قیمت نایلون درب و پنجره

قیمت نایلون درب و پنجره درجه یک و ارزان از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میگردد. در عصر حاضر یکی از چیزهایی که در حد تکنولوژی و اینترنت در بین مردم نفوذ داشته اند نایلون ها بوده اند این دسته از کالاها که در کشور ما جزو کالاهای سود ده و صادراتی بوده اند در طرح ها و مدل های گوناگونی خصوصا برای استفاده در صنعت تولید شده اند. نایلون کشاورزی ، نایلون عریض ضخیم و نایلون شیرینگ جزو سه پلاستیک تهیه شده از مواد نایلونی هستند که در صنعت کاربرد ویژه ای دارند اما یک مدل دیگر هم نایلون درب و پنجره میباشد که به نوعی یک کاور جهت جلوگیری از ورود گرد ، غبار ، حشرات موذی و همچنین هوای سرد میباشد. در ادامه به معرفی کامل این محصول و قیمت نایلون درب و پنجره در حجم تناژ خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون درب و پنجره

معرفی پلاستیک محافظ درب و پنجره

پلاستیک محافظی که به عنوان نایلون در و پنجره شناخته میشود چندین مدل مختلف از لحاظ ضخامت دارد.
اما معمولا بیشتر سفارشات در این زمینه ، نایلون کلفت با ضخامتی بین ۱۵۰ الی ۲۵۰ میکرون میباشد.
خصوصا برای محافظت از ورود بیش از حد هوای سرد در فصل زمستان نایلون هایی با چنین مشخصاتی همراه با گیره های مغناطیسی به درب خانه و مغازه ها نصب میکنند تا در حد توان از سردی فضای داخل کم شود.
برای پنجره ها هم معمولا مدل نازک تر نایلون نسبت به مدلی که برای درها نصب میشود استفاده میشود البته این نازک بودن زیاد نیست و عمده سفارشاتی که در این زمینه صورت گرفته نایلون هایی در ضخامت ۱۰۰ الی ۱۵۰ میکرون بوده است.

قیمت نایلون درب و پنجره

اهمیت تولید این دسته از پلاستیک های پلیمری

امروزه پلاستیک های پلیمری که حالت کاور و پوشش داشته باشند برای هر وسیله و اشیائی تهیه شده است البته دوخت و نصب گیره های پیچی و مغناطیسی را شرکت های تولیدی نایلون و نایلکس انجام نمی دهند.
اما چون مهم ترین رکن در به وجود آمدن یک محصول مرحله اول آن است ، تولید نایلون های درب و پنجره که در نهایت باعث تهیه یک کاور باکیفیت با کارایی فوق العاده خواهد شد که نه فقط در کشورمان بلکه در بسیاری از کشورهای همسایه استفاده میشود.

قیمت نایلون درب و پنجره

سایزها و نحوه استفاده نایلون درب و پنجره

سایز تولید نایلون ها در هر مدلی که باشند با نظر شما انجام خواهد شد حتی اگر آن را یک بار هم درنیاورده باشیم بازهم طبق گفته شما پیش خواهیم رفت تا چیزی که دقیقا میخواهید را دریافت کنید.
معمولا برای پنجره و درب ها ، نایلون عریض ضخیم را به صورت چند لایه سفارش داده و سپس برای هر پنجره یا در نسبت به اندازه پلاستیک را برش می دهند برای قرار دادن نایلون روی پنجره هم ابتدا پلاستیک را به میزان لازم برش می دهند و سپس هر گوشه آن را با چسب یا گیره به‌ دیوار می چسبانند.

قیمت نایلون درب و پنجره

نحوه بسته بندی نایلون در کیسه

بسته بندی نایلون مثل سایز بندی و ضخامت کالا مطابق نظر شما صورت میگیرد.
سفارشات داخلی و صادراتی این دسته از پلاستیک ها در گونی های ۲۰ یا ۲۵ کیلویی انجام میشود ولی چنانچه تمایل داشتید نوع یا کیسه بسته بندی مطابق چیزی باشد که شما میخواهید ، آمادگی آن را داریم تا اینکار را نیز برای شما انجام دهیم.

تاثیر مواد اولیه در قیمت نایلون درب و پنجره

مواد اولیه که خود تحت تاثیر نرخ دلار بالا و پایین میرود مستقیما روی قیمت نایلون درب و پنجره ، نایلون شناژی، نایلون خیاری و دیگر نایلون های صنعتی اثر می گذارد.
در حالی که روزهای آخر زمستان سال ۱۴۰۱ را پشت سر می گذاریم مشاهده میکنیم که نرخ مواد اولیه مرتبا دچار نوسانات میشود و واقعا نمیتوان یک قیمت را برای حتی دو روز ثابت نگه داشت.
لذا قبل از هر سفارشی ، ابتدا از قیمت روز محصول مطلع شوید و سپس اقدام به خرید نایلون بسته بندی یا کاور پلاستیکی کنید.

قیمت نایلون درب و پنجره

قیمت نایلون درب و پنجره در حجم تناژ و ترانزیت

مجموعه ما به دلیل اینکه مواد اولیه را از طریق سهمیه بورس تهیه می کند ، نرخی پایین تر از حد بازار را برای هر محصولی ارائه میکند.
ضمن اینکه مشتریانی که صادراتی و حجم تناژ از ما خریدشان را انجام دهند بازهم شامل تخفیفات ویژه دیگری هم خواهند شد تا بیشترین سود ممکن را از معامله خود ببرند.
جهت اطلاع از قیمت نایلون درب و پنجره و سایر کالاهای نایلونی دیگر تنها کافیست با شماره تلفن مدیر فروش مجموعه تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان اطلاعات لازم را به شما ارائه کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *