کیسه دسته دار

مجموعه آلوین پلاست ، به عنوان مرکز پخش کیسه دسته دار رکابی شفاف و رنگی ارزان قیمت ، شما را به خرید باکیفیت ترین محصولات پلاستیکی دعوت می کند. در بازار عمده خرید و فروش کالاهای تهیه شده از پلی اتیلن ، از نام های مختلفی را برای معرفی این محصول استفاده می کنند. نایلکس دسته دار ، نایلون دسته دار ، نایلون رکابی ، نایلکس رکابی ، پلاستیک دسته رکابی و کیسه دسته دار ، همه برای یک محصول بکار برده میشوند و جالب تر اینکه اکثر عزیزان خریدار و فروشنده این کالا ، تفاوت های نایلکس و نایلون را نمی دانند و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تنوع ، سایزها ، درجه بندی و مرجع پخش کیسه دسته دار آشنا کنیم.

کیسه دسته دار

انواع کیسه دسته رکابی پرفروش مجموعه آلوین

کیسه های دسته رکابی که در این مجموعه تهیه میشوند دو درجه بندی مختلف دارند هر یک از درجه بندی ها قیمت خاص خود را داشته و تنوع ایجاد شده بنا به درخواست مشتریان عزیز صورت گرفته است.
اما ۵ مدل کیسه دسته دار که از طریق شرکت آلوین با بهترین قیمت می توانید تهیه کنید به شرح زیر میباشند :
نایلون دسته رکابی شفاف
نایلون دسته رکابی مشکی
نایلون دسته رکابی آبی
نایلون دسته رکابی شیری
نایلون دسته رکابی قرمز

کیسه دسته دار

اندازه های مختلف پلاستیک دسته رکابی بدون رنگ

محصولاتی که در پاراگراف بالا به آنها اشاره شد شش سایز دارند دو اندازه ۲۵×۳۵ و ۳۰×۴۰ سایز کوچک ، اندازه های ۳۷×۴۷ و ۴۵×۵۵ به عنوان سایز متوسط و سایزهای ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ جزو سایز بزرگ به شمار میروند.
نایلکس های رکابی شفاف در میان سایر نایلکس های دیگر از تعداد بیشتری به واسطه درجه یک بودنشان برخوردارند و میزان صرفه اقتصادی بیشتری از این نظر دارند.
ضمن اینکه تعداد زیادی از بازاریان و حتی کارخانه داران این پلاستیک های دسته دار را با عنوان کیسه های یک کیلویی ، دو کیلویی ، سه کیلویی ، پنج کیلویی ، هفت کیلویی و ده کیلویی میشناسند.

کیسه دسته دار

نایلکس های شفاف ارزان قیمت قلابدار درجه یک

همکاران ما در بخش فروش همیشه وقتی با صحبت خریداران راجعبه گران بودن نایلکس رکابی شفاف مواجه میشوند ، سه محصول دیگر را به جای خرید نایلکس درجه یک بی رنگ معرفی و پیشنهاد میکنند.
این سه محصول عبارتند از نایلکس شفاف درجه یک و نیم ، نایلکس شفاف سفید درجه دو و نایلکس های رنگی درجه دو.
نایلکس های ضخیم تولید شده از مواد بازیافتی با وجود اینکه تعداد برگ های کمتری در هر کیلو می دهند اما قیمتی به مراتب کمتر نیز دارند.
بسیاری از مشتریان عزیز با شنیدن نام درجه دو فکر میکنند با یک کالای بی ارزش مواجه هستند در حالی که این محصولات کشسانی و دوام فوق العاده ای دارند و تنها نکته منفی آنها کمی بو و کمی کدر بودنشان است.

کیسه دسته دار

سایز ۳۷×۴۷ نایلکس شفاف و رنگی چند برگ میدهد؟

سایز ۳۷×۴۷ از پر مصرف ترین سایزهای پلاستیک ها و کیسه دسته دار میباشد و فروشگاه های خرده فروشی تقریبا در هر صنفی که باشند از آنها استفاده میکنند.
سوال مهم خریداران در مورد این اندازه جهت پی بردن به تعداد برگ در هر یک کیلوگرم آنهاست.
اگر نایلکس شفاف درجه یک را در نظر بگیریم معمولا بین ۲۶۵ الی ۲۸۰ برگ در هر یک کیلوگرم به شما می دهد.
اما اگر نایلکس رنگی را ملاک قرار دهیم باید به این سوال هم جواب داد که آیا قرار است محصول درجه دو باشد یا درجه یک اگر درجه یک باشد همان تعداد برگ نایلکس شفاف را خواهد داد ولی اگر درجه دو باشد ، نایلکس های دریافتی رنگی بین ۱۵۵ الی ۱۷۰ برگ خواهد بود.

کیسه دسته دار

مرجع پخش کیسه دسته دار شفاف و رنگی عمده

بسیاری از کارخانه های تولیدی لوازم پلاستیکی که به طور تخصصی روی یک دسته از محصولات فعالیت می کنند بیشتر از اینکه بخواهند در ابتدا به بیشتر کردن تنوع در بین اقلام تولیدی اضافه کنند ، به پرفروش بودن کالا در بازار توجه می کنند.
چرا که یک کارخانه در وهله اول به زنده نگه داشتن خود می اندیشد و پس از آن به فکر تامین نیاز های بعضی مشتریان خاص می افتد.
مجموعه آلوین مراحل و سال های ابتدایی تولید خود را با قدرت سپری کرده و در حال حاضر جزوی از معتبر ترین مراکز جهت صادرات انواع نایلکس دسته رکابی ، کیسه فریزر چسبی و همچنین ساده میباشد.
ضمنا مجموعه آلوین این افتخار را دارد که علاوه بر خریداران داخل کشور ، خدمات و پشتیبانی خوبی هم از مشتریان خارج از کشور داشته است و آنها را در همه مراحل تجاری اعم از امور بازرگانی و گمرکی حمایت کرده است.
برای دریافت لیست قیمت محصولات و همچنین کاتالوگ تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کرده تا با شما عزیزان جهت مشاوره رایگان تماس گرفته بشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *