خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار ارزان قیمت بهترین کیفیت از طریق این مجموعه تولید و پخش عمده محصولات پلاستیکی امکان پذیر می باشد. مهمترین خانواده های محصولات پلاستیکی نایلون های رکابی طرح دار هستند کیسه های پلاستیکی به درد همه نوع فروشگاهی و هر کالایی می خورند اما چون عده ای فکر می کنند که قیمت آنها بسیار زیاد از خرید آنها خودداری می‌کنند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع مختلف آن آشنا کنیم تا اطلاعاتتان در این زمینه کامل شده باشد و اگر زمانی قصد خرید عمده یا خرده این محصولات را  داشتید با اشراف کامل اقدام به خرید کنید. در ادامه به تنوع نایلون های دسته رکابی طرح دار ، ابعاد ، کاربرد ، تفاوت های بین مدل چاپی رکابی با دسته تقویت و خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار با تضمین کیفیت خواهیم پرداخت.

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار

کیسه های رکابی چاپی مناسب چه مشاغلیست؟

پلاستیک دسته دار رکابی چاپی طرحدار عموماً برای مشاغلی تولید شده اند که کالاهای تزیینی و شیک به فروش می رسانند نمونه آن را در بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کرده اید.
به طور مثال اگر شما برای خرید یک پیراهن زنانه به فروشگاه بروید و فروشنده محصول مورد نظر شما را در یک نایلکس دسته دار شفاف قرار دهد شاید کمی تعجب کنید چرا که انتظار داشتید تا نایلکس دسته رکابی یا تقویتی طرح دار و زیبایی را در اختیار شما قرار بدهند.
به جز صنف پوشاک اصناف دیگری نیز هستند که به این دسته از کالاها احتیاج دارند.
صنف لوازم خانگی‌ ، فروشگاه های زنجیری ، لوازم ورزشی ، محصولات ساختمانی ، لوازم صنعتی ، عطر فروشی ها ، عطاری ها و…….. که بعضی از آنها حتی دارای لوگو و برند مخصوص خود هستند و دوست دارند نایلکسی که به مشتری می دهند به عنوان تبلیغات استفاده شود و همان برند در ذهن مخاطب بماند.
ضمن اینکه چون محتویات درون کیسه های تبلیغاتی به سختی قابل مشاهده هستند ، برای فروشگاه هایی مثل لوازم بهداشتی زنانه و همچنین لوازم شوینده خانگی هم مناسب هستند.

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار

تنوع نایلون دسته دار قلابدار و تقویتی طرح دار

طرح های مختلفی از این نایلکس های دسته رکابی و تقویتی طرح دار وجود دارد معروف ترین پلاستیک رکابی طرح دار مدل از خرید شما متشکریم که بصورت طرح لبخند میباشد، است.
شما اگر نخواهید تبلیغات و چاپ اختصاصی خود را بر روی کیسه ها اعمال کنید ، با ۷ یا ۸ مدل آماده که هر کارخانه تولیدی به صورت روزانه تهیه می‌کند مواجه میشوید و به راحتی می توانید هر یک از آنها را که مورد پسند و سلیقه شما هستند انتخاب کنید.
به خاطر داشته باشید که همه طرح های کیسه دسته دار پلاستیکی تبلیغاتی دو‌ مدل درجه یک و درجه دو دارند پس اگر در زمان قیمت گرفتن با مبالغ بالا روبه رو شدید ، میتوانید از مدل های درجه دو که ارزان تر هستند را خریداری کنید.
نایلون دسته دار رنگی چاپی هم بدون در نظر گرفتن اینکه چه نوشته هایی روی آن چاپ شده طرح های جذاب زیادی دارند و آنها هم در دو درجه بندی تهیه میشوند تا قدرت خرید مشتریان کم نشود.

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار در ابعاد مختلف

این کالای ساخته شده از پلی اتیلن و افزودنی های دیگر که توسط شرکت‌های پتروشیمی تهیه می شوند ، قابلیت تولید در ۶ سایز استاندارد را دارند.
این سایز ها از ابعاد ۳۰×۴۰ تا ۶۵×۷۵ عرضه می شوند به دلیل قلابدار تهیه شدن این کالا نمی‌توان آن‌ها را در ابعاد کوچکتر از طول ۳۰ سانتی متر تولید کرد.
ضمن اینکه که ابعاد دیگری از این کالاها نیز توسط شرکت آلوین و دیگر شرکت های تولیدی تهیه می شوند که پرفروش ترین آنها عبارتند از ابعاد ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ ، ۷۵×۹۰، ۶۰×۹۰.
پلاستیک دسته رکابی طرح دار معمولاً در بسته بندی های گونی و در حجم ۲۰ کیلویی عرضه می شوند ولی در مواقعی هم پیش می آید که این محصولات را به مانند نایلون دسته رکابی شفاف در گونی های ۲۵ کیلویی و بسته بندی کنند چرا که در زمان شمارش آنها در انبار و همچنین بارگیری ، در آوردن تعداد کلی آن ها راحت تر می شود.
خاطر نشان میشود که خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار در تمامی اندازه هایی که گفته شد تنها با یک پیام از طرف شما انجام خواهد شد.

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار

 

تفاوت های پلاستیک رکابی چاپی با تقویت چاپی

این دو محصول هر دو برای استفاده در فروشگاه ها تهیه شده اند از لحاظ شکیل بودن و کارایی این شباهت بسیار زیادی به هم دارند.
حتی قیمت آنها هم چندان فرقی باهم نمی کند و هر دو در یک رنج قیمتی هستند اما از لحاظ ظاهری کاملا از یکدیگر متفاوت هستند کیسه پلاستیکی طرح داره رکابی حالت قلاب مانند دارد و دستها را می‌توان تا مچ در داخل قلاب های آن فرو برد.
در حالیکه مدل دسته تقویت یا دسته موزی قسمت کوچکی از بالای یک کیسه به حالت موزی شکل و یا خط صاف بریده میشود تا تنها انگشتان دست در داخل آن برود.
اما تفاوت اساسی که اکنون می خواهیم به آن بپردازیم مربوط به اندازه های دو محصول میشود.
شرایط تولید نایلکس های دست تقویت به گونه ای است که می توان آن ها را حتی کوچکترین اندازه ها و حد زیر ۱۰ سانتی متر نیز تهیه کرد ولی در مورد نایلکس دسته رکابی به این صورت نیست و نمی توان آنها را در هر اندازه کوچکی درآورد چون دستگاه توانایی درآوردن دسته های آن را نخواهد داشت.
با اینکه کیسه های دسته دار رکابی و دسته تقویت طرح دار در دو درجه بندی مختلف موجود هستند و هر دو هم تحمل وزن زیادی دارند اما از مدل دست تقویت به هیچ عنوان برای استفاده از کالاهای حجیم استفاده نمی شود بیشتر این وظیفه بر عهده نایلون های دست رکابی میباشد.

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار

خرید اینترنتی نایلون رکابی طرح دار با تضمین کیفیت

شما عزیزان در هر حجمی که انواع نایلون و نایلکس های دسته دار را از ما بخواهید آنها را با تضمین قیمت و کیفیت به شما ارائه خواهیم کرد و هرگونه مرجوعی را از طرف شما مورد قبول خواهد بود.
البته اگر حجم خرید شما در این زمینه زیاد است خوشحال خواهیم شد که شخصا به کارخانه تشریف آورده و از بین تنوع محصولاتی که در تولیدات ما وجود دارد هر مدل را که مورد پسند شما بود انتخاب کنید.
با آنکه خرید و فروش کیسه پلاستیکی های طرح دار ، برعکس نایلکس های شفاف در این بازی زمانی کمتر شده بنا به خواست شما عزیزان مقاله ای نیز در این زمینه آماده شد تا شما عزیزان هم روز این دسته از کالاها را در لیست اقلام تولیدی ما از یاد نبرید.
دریافت اطلاعات بیشتر و همینطور دریافت جدیدترین قیمت ها کافیست به شماره تلفن قرار داده شده در همین صفحه پیام داده تا همکاران ما به روز ترین قیمت ها را خدمت شما ارائه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *