قیمت خرید نایلون عرض ۷۰

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ سانت دولا در مدل های مختلف از طریق این مرجع تولیدی و فروش محصولات پلیمری به حضور مشتریان عزیز در سراسر کشور اعلام میگردد. نایلون ها در ضخامت های متفاوت در عرض های گوناگون بنا به شرایط مصارف صنعتی و غیر صنعتی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از خصوصیات مهمی که نایلون های عریض دارند این است که می‌توان در ابعاد ، ضخامت های مختلف ، تک لا و دولا سفارشی سازی کرد. در این مقاله قصد داریم به انواع مختلف از این دسته محصولات نسبتا عریض که می توانید سفارش دهید و همینطور قیمت خرید نایلون عرض ۷۰ ، ۸۰‌ و ۹۰ متر  در مدل های مختلف خواهیم پرداخت.

انواع نایلون های عریض زیر یک متر

نایلون شیرینگ : این دسته از پلاستیک های تولید شده بر پایه پلی اتیلن از نازک ترین طرح های پلاستیک های عریض غیر چسب دار هستند.
نایلون شیرینگ روده ای هم به صورت روده ای و هم به صورت تک لا میباشند.
عده ای از خریداران قدیمی این کالا آن را نایلون حرارتی نیز می نامند چرا که پس از بسته بندی انواع کالاهای خوراکی و غیر خوراکی مثل نوشیدنی ها و لبنیات با ایجاد حرارت روی سطح پلاستیک باعث می‌شود تا نایلون به محصول تا حدی بچسبد و از به هم ریختگی آن جلوگیری کند.
ضخامت پلاستیک های شیرینگ را معمولا بین ۵۰ الی ۷۰ میکرون در نظر میگیرند.

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰
نایلون ساده عرض یک متر : نایلون های ساده عریض از اولین اقلامی  هستند که هر تولید کننده یا کارخانه تولیدی پلاستیکی در ابتدا به این محصولات می پردازد.
نایلون های ساده عرض کمتر از یک متر درجه یک تنها با مواد اف ۷۰۰۰ و ۲۰۹ تولید می شوند و هیچ گونه مواد افزودنی دیگری به آنها اضافه نمی شود مگر این که مشتری درخواست اضافه شدن آنها را کند.
از این دست پلاستیک ها برای پوشش در بحث ساختمان سازی ، درب و پنجره ، انواع کاور ها و بسته بندی استفاده میشود.

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰
نایلون کشاورزی : نایلون کشاورزی از آن دسته محصولاتی هستند که خود چندین و چند زیر مجموعه مختلف دارند دو مورد از معروف ترین زیر مجموعه های این پلاستیک های پلیمری نایلون گلخانه و نایلون و مالچ هستند که در عرض های زیر یک متر و بیش از یک متر ، کاربرد بسیار بالایی دارند.
فرقی که نایلون های کشاورزی با دیگر نایلون های عریض دارند در این است که عمدتاً در تولید نایلون های کشاورزی به غیر از مواد پلی اتیلنی پایه ، مواد افزودنی دیگری مثل (uv ، anti fog ،  anti virus) نیز استفاده می شود تا نایلون در مقابل ویروس ها ، انواع باکتری ها و همچنین اشعه های مضر خورشید مقاومت از خود نشان دهند.

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰

تفاوت نایلون های تک لا و دو لا

مجموعه ما و سایر مجموعه های بزرگ و معتبر تولیدی دیگر این توانایی را دارند تا علاوه بر تولید نایلون ها در حالت تک لایه آنها را به صورت دو لایه نیز تهیه کنند.
بسیاری دو لایه بودن نایلون ها را با نام روده ای بودن یا نایلون روده ای نیز می شناسند دو نکته که حتما باید به آنها توجه کرد.
۱- عدم تفاوت قیمت خرید نایلون عرض ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ سانتی متر
2- دو برابر شدن نایلون در صورت برش خوردن یعنی پلاستیک در صورت روده ای بودن یا دولا بودن در هر عرضی که باشد دو برابر خواهد بود.

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰

درجه بندی های نایلون در عرض های مختلف

این امکان نیز برای ما وجود دارد که در صورت صلاحدید شما نایلون ها را با استفاده از مواد بازیافتی ، کندری و گرانولی نیز تولید کرد شاید در بسیاری موارد احتیاج نباشد که از گرانترین مدل مواد پتروشیمی برای تولید پلاستیک در عرض های مختلف استفاده شود.
لذا شما می توانید درخواست تولید نایلون را با استفاده از مواد درجه ۲ از ما داشته باشید ذکر این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که قیمت خرید نایلون عرض ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ سانتی متر در این حالت کمتر از مدل درجه یک است.

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰ و ۸۰ سانت ضخیم

نایلون عریض ضخیم و نازک در عرض های زیر یک متر بیش از یک متر قیمت های تقریبا یکسانی دارند چیزی که در تعیین قیمت نایلون ها اثر گذاری زیادی دارد :
۱- پلاستیک به صورت رول شده باشد یا برش خورده و آماده
۲- چاپ دار یا بدون چاپ
۳- درجه کیفی (۱،۲،۳)
با اینکه تولید نایلون های نازک تر زمان و وقت بیشتری را از اپراتور دستگاه می گیرد و می تواند به عنوان عامل چهارم در پارامترهای تعیین قیمت در نظر گرفته شوند اما اکثر کارخانه های تولیدی تفاوت قیمت چندانی بین نایلون های ضخیم و نازک نمی گذارند چرا که مشتری های نازک بیشتر از ضخیم هستند.

قیمت خرید نایلون عرض ۷۰

بهترین قیمت خرید نایلون عرض ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ سانت

این مجموعه معتبر تولیدی واقع در استان تهران آماده عقد هر گونه قراردادی با شرکت ها و ارگان های رسمی و غیررسمی میباشد ظرفیت تولید انواع نایلون و نایلکس دسته دار در این مجموعه ۲۰ هزار تن در سال است شما می توانید با خیالی آسوده سفارش داده خود را با خیالی آسوده ثبت و حتی زودتر از زمان مقرر سفارش خود را دریافت نمایید.
همچنین تمام اقلام تولیدی ما ضمانت قیمت و کیفیت دارد و شما می توانید به شخصا در محل کارخانه حضور داشته باشید و تمام محصولات را خودتان تست کنید.
چنانچه سوالی در مورد قیمت نایلون بسته بندی و عرض داشتید و یا اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظرتان نداشتید می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید مشاوران ما در بخش فروش آماده پاسخگویی در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *