیر مجموعه نایلون کشاورزی محسوب میشوند و از آنها برای عملیات کشت نهال نیز استفاده میشود. در ادامه به معرفی کامل و قیمت خرید نایلون گلدانی در بازار خواهیم پرداخت.

خرید نایلون گلدانی

خصوصیات پلاستیک گلدانی اعلا

این دسته از پلاستیک ها با اینکه عمدتا در رنگ مشکی تولید میشوند اما از بهترین مواد پتروشیمی هستند و سطح کیفی خیلی بالایی دارند.
کیسه نهال باعث گرم ماندن هوای داخل خاک می شود و محیطی مناسب را جهت بهره برداری زودتر و مفیدتر گیاه فراهم می آورد که برای انواع نشا ، بذر و نهال مورد مصرف قرار می گیرد.
ضمن اینکه هزینه های نگهداری نهال با وجود کیسه های نهال کمتر خواهد بود ضخامت این محصول تقریبا مشابه بهترین و ضخیم ترین مدل کیسه زباله فله و رولی است و کشسانی فوق العاده ای نیز دارند.
ضخامت کیسه نهال از این جهت حائز اهمیت است که حمل و نقل نهال را راحت تر میکند و از ایجاد آسیب و صدمه به گیاه در زمان حمل جلوگیری میکند.

خرید نایلون گلدانی

مزیت استفاده و خرید نایلون گلدانی

کاربرد این پلاستیک های مشکی بادوام بسیار زیاد است اما اگر به صورت مختصر به امتیازاتی که این محصول برای کشاورز دارد ، بپردازیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
کاهش هزینه های کشاورزی و افزایش بازدهی
بوجود آوردن محیطی جهت کاشت نهال در همه فصول
کاهش میزان علف های هرز
کم کردن میزان مصرف آب
حمل و نقل راحت تر
نگهداری منظم و دسته بندی شده
رشد سریع تر گیاه
امکان استفاده از پلاستیک در صورت پاره نشدن برای چندین سال

خرید نایلون گلدانی

 

اهمیت کیفیت در خرید نایلون گلدانی

از آنجاییکه کیسه کشت نهال پر از خاک میشود ، بنابراین باید مقاومت و کشسانی بالایی نیز از خودشان نشان بدهند تا زیر فشار دچار پارگی نشوند از طرف دیگر آبیاری گیاه در زمان حمل نیز موجب ایجاد فشار به سطح پلاستیک میشود به همین خاطر پیشنهاد ما استفاده از مواد اولیه نایلونی با ضخامت بالا میباشد.

جنس و درجه بندی کیسه نهال

کیسه نهال ها بر پایه پلی اتیلن ( PE )  و نایلون ( LDPE , LLDPE ) تولید میشوند و میتوان آنها را در درجه بندی یک ( گرید یک پتروشیمی )  ، دو‌ و سه ( مواد بازیافتی و ریسایکل ) تهیه کرد.

خرید نایلون گلدانی

رنگ بندی و افزودنی های پلاستیک گلدانی

محدودیتی در تولید این محصول در رنگ بندی های مختلف وجود ندارد و شما میتوانید نایلون را در رنگ های سیاه براق ، شفاف و رنگی سفارش دهید ضمن اینکه انواع افزودنی ها مثل UV , ANTI BAKTRI ,EVA , ANTI FOG , IR متناسب با شرایط مصرف میتوان به نایلون در حال تولید اضافه کرد.

تفاوت های نایلون نهال با نایلون نشا

هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد و تنها نام هایشان با یکدیگر فرق میکند ، با علم به اینکه نهال یا نشا در بحث کشاورزی با استفاده از نایلون های پلاستیکی کشت می شوند، پلاستیک گلدانی هم با نام پلاستیک نشا شناخته شده است.

خرید نایلون گلدانی

خرید نایلون گلدانی نهال با ضمانت کیفیت

اگر شما به دنبال خرید نایلون گلدانی یا هر مدل نایلون بسته بندی هستید. ، میتوانید از طریق این مجموعه اقدام به خرید عمده و یا خرده این محصولات بکنید.
یکی از مهم ترین مزایای سفارشات اینترنتی ، عدم نیاز به مراجعه حضوری در محل کارخانه میباشد اما شما عزیزان در صورت تمایل میتوانید در محل تولید کارخانه حضور داشته باشید و مستقیما کیفیت تولیدات رو تست کنید.
چنانچه اطلاعات کافی درباره نایلون مد نظر خود نداشتید و یا به هر گونه مشاوره جهت اطلاعات محصول و قیمت نایلون گلخانه احتیاج داشتید میتوانید از طریق شماره تلفن زیر با همکاران ما در بخش فروش ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *