قیمت نایلون عرض 10 متر

قیمت نایلون عرض ۱۰ متر و ۵ درصد یووی گلخانه از طریق این مرکز تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میگردد. نایلون کشاورزی و گلخانه یکی از مهم ترین محصولاتی هستند که برای کشت محصولات زراعی استفاده میشوند و از مهم ترین متراژهای آن نایلون عریض ضخیم ۱۰ متری است. این دسته از نایلون ها به صورت یک لایه و چند لایه با کیفیت های مختلف که هر کدام نرخ مخصوص به خود را دارد سفارش داده میشوند. در ادامه به ویژگی های این محصول و همچنین قیمت نایلون عرض ۱۰ متر با درصد یووی های مختلف خواهیم پرداخت.قیمت نایلون عرض 10 متر

 

ویژگی نایلون عرض ۱۰ متر ۵ درصد یووی

به مانند انواع نایلون عریض ضخیم مختص کشاورزی و گلخانه این دسته از محصولات هم از خصوصیاتی برخوردارند که باعث میشود تا خریدار یا مصرف کننده تنها به دنبال تهیه همین متراژ در ضخامت های مختلف باشد.
از مهم ترین خصوصیاتی که نایلون های تولید این مجموعه دارد میتوان به شفافیت عالی و بیشترین مقاومت در برابر انواع آفات و سومو اشاره کرد.
در واقع وظیفه اصلی این پلاستیک های پلیمری حفاظت از محصولات و‌ جلوگیری از ورود اشعه های مضر برای گیاهان است و نایلون های گلخانه در این متراژ طبیعتا از ضخامت و کیفیت خوبی برای انجام این کار برخوردار هستند.
اما درصد UV 5 که میزان مقاومت در برابر نفوذ اشعه را نشان می دهد ، حد متوسط UV می باشد یعنی نایلون در برابر نور و اشعه های مضر نه خیلی عالی و نه خیلی ضعیف عمل میکند.
در هر بخش از فرایند کشاورزی با توجه به حساسیت مرحله ، میتوان از نایلون عرض ۲ متر تا ۱۲ متر با درصد یووی ۱ تا ۱۰ استفاده کرد.

قیمت نایلون عرض 10 متر

خرید تناژ پلاستیک عرض ۱۰ بصورت سفارشی

شما عزیزان میتوانید سفارش نایلون عریض ضخیم خود را با توجه به شرایط مصرف خود و در حالت سفارشی سازی شده تهیه کنید.
از جمله چیزهایی که میتوانید آن را از ما بخواهید ، طول هر رول نایلون است در اکثر موارد طول هر رول ۵۰ متر تولید شده اما میتوانیم آن را تا مقادیر بالاتر یا پایین تری هم برای شما در نظر بگیریم.
همچنین شما میتوانید نایلون های گلخانه را در رنگ های سبز ، شفاف بی رنگ ، زرد و لیمویی دریافت کنید.
همچنین سایر افرودنی های دیگر به غیر از یووی اعم از: (ANTI FOG آنتی فاگ) ، (ANTI VIRUS آنتی ویروس ) ، (ANTI OXIDENT آنتی اکسیدنت ) و افزودنی EVA را به میزان دلخواه و شرایط مصرف خودتان تغییر دهید.

قیمت نایلون عرض 10 متر

قیمت نایلون عرض ۱۰ متر جهت صادرات

عزیزانی که نایلون عریض ۳ متر ، ۶ متر ، ۸ متر و ۱۰ متر را جهت مصرف داخلی و یا برای فروش صادراتی می خواهند می توانند از طریق شماره تلفن زیر با همکاران ما در ارتباط باشند تا از نرخ بروز و دقیق این پلاستیک ها در درصد یووی های مختلف به صورت آنی مطلع شوند.
خاطر نشان میشود همه تولیدات ما اعم از نایلون خیاری ، نایلون بسته بندی و…… با ضمانت کیفیت و قیمت عرضه میشود همچنین سفارشات بالا و تعدد سفارشات قبلی موجب دریافت تخفیفات ویژه برای خرید محصول میشود.
چنانچه سوالی درباره نحوه خرید یا دریافت کالا داشتید میتوانید با پر کردن فرم زیر منتظر ارائه خدمات از طرف مشاوران ما باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *