قیمت نایلون بسته بندی ادویه

قیمت نایلون بسته بندی ادویه در ابعاد مختلف در درجه بندی های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میشود. ادویه ها از پرمصرف ترین چاشنی های غذایی بشمار میروند که برای طمع و رنگ دهی به انواع خوراکی و غذا مورد استفاده قرار میگیرند. این دسته از چاشنی های غذایی که جزو مواد ضروری در هر آشپزخانه ای هستند قیمت کمی ندارند و برای همین باید از بهترین گزینه ها جهت بسته بندی آن استفاده کرد تا به خوبی از آن نگهداری کرد. از مهم ترین و بصرفه ترین مدل های مختلف جهت بسته بندی ، نایلون ها هستند که به ماندگاری بهتر و طولانی مدت آن کمک زیادی میکند.د این مقاله قصد داریم تا به این محصول که تفاوت زیادی با انواع نایلون های دیگر مثل نایلون خیاری ، نایلون شیرینگ و نایلون دسته رکابی دارند بپردازیم. چنانچه شما نیز از شرکت های تولیدی ادویه در داخل و خارج کشور هستید می توانید روی قدرت تامین انواع پلاستیک های بسته بندی توسط این مجموعه حساب کنید.

قیمت نایلون بسته بندی ادویه

تولید پلاستیک بسته بندی ادویه با چه موادی است؟

برای تولید پاکت بسته بندی ادویه جات از سه مدل مواد نایلونی ، نایلکسی و سلفونی که همگی گرید یک پتروشیمی هستند استفاده میشود.

چرا بسته بندی ادویه جات موضوع مهمی میباشد؟

رعایت اصول بهداشتی در تولید هر مواد غذایی یا چاشنی غذا یکی از ضروریات فوق العاده مهم میباشد.
ادویه جات هم مثل بسیاری دیگر از مواد غذایی مثل خشکبار و حبوبات برای حفاظت بهتر از کیفیت محصول نیاز به لایه هایی از جنس پلی اتیلن یا آلمینیوم دارد که بتوان حجم های کم را در قالب هایی ساده یا طرح دار برای جلوگیری از تماس ادویه با گرد و غبار و انواع باکتری ها در آن قرار داد.
از این جهت میتوان گفت که نایلون های بسته بندی ادویه از لحاظ ابعاد و نوع چاپ بسیار خاص هستد.

قیمت نایلون بسته بندی ادویه

انواع مختلف پلاستیک بسته بندی ادویه جات

پلی اتیلنی (نایلونی و نایلکسی)
سلفونی (پلی پروپیلن)
پلی استر
متالایز
فویل آلومینیوم
کاغذی (کرافت، گلاسه و …)

قیمت نایلون بسته بندی ادویه بر اساس چه چیزیست؟

هر یک از انواع مختلف پاکت بسته بندی که در قسمت بالا به آن اشاره شد ، با توجه به مواد اولیه بکار رفته در آنها نرخ مختص به خود را دارند.
به غیر از این موارد ساده یا طرح دار بودن پلاستیک هم تاثیر زیادی در نرخ کلی آن می گذارد مدل طراحی بسته بندی ادویه جات با توجه به چند رنگ بودن و همچنین سختی آرم چاپ ، به نسبت نرخ نایلون را دچار تغییراتی میکند.

قیمت نایلون بسته بندی ادویه

ارزانترین و گرانترین مدل های پاکت بسته بندی ادویه

ارزانترین قیمت نایلون بسته بندی ادویه مربوط به مدل پلی اتیلنی میباشد که عمدتا تک لایه میباشد و برای استفاده در عطاری ها ، بسته بندی خانگی یا فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد گرانترین مدل پاکت بسته بندی ادویه نیز مربوط به مدل آلمینیومی میباشد که بیشتر توسط شرکت های تولیدی بزرگ و برند مورد استفاده قرار میگیرد.

خصوصیات سلفون بسته بندی ادویه جات

سلفون ها به نسبت نایلون ها ، نازک تر و شفاف تر هستند و به همین خاطر هم قیمت بیشتری از نایلون ها دارند.
استفاده از سلفون ها در بسته بندی مواد غذایی به شدت توصیه میشود چرا که برای تولید کننده محصولات مختلف غذایی ، هزینه کم و سرعت بسته بندی بالایی را در پی خواهد داشت.
همچنین سلفون ها در برابر عوامل خراب کننده مثل نور و رطوبت بسیار خوب عمل میکند و مانع از خراب شدگی زودرس میشود.

قیمت نایلون بسته بندی ادویه

انواع سلفون بسته بندی چاشنی غذایی

سلفون opp: فیلم opp بسیار شفاف و یکدست میباشد و از قابلیت خوبی برای چاپ و لمینت برخوردار است سلفون opp بیشتر برای کالاهایی مثل پلاستیک های یکبار مصرف که فشار چندانی به سلفون نمی آورند استفاده میشود.
سلفون cpp: فیلم cpp کمی نرم تر از مدل opp میباشد و همان خصوصیات opp را دارد با این تفاوت که برای محافظت از محصولاتی با استحکام بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد مثل سلفون قند و شکر ، حبوبات و تنقلات.
تولید سلفون ها بر اساس پایه رنگی میباشد که شامل سلفون شفاف، سلفون مات، سلفون صدفی ، سلفون نقره ای میباشد.

انواع مدل های نایلون بسته بندی ادویه

لفاف دار ( یک طرف باز )
تک نفره (ساشه ای)
شفاف بدون دسته
شفاف دسته دار
سوپاپ دار
رگال دار

قیمت نایلون بسته بندی ادویه

قیمت نایلون بسته بندی ادویه چند لایه

بودن سلفون یا نایلون بسته بندی باعث میشود تا پلاستیک در برابر نور و رطوبت بیشترین میزان مقاومت را نشان دهد و در نتیجه به حفظ رنگ و عطر آن کمک بسزایی میکند.
شما عزیزان میتوانید تا ۲ سال مواد چاشنی غذایی خود را در این گونه بسته بندی ها قرار دهید و خیالتان هم از بابت عدم فاسد شدن آن راحت باشد.
این مجموعه با توانایی تولید انواع محصولات پلاستیکی اعم از نایلون شیرینگ ، نایلون عریض ، نایلون خیاری ، نایلون استرچ و نایلون دسته دار رکابی در حجم های بالا ، قادر به تامین و همکاری با تجار عزیز میباشد جهت دریافت آخرین لیست قیمت و نحوه همکاری میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *