قیمت نایلون ساختمانی

قیمت نایلون ساختمانی و صنعتی در طرح های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی ، به حضور مشتریان عزیز در سراسر کشور اعلام میشود. پلاستیک های مخصوص استفاده برای ساختمان ها جزو زیر دسته های نایلون عریض کیلویی ضخیم در متراژ گوناگون میباشند و برای پوشش موقتی ناحیه های کناری و‌ گوشه ساختمان جهت عدم ریزش یا پرتاب مصالح به بیرون استفاده میشوند. نایلون های ساختمانی صنعتی طبق خواسته و سفارش مد نظر شما تولید میشوند پس هر اندازه و ضخامتی از آن ها برای ما قابل تولید میباشد. در ادامه به معرفی کامل و تضمین قیمت نایلون ساختمانی خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون ساختمانی

مزیت های نایلون ساختمانی درجه یک و دو

این دسته از کالاها که عمدتا توسط پیمانکارها و کشاورزان خریداری و مصرف میشود ، میتواند در درجه بندی های یک تا سه مورد استفاده قرار بگیرد چون میزان شفافیت و بوی مواد پلاستیک چندان اهمیتی نسبت قیمت نایلون ساختمانی ندارد.
به مانند اکثر نایلون های پوششی مثل نایلون فنداسیون و نایلون کشاورزی با توجه به شرایط ثابت نبودن نرخ مواد اولیه ، نوسانات زیادی دارد اما ابعاد و ضخامت نایلون در تعیین نرخ فروش آن دخیل نیست برعکس نایلون شناژی و کف تریلی که تیره هستند و بیشترین میزان مواد افزودنی درجه دو را دارند.
نایلون های ساختمانی شفاف بی رنگ هستند و با مواد ۰۰۴۸ تهیه میشوند اما همانطور که میدانید کاربرد اصلی این محصول ، برای مصارف صنعتی میباشد پس میتوان با افزودنی های کم ، نرخ کلی آن را نیز کاهش داد تا بصرفه بودن کالا به بیشترین حد ممکن برسند.
در حالی که چندین بار بتوان از آنها استفاده کرد و خواص شیمیایی خودشان را از دست ندهند از دیگر مزیت های این محصولات میتوان به سبک بودن ، انعطاف پذیری و سهولت در نصب آنها اشاره کرد.

قیمت نایلون ساختمانی

موارد دقیق مصرف نایلون های ساختمانی

از مهم ترین موارد مصرف نایلون های ساختمانی میتوان به این سه مورد اشاره کرد.
پوشش بام و سقف : جهت حفاظت از سطح خارجی بام ساختمان در مقابل آسیب از مدل دو لایه این نایلون استفاده میشود قسمت بالایی این لایه از جنس ترمو پلاستیک رنگی میباشد و قسمت زیرین آن از جنس پلی یورتان است که باعث میشود بخش داخلی خانه خنک بماند.
محافظت و ایمنی : مهندسان و پیمانکاران که ساخت و ساز یک مجموعه را بر عهده دارند ، حتما باید نکات ایمنی را رعایت کنند پرتاب شدن ضایعات ساختمان به پایین مهم ترین خطریست که جان افراد را تهدید می کند و برای جلوگیری از بروز چنین حادثه ای نایلون هایی در عرض یک تا دو متر استفاده میشود.
همچنین از این پلاستیک ها در درجه بندی های پایین که کدرتر هستند ، برای عدم مشاهده بد به نظر رسیدن نمای ساختمان هم استفاده میشود.
محافظت در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی : فصول سرد از جمله ماه های آذر ، دی و بهمن که بارش ها به بالاترین حد ممکن میرسد ، مصرف نایلون های پوششی ساختمان هم به اوج خودش میرسد.
این پلاستیک ها در برابر عوامل طبیعی بسیار محکم هستند و به راحتی دچار پارگی نمیشوند.
نایلون که به عنوان یک کاور در پوشش ساختمان عمل میکند با توجه به موادی که در تولید آن به کار رفته اجازه ارتعاش و حرکت را به نایلون در مقابل بارش باران و برف نمی دهد.
همچنین مانع از نفوذ آب و برف به فضای داخلی و نفوذ رطوبت سیمان به زمین که باعث قالب گیری بهتره سازه و کاهش آلودگی صوتی میشود چون از پلی اتیلن و مواد پی وی سی برخوردار است.

قیمت نایلون ساختمانی

اهمیت کاور ساختمانی در سازه های نصفه کاره

در کشور ما به دلایل مختلف مثل نوسانات نرخ مصالح ، بالا رفتن نرخ حقوق کارگران و رسیدن به فصول سرد و ……. بسیار پیش می آید که یک سازه نصفه کاره رها و تکمیل آن به زمان دیگری موکول شود.
در این مقطع اهمیت نایلون مخصوص پوششی سازه مشخص میشود چرا که استفاده از هر محصول دیگری به غیر از نایلون برای محافظت از ساختمان نیمه کاره ( جلوگیری از خطر زنگ زدگی و پوسیدگی آهن بکار رفته  و دیگر مصالح )در ساختمان  ، مقرون بصرفه نخواهد بود.

قیمت نایلون ساختمانی

چگونگی استفاده از پلاستیک ساختمانی در سازه نصفه کاره

در قسمت بالا به اهمیت مصرف نایلون های ساختمانی پرداختیم و گفته شد که مناسب ترین گزینه برای محافظت از سازه های نیمه کاره جهت جلوگیری از صدمه دیدن آهن آلات و سایر تجهیزات موجود در ساختمان هستند.
پس در زمان استفاده از این نایلون ها خیلی مهم است که ابعاد سطح و کنار ساختمان به طور دقیق اندازه گیری شود و بر حسب آن میزان سفارش نایلون را هم مشخص کرد.
اما بصورت کلی بهتر است که نایلون خریداری شده مقداری بیشتر از سایز سازه باشد تا بتواند تمامی بخش ها را پوشش بدهد.
ضمن اینکه استفاده از داربست مخصوص در زمان نصب نایلون عایق بندی یک امر کاملا ضروری است‌ چرا که هم خطر انجام کار را کاهش می دهد و هم راحت تر و بهتر میتوان عملیات نصب را انجام داد.

قیمت نایلون ساختمانی

تضمین قیمت نایلون ساختمانی و صنعتی

مجموعه آلوین پلاست این تضمین را به شما عزیزان می دهد که بتوانید مرغوب ترین مدل های نایلون شیرینگ روده ای و عریض ساختمانی را با کمترین نرخ ممکن سفارش دهید.
دلیل تضمین قیمت از طرف مجموعه ما ، نحوه تهیه مواد پتروشیمی از طرف سهمیه بورسی است ما به نسبت شرکت های دیگر مواد اولیه را ارزانتر به دست می آوریم و این می تواند یک امتیاز بزرگ برای مشتریان عزیز باشد تا معامله ای پرسود را برای خودشان رقم بزنند.

استعلام روزانه قیمت نایلون ساختمانی صنعتی

به دلیل نوسانات شدید ارز و متعاقبا مواد اولیه نرخ اقلام تولیدی اعم از انواع نایلون بسته بندی و نایلکس دسته دار تغییرات زیادی پیدا میکند.
لذا مدیریت مجموعه با بیشتر کردن نیروهای فروش ، مصمم به ارائه قیمت نایلون ساختمانی و سایر نایلون های دیگر به صورت شبانه روزی گرفته تا شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز از نرخ آپدیت شده مطلع باشید جهت ارتباط با مشاوران مجموعه و دریافت لیست قیمت میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *