قیمت خرید کیسه زباله رولی

قیمت خرید کیسه زباله رولی سایز ۵۵×۷۰ و ۷۰×۹۰ از طریق این سایت و مجموعه تولیدی محصولات پلیمری به همه خریداران گرامی اعلام می گردد. از زمانی که مدیران و مسئولان کشوری پی به اهمیت فرآوری وسایل و پسماند دور ریز کرده اند ، اهمیت مصرف کیسه های زباله هم بیشتر شده و به همان اندازه میزان درخواست تولید آنها نیز افزایش یافته است. نه فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان استاندارد های از پیش تعریف شده ای برای کالاهای پلی اتیلنی و انواع نایلکس ها در نظر گرفته شده که باعث میشود سفارش کیسه زباله از مراجع تامین که تعداد کثیری از آنها در کشورمان هستند ، امری راحت تر باشد. در ادامه به درجه بندی ها ، اندازه های پرفروش و قیمت خرید کیسه زباله رولی در حجم های عمده خواهیم پرداخت.

قیمت خرید کیسه زباله رولی

خصوصیات پلاستیک آشغال رولی سایز متوسط و بزرگ

دو سایز ۵۵×۷۰ و ۷۰×۹۰ که در بین مصرف کنندگان به عنوان کیسه زباله های سایز متوسط و بزرگ شناخته میشوند ، در مدل های رولی و فله سفارشات بسیار بالایی دارند.
اما از مهم ترین خصوصیات کیسه زباله پرفراژدار میتوان به کم حجم بودن ، آسان مصرف بودن و دوخت مطمئن آن اشاره کرد.
این مزیت ها سبب شده تا این محصول برای مکان هایی مثل منازل ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، هتل ها ، پارک ها و ……. کاربرد داشته باشد.

درجه بندی های انواع نایلون زباله مشکی و الوان

از آنجایی که درصد بالایی از کیسه زباله ضخیم رولی یا فله با مواد درجه دو که ضایعات خود کارخانه ها هستند تولید میشوند ، تقریبا هر طرحی که به عنوان محصول نهایی کیسه زباله از چرخه تولید بیرون می آید ، یا درجه دو و یا درجه سه میباشد خصوصا کیسه زباله مشکی ارزان قیمت که پایین ترین نرخ را در میان سایرین دارد.
کیسه زباله های رنگی یا همان الوان هم در طرح های رولی ، فله ، جعبه دار و بند دار در دو درجه بندی ( دو و سه ) تولید میشوند.
لازم به ذکر است که در صورت نیاز به محصول پر تعداد تر و با کیفیت تر ، باید به سراغ نایلون های درجه دو معمولی یا اعلا بروید چون هر چه مواد ضایعاتی بیشتری در زمان تهیه بکار رفته باشد ، ضخامت پلاستیک طبیعتا بالاتر میرود و قیمت نهایی هم کاهش می دهد ولی از طرفی تعداد برگ ها را در هر یک کیلو نسبت به محصول درجه دو کاهش می دهد.

قیمت خرید کیسه زباله رولی

قیمت خرید کیسه زباله رولی در ابعاد و رنگهای متنوع

ابعاد متنوع زیادی از کیسه زباله ها در بازار وجود دارد که هر یک از آنها مختص مکان و شرایط خاصی است این ابعاد سالهاست که باب سلیقه مردم مصرف کننده هستند و حتی برای خرید های عمده داخلی هم کمتر پیش آمده که درخواست تغییر اندازه ها را بدهند.
ابعاد پرفروش نایلون زباله ها شامل سایزهای ۵۰×۶۵ ، ۵۵×۷۰ ، ۵۵×۷۵ ، ۷۰×۹۰ ، ۸۰×۱۲۰ ، ۱۲۰×۱۵۰ میباشند.
ضمن اینکه کیسه زباله های درجه دو و سه ، به غیر از رنگ مشکی ، در رنگ های آبی ، زرد ، سبز و قرمز نیز تهیه میشوند و قیمت خرید کیسه زباله رولی الوان رنگی ، فرق خیلی کمی با طرح سیاه دارد.

قیمت خرید کیسه زباله رولی

تفاوت قیمت خرید کیسه زباله رولی در فصول مختلف

این قسمت از مقاله را تولید کنندگان و عمده فروشان بهتر درک می کنند چون دقیقا چیزیست که در بازار وجود دارد به طور معمول بازار فروش ایران در شش ماهه دوم سال رونق بهتری نسبت به شش ماهه اول سال دارد.
مهم ترین عاملی که باعث افزایش خرید و فروش انواع کالاهای ضروری و غیر ضروری میشود ، میزان تقاضاست در نتیجه وقتی افراد بیشتری به دنبال خرید باشند قیمت هم روند صعودی را طی میکند و در نهایت بین ۲۰ الی ۴۰ درصد بین ماه های ابتدایی و انتهایی سال افزایش قیمت را شاهد هستیم.
پس اگر به عنوان خریدار به دنبال فرصت های خرید ایده آل میگردید بهتر است قبل از رسیدن به فصول آخر سال ، بیشترین حد خرید خود را انجام داده باشید تا از نوسانات مداوم نرخ ها در امان بمانید.

قیمت خرید کیسه زباله رولی

دلیل استقبال دیگر کشورها از نایلون زباله ایرانی

قیمت مواد پلیمری در کشورمان بسیار ارزان است چرا که این مواد از طریق شرکت های پتروشیمی برای کارخانه های تولیدی تامین میشود.
به عبارتی ساده تر صفر تا صد تهیه محصول با متخصصان ارزان و مواد اولیه ارزان ایرانی تولید میشود و چون تمامی نرخ ها در کشورمان بر اساس واحد پول ریال محاسبه میشود ، پرداخت پول حتی چند ده تن کالا به دلار یا یورو یا دیگر ارزهای خارجی کار خیلی راحت تری میشود.
ضمن اینکه چنین معاملاتی سود سرشاری برای هر د‌و طرف به خصوص طرف خارجی دارد نه تنها نایلون زباله بلکه انواع کیسه فریزر چسبی یا ساده ، نایلکس دسته دار ، نایلون های فله بسته بندی و …….. در چندین سال گذشته با استقبال بسیار خوب کشورهای همسایه مواجه شده اند و دلیل اصلی این حجم از تقاضا قطعا دو چیز است ، قیمت پایین و کیفیت خوب.

قیمت خرید کیسه زباله رولی

قیمت خرید کیسه زباله رولی در حجم ۴ تن

شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات کامل راجعبه قیمت خرید کیسه زباله رولی در حجم های مختلف با مشاوران مجموعه آلوین پلاست در ارتباط باشید.
همکاران زبده ما در بخش فروش داخلی و صادراتی به سرعت سفارشات شما را در حجم ۴ تن و بیشتر و یا کمتر برای شهرهای مختلف کشور محاسبه کرده و در سریع ترین زمان به اطلاع شما برسانند.
ضمن اینکه در صورت عدم انجام فعالیت های گمرکی از طرف خریدار ، تیم صادراتی ما میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند تا فرایند خرید به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *