قیمت پلاستیک متری

قیمت پلاستیک متری کشاورزی و گلخانه در مدل های مختلف از طریق این مرکز تولیدی و فروش محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. پلاستیک هایی که در کارخانه ها و بازار با عنوان نایلون متری بفروش میرسند ، کاربرد بسیار زیادی در پوشش دهی و بسته بندی دارند زمین های کشاورزی ، گلخانه ها و ساختمان ها از جمله مهم ترین مصرف کنندگان پلاستیک های با متراژ های مختلف هستند. این دسته از محصولات که بر پایه پلی اتیلن تولید میشوند ، در چندین درجه بندی همراه با افزودنی های مختلف موجود هستند و میتوان متناسب با شرایط ، طرح ها و متراژ های مختلف آن را برگزید.

قیمت پلاستیک متری

موارد مصرف نایلون متری در عرض های مختلف

کاربرد این دسته از نایلون ها تنها برای صنعت کشاورزی و مصارف گلخانه ای نیست بلکه در ساختمان سازی و انواع استخرهای پرورش ماهی وخاکی هم کاربرد دارند و هر یک‌ از این مکان ها به متراژ خاصی از پلاستیک احتیاج دارند که از طریق شرکت های تولید کننده نایلون آن را تهیه می کنند.

قیمت پلاستیک متری

رنگ بندی و ضخامت نایلون های متری

از لحاظ رنگ بندی و ضخامت هیچ گونه محدودیتی در تولید نایلون عریض ضخیم و نازک نیست با اینکه ۹۰ درصد از فروش این محصولات در مدل شفاف درجه یک صورت گرفته است ، اما شما عزیزان میتوانید از رنگ های مختلف نایلون متری هم بهره مند شوید ضخامت پلاستیک هم از دیگر مواردی میباشد که طبق نظر شما تعیین میشود.
عمدتا برای نایلون کشاورزی و نایلون ساختمانی از ضخامت های کم و برای نایلون گلخانه از ضخامت های بالا استفاده میشود اما بصورت کلی میتوان پلاستیک های متری را از ضخامت ۳۰ میکرون الی ۳ میلی متر سفارش داد.

قیمت پلاستیک متری

تاثیر درجه بندی در قیمت پلاستیک متری

درجه بندی یکی از اصلی ترین عوامل اثرگذار در تعیین نهایی قیمت پلاستیک متری میباشد در بسیاری از موارد ، میتوان با انتخاب نایلون های کیفیت پایین تر ، هزینه خرید را تا حد زیادی کاهش داد و همان میزان بهره وری که محصول درجه یک دارد را از محصول درجه دو گرفت.
البته گفته های این مطلب بدان معنا نیست که نایلون درجه دو به قدری بی کیفیت باشد که نتواند از لحاظ کشسانی و استحکام انتظارات را برآورده کند بلکه باید دوامی در حد نایلون درجه یک از خود نشان بدهد و تنها کمی از شفافیت آن کم شده باشد.

قیمت پلاستیک متری

افزودنی های نایلون کشاورزی و گلخانه

نایلون گلخانه و کشاورزی عموما در متراژ بالای ده متر و به همراه یکسری افزودنی که مهم ترین آنها با نام ( UV دفع کننده اشعه ماورا بنفش ) است به فروش میرسند.
استفاده از این افزودنی ها برای بازدهی و بهره وری بیشتر از پلاستیک مورد استفاده قرار گرفته ، است اما مهم ترین افزودنی هایی که شما نیز میتوانید برای تولید محصول در نظر بگیرید عبارتند از:
(IR تنظیم کننده دما )
(ANTI FOG ضد شبنم )
(ANTI BAKTRI) 

قیمت پلاستیک متری

قیمت پلاستیک متری اعلا با نازلترین قیمت

این مجموعه با در اختیار داشتین تجهیزات و امکانات بروز تولید ، انواع محصولات پلیمری را در حجم ، ابعاد ، ضخامت و رنگ بندی مد نظر مشتریان تهیه و به دست آنان در نقاط دور و نزدیک کشور می رساند.
با توجه به اینکه مقادیر زیادی از مواد اولیه این مجموعه از طریق سهمیه و بورس تامین میشود ، میتوانیم برای حجم های تناژ ، نازلترین قیمت بازار را برای خرید به شما عزیزان پیشنهاد دهیم جهت دریافت بروز ترین لیست قیمت ها نیز میتوانید از طریق شماره تلفن زیر با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *