قیمت نایلون بسته بندی فرش

خرید و اطلاع از قیمت نایلون های بسته بندی فرش از طریق این سایت ومرکز تولید و توزیع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. امروزه نایلون ها ونایلکس ها در تمامی صنایع مورد استفاده قرارمیگیرند ، و به جرات میتوان گفت شاید صنعتی وجود نداشته باشد که به این محصولات پلاستیکی احتیاجی نداشته باشد.  از جمله مهم ترین نایلون ها که تفاوت زیادی با نایلون کشاورزی ، نایلون شیرینگ و نایلون عریض ضخیم میکند ، نایلون های محافظ فرش هستند.
صنعت فرش که در کشور ایران از قدمت بالایی برخوردار است ،یکی از مشتریان نایلون های بسته بندی فرش است دراین میان تلاش مجموعه ما ارائه بهترین و مناسب ترین نایلون ها جهت بسته بندی محصولاتی است که  حاصل از صنعت ماشینی و دستی است. این نایلون ها در ابعاد متفاوتی جهت بسته بندی فرش ها تولید وعرضه میگردند ، درادامه به موضوعات مهمی در ارتباط با قیمت نایلون بسته بندی فرش خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی فرش

ویژگی های محافظ پلاستیکی فرش ضخیم

نایلون های فرش از مرغوب ترین مواد پلی اتیلنی تولید میشوند البته نحوه تولید به نوع درخواست نیز مرتبط است ، ازآنجایی که نایلون های بسته بندی فرش در موارد مختلفی از جمله صادرات ، قالیشویی ها ، و تولیدی های بزرگ فرش مورد استتفاده قرارمیگیرند ، نحوه تولید آنها با یکدیگر نیز متفاوت میباشد.
شایان ذکر است نایلون های فرش که از مواد پلی اتیلنی تهیه میگردند در بیشتر مواقع برای قالیشویی ها مورد استفاده قرار میگیرند.
ضخامت نایلون های بسته بندی فرش از هیچ گونه محدودیتی پیروی نمی کنند و شما عزیزان میتوانید ابعاد وضخامت درخواستی خود را به هرمیزان که باشد سفارش دهید.
این دسته از محصولات میتوانند به صورت یک لایه و چند لایه با چاپ اختصاصی و یا بدون چاپ تولید شوند ضمن اینکه فیلم پلاستیک فرش میتواند به صورت رول شده و یا برش خورده در ابعاد درخواستی مشتری ارائه شود.

قیمت نایلون بسته بندی فرش

 

اهمیت تولید کاور بسته بندی فرش

تولید این دسته از محصولات بر عهده کارخانه های تهیه لوازم پلاستیکی میباشد و همه آنها سعی دارند تا همواره بهترین کیفیت ممکن را به متقاضیان عرضه کنند.
صنعت فرش در کشورمان به عنوان یکی از بزرگ ترین ترین صنایع صادراتی شناخته میشود که هر سال حجم عظیمی از ارز مورد نیاز کشور را تامین می کند و بسته بندی فرش توسط نایلون های مخصوص و مرغوب یکی از مهم ترین عوامل جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و پارگی میباشد.
از این جهت پوشش خوب فرش یا موکت میتواند تاثیر چشمگیری در میزان افرایش عرضه داشته باشد و همچنین از محصول در برابر هر گونه عوامل خارجی که ممکن است آسیبی به فرش برساند جلوگیری میکند.

قیمت نایلون بسته بندی فرش

قیمت نایلون بسته بندی فرش در انواع مختلف

این دسته از نایلون ها به مانند انواع نایلون عریض ، نایلون شناژی و نایلون کشاورزی در چندین دسته بندی ، مطابق با نیاز شما تهیه میشوند.
در سالیان اخیر سه مدل از این کالا فروش خیلی بیشتری داشته که در ادامه به آنها میپردازیم.
نایلون فرش تک لا و دو لا : ارزان ترین طرح نایلون بسته بندی فرش هستند که به صورت تک لا و دولایه تهیه میشوند.
نایلون زیپ دار پلمپ : این نایلون مخصوص صادرات است و اکثر صادرکنندگان برای محافظت حداکثری از فرش از آنها استفاده میکنند. انتهای این دسته از نایلون ها دارای زیپ های مخصوص میباشد که از بیرون آمدن محصول و همچنین آسیب احتمالی جلوگیری میکند.
نایلون رولی روده ای : پلاستیک محافظ فرش و موکت اگر بصورت رولی باشد قابلیت سفارشی سازی راحتی را برای تولید کننده میگذارد چون به سادگی میتوان ابعاد و ضخامت آن را متناسب با نیاز شما کم و یا زیاد کرد. از دیگر مزایای این کیسه های پلیمری پرفراژدار بودن آنهاست زیرا برش و نقطه پرفراژ آنها به گونه ایست که به راحتی از بسته بندی جدا میشوند.

قیمت نایلون بسته بندی فرش

اندازه و ضخامت کیسه بسته بندی فرش و موکت

کیسه های محافظ فرش مثل نایلون دسته دار نیستند که اندازه های مخصوص با ابعاد همواره ثابتی داشته باشند در واقع محدودیتی در تولید نایلون فرش از لحاظ اندازه و ضخیم بودن وجود ندارد و صفر تا صد تهیه محصول با توجه به شرایط مصرف و بودجه بندی شما عزیزان برای سفارش ، آماده خواهد شد.

تاثیر مواد اولیه در قیمت نایلون بسته بندی فرش

از آنجاییکه این محصول هم جزو زیر دسته های کالاهای پلیمری محسوب میشوند ، قیمتشان به تناسب نرخ مواد اولیه اصلی که پلی اتیلن است ، دچار تغییرات میشود.
متاسفانه نرخ ها نیز در کشورمان ثانیه ای هستند و همین عامل ایجاب میکند که در زمان خرید نایلون بسته بندی حواس خود را جمع کنید که محصول را به قیمت روز پیش نخرید چون احتمال اینکه قیمت در روزهای گذشته چیز دیگری بوده بسیار زیاد است و ممکن است خرید شما را با مشکلاتی مواجه کند.
بنابراین سعی کنید با نرخ و قیمتی که در لحظه به شما اعلام میشود سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت نایلون بسته بندی فرش

انواع چاپ قابل اعمال روی نایلون

این مجموعه قادر است هر حجمی از سفارش این محصول را در کمترین زمان برای شما با بهترین کیفیت و قیمت تامین کند .
همچنین مشتریان عزیزی که قصد سفارش این کالا را همراه با چاپ آرم و لوگوی شخصی دارند نیز میتوانند از طرق مختلف فایل آرم خود را به مشاوران ما در واحد فروش رسانده و سفارش خود را بصورت چاپ شده دریافت کنند.
۲ روش برای چاپ نایلون فرش برای ما وجود دارد که یکی از آنها فلکسو و دیگری هلیو گراور است.
در روش چاپ فلکسو که یک روش همه کاره برای چاپ نایلون است ، از یک تا چهار رنگ برای چاپ استفاده میشود البته قابلیت چاپ هر طرحی بصورت فلکسو وجود ندارد اما در نهایت کیفیتی که بعد از عملیات چاپ به شما می دهد بسیار بالاست.
ولی در نوع چاپ هلیو گراور که از کلیشه فلزی از جنس چدن برخوردار است تا ۱۲ رنگ را میتوان در چاپ روی نایلون اعمال کرد.
هزینه چاپ جدا از هزینه نایلون محاسبه میشود و نرخ دقیق آن به چند رنگ بودن چاپ بستگی دارد.
جهت اطلاع بیشتر و همچنین قیمت نایلون بسته بندی فرش میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *