قیمت نایلون گلخانه

قیمت نایلون گلخانه UV10 بصورت کیلویی و تناژ از طریق این مرکز فروش محصولات پلاستیکی به حضور خریداران محترم در سراسر کشور اعلام میشود. پلاستیک های مخصوص گلخانه از مهم ترین زیر مجموعه های نایلون کشاورزی به حساب می آیند که بیشترین میزان مصرف از میان نایلون های صنعتی نیز متعلق به همین دسته از پلاستیک های پلیمری میباشد که برای راه اندازی گلخانه ها استفاده میشوند. از آنجا که گلخانه ها محیطی مناسب برای  تولید و رشد هر چه بهتر گیاهان به حساب می آیند ، تهیه نایلون مناسب گلخانه اهمیت فراوانی پیدا میکند و پوشش گلخانه با استفاده از پلاستیک های مخصوص هم از الزامات داشتن یک گلخانه محسوب میشود. خرید نایلون کشاورزی و گلخانه با کیفیت و قیمتی مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار میباشد در ادامه ویژگی ها و نرخ نایلون گلخانه در مدل های گوناگون خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون گلخانه

خصوصیات پلاستیک مخصوص گلخانه ای

پلاستیک گلخانه ای همانطور که گفته شد زیر مجموعه نایلون عریض ضخیم و غیر عریض کشاورزی هستند و همه این دسته از محصولات به دلیل اینکه مصرف صنعتی دارند نسبت دیگر انواع نایلون ها ضخامت بیشتری دارند.
نایلون گلخانه به گونه ای تهیه میشود که بتواند هوای داخل را متعادل نگه دارند و چنانچه نور خورشید شدت زیادی داشته باشد ، از ورود مستقیم و برخورد به گیاه جلوگیری و یا آن را به حداقل برساند.
به لحاظ کشسانی و شفافیت هم این محصول در سطح بالایی قرار دارد و به خاطر استفاده از مواد پلی اتیلنی ۲۰۹ در تولید آن ، هم شفاف میباشند و هم به سختی دچار پارگی میشوند.

قیمت نایلون گلخانه

قیمت نایلون گلخانه در مدل های مختلف

در مجموعه آلوین ما تمامی محصولاتمان از جمله نایلون شیرینگ روده ای ، نایلون بسته بندی خشکبار ، نایلون خیاری و گلخانه را طبق سلیقه و خواسته شما تهیه میکنیم.
البته مدل های استانداردی هم وجود دارند که سفارش چند سال اخیر مشتریان بوده و شما میتوانید برای گرفتن نمونه از آنها هم استفاده کنید.
اما قیمت نایلون گلخانه چیزیست که مطابق سفارشات اعلام میشود و عواملی مثل افزودنی های لازم ، حجم خرید و مواد اولیه مستقیما روی نرخ آن تاثیر می گذارد.
منظور از افزودنی ها یک سری مواد هستند که برای بالا بردن سطح کیفی و همچنین جلوگیری از برخورد مستقیم اشعه خورشید و انواع باکتری ها به مواد پلاستیک اضافه میشود UV ، IR ، ANTI FOGE ، ANTI VIRUS از جمله مواد افزودنی هستند که روی کاهش و افزایش قیمت نایلون گلخانه تاثیر گذار هستند.
مواد اولیه در چند ماه گذشته و همراه با نوسانات شدید دلار ، تغییراتی داشته و به همین خاطر مشاوران ما در واحد فروش در تمامی ساعات شبانه روز آماده هستند تا شما را در جریان آخرین تغییرات نرخ محصولات قرار بدهند.

قیمت نایلون گلخانه

راهکارهای عدم ضرر دهی در سفارش پلاستیک گلخانه

چند توصیه به خریداران عزیز در رابطه با خرید پلاستیک های کشاورزی و گلخانه ای داریم.
اولین توصیه : همیشه کیفیت را اولویت قرار دهید نه قیمت ، بسیاری از خریداران در سالهای گذشته تنها به صرفه جویی در قیمت نهایی بسنده کردند و قید کیفیت را زدند و در نهایت از کالایی که برایشان تهیه شد ناراضی بوده اند.
با اینکه نایلون گلخانه را در درجه بندی ۲ و ۳با مواد بازیافتی هم میتوان تولید و استفاده کرد ،  اما مسائلی مثل بوی نامطبوع ، رنگ تیره و کدر پلاستیک ، مقاومت کم برابر اشعه های مختلف و پارگی باعث خواهند شد که از سفارش محصول پشیمان شوید.
دومین توصیه : شرایط استفاده خود را دقیقا بسنجید و انتظاری که از نایلون دارید را روی کاغذ بیاورید و آن را به مسئول فروش کارخانه بدهید آنها با توجه به نوع مصرف شما و همچنین تجربه ای که دارند میتوانند روش های کاهش هزینه را به خوبی برای شما پیاده سازی کنند و بهترین کیفیت ممکن را با قیمتی مناسب ارائه کنند.

قیمت نایلون گلخانه

دیگر عوامل اثر گذار در قیمت نایلون گلخانه

افزودنی های اضافه شونده به پلاستیک ، استفاده از مواد درجه یک و د‌و ، تاریخ آپدیت شده مواد ارائه شده توسط شرکت های پتروشیمی ، اندازه و رنگ بندی پلاستیک از تاثیر گذارترین عوامل در نرخ نایلون گلخانه هستند.

تاثیر مستربچ رنگی در قیمت نایلون گلخانه ای

ابتدا به این نکته اشاره کنیم که محدودیتی در رنگ بندی نایلون ها وجود ندارد و هر گونه سفارش از طرف شما برای ما قابل اجراست.
اما برای رنگی کردن نایلون در زمان تولید از مستربچ استفاده میشود این دسته از پلاستیک های رنگی به دفع اشعه های خورشید کمک زیادی میکند و اغلب مشتریان بعد از طرح شفاف از طرح های مشکی ، سبز و زرد استفاده میکنند.

قیمت نایلون گلخانه

قیمت نایلون گلخانه UV10 و UV01 در حجم تناژ

همانطور که میدانید از مهم ترین عوامل در تعیین نرخ نایلون گلخانه میزان UV آن میباشد ما قادر هستیم تا این دسته از محصولات را در رنج UV01 الی UV10 برای شما تولید کنیم.
هر چقدر میزان یو وی در نایلون گلخانه بالاتر باشد ، میزان مقاومت آن هم بیشتر خواهد بود و پیشنهاد ما برای خرید بصرفه و مطمئن تر ، خرید نایلون UV05 به بالاست.
شرکت ما به عنوان مرکز فروش دولتی محصولات پلاستیکی ، کالاهای خود را با ضمانت کیفیت و قیمت به شما عزیزان عرضه میکند جهت اطلاع از آخرین و بروز ترین لیست قیمت نیز میتوانید با همکاران ما از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *