قیمت عمده نایلون دسته دار

قیمت عمده نایلون دسته دار شفاف ، شیری و رنگی از طریق این مجموعه تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در اقسا نقاط کشور و خارج از کشور اعلام می گردد. نایلون های تهیه شده از مواد اولیه پلی اتیلن که به صورت دسته رکابی ، دسته زنبیلی ، دسته موزی و بدون دسته در کارخانجات تولید میشوند مخصوص استفاده برای فروشگاه های خرده فروشی هستند و به نوعی این کالا برای آنان یک کالای ضروری محسوب میشود. انواع پلاستیک دسته رکابی شفاف ، شیری و رنگی با قیمتی ارزان و کیفیتی مطلوب در بازار بفروش میرسند چرا که صفر تا صد تولید این محصولات در داخل انجام میشود و حتی بسیاری از تجهیزات مورد نیاز برای تولید هم ایرانی هستند. در ادامه به خصوصیات ، کاربردهای هر یک از مدل های نایلون ها و قیمت عمده نایلون دسته دار جهت سفارشات صادراتی خواهیم پرداخت.

قیمت عمده نایلون دسته دار

خصوصیات نایلون دسته رکابی شفاف پرتعداد

قطعا مسئولان فروش کارخانه ها و عمده فروشان شهرهای مختلف با این سوال از طرف خریداران مواجه شده اند که آیا نایلون های دسته دار رکابی در هر طرحی که باشند پرتعداد هستند یا نه.
منظور از این جمله تعداد بالای برگ های نایلون در هر کیلو میباشد اما نایلون ها و نایلکس دسته دار چه خصوصیاتی در خود دارند که باعث میشود تا پرتعداد تر باشند؟
مهم ترین ویژگی که می توانند داشته باشند نازک بودن و در عین حال محکم بودنشان است.
برای اینکه در زمان تولید ضخامت هر برگ کم شود باید خیلی مراقب بود که اولا مواد اولیه پلی اتیلن سبک خیلی بیشتر از سایر افرودنی های دیگر باشد و ثانیا بیش از حد ضخامت کم نشود که خود پلاستیک با مشکلاتی مثل در نیامدن دسته های هم اندازه یا عدم مقاومت و کشسانی روبه رو نباشد.
در اکثر طرح های نایلون های پرتعداد ، محصول شفافیت خوبی دارد ، کشسانی بالایی دارد و در کل یک نایلون درجه یک که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است.

قیمت عمده نایلون دسته دار

موارد مصرف و اندازه های نایلون رکابی شیری و رنگی

نایلون رکابی شیری بواسطه ضخامت خوبی که دارند بیشتر برای استفاده در فروشگاه های زنجیره ای ، پارچه یا پرده فروشی ها ، پوشاک ، لوازم صنعتی و شیمیایی مناسب هستند اما نایلون های رنگی مثل مشکی ، آبی ، قرمز ، زرد ، سبز ، نارنجی ، صورتی و……… ضخامت و قیمت کمتری نسبت به مدل شیری دارند و پرتعداد تر نیز هستند.
از این محصول در فروشگاه های کوچکتری مثل میوه فروشی ها اغذیه فروشی ها ، سوپر مارکت ها ، خرازی ها کاربرد زیادی دارد.
تمامی طرح های که برای پلاستیک های دسته دار به آنها اشاره شد در ابعاد ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ تولید میشوند و شما میتوانید با توجه به شرایط مصرف و بودجه بندی ، گزینه های مورد نظر را بررسی کرده و هر کدام را که باب میل شما بود سفارش دهید.

قیمت عمده نایلون دسته دار

نایلون های مناسب کارهای تبلیغاتی کدامند؟

گرچه همه پلاستیک های دسته دار قابلیت این را دارند که با حک شدن برند های مختلف روی آنها ، برای کارهای تبلیغاتی و چاپی استفاده شوند ولی در هشتاد درصد موارد از نایلون ها و نایلکس دسته دار شفاف شیری برای این کار استفاده میشود.
چون همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد نایلون های شیری ضخیم تر و شکیل تر از سایر محصولات هم خانواده هستند و چاپ کردن طرح های مختلف روی آنها به مراتب راحت تر است.
شما می توانید از طریق شرکت آلوین پلاست نایلون های شیری ساده و چاپی و همینطور مدل های سفارشی خوپ را برای تولید در ابعاد مختلف سفارش دهید.

قیمت عمده نایلون دسته دار

تغییرات قیمت عمده نایلون دسته دار در نیمه دوم ۱۴۰۱

در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش قیمت بیست الی سی درصدی مواد اولیه و محصولات پلاستیکی بودیم در نیمه اول سال رکود نه تنها بازار محصولات پلی اتیلنی بلکه کل بازار‌ را گرفته بود و قیمت ها برای چندین ماه ثابت و حتی در بعضی موارد کاهشی بود.
ولی طبیعتا بازار در شش ماه دوم رونق بیشتری دارد و چون متقاضیان نیاز ضروری به منسوجات پلی اتیلنی و خصوصا نایلون های دسته دار دارند ، کارخانه های تولیدی مواد اولیه نرخ ها را بالاتر برده و به همان میزان درصد که قیمت مواد اولیه بالا میرود ، به همان میزان ، قیمت نایلون رکابی و نایلکس دسته دار هم بالاتر میرود.
برای تجربه خریدی بهتر پیشنهاد میکنیم نرخ اقلام تولیدی شرکت ها را روزانه چک کنید و پس از مشاهده کاهش قیمت ها و یا تخفیفات اقدام به خرید نمایید.

قیمت عمده نایلون دسته دار

قیمت عمده نایلون دسته دار جهت سفارشات صادراتی

همانگونه که میدانید تمامی مراحل تولید پلاستیک دسته دار در کارگاه ها و کارخانه های داخلی انجام میشود و نرخ کارگر ، هزینه زیر ساخت ها ، هزینه های حمل و……… بر مبنای ریال ایران است.
به خاطر همین خرید چنین کالایی برای افرادی که قصد دارند تا مبلغ معاملات را به دلار پرداخت کنند بسیار سود آور می تواند باشد.

تجار کشورهای خارجی و همینطور واسطه های صادراتی که شاید از تهیه و اخذ مدارک گمرکی و ارسال بار اطلاعات کافی ندارند میتوانند از طریق همکاران ما در واحد فروش خارجی ، شرایط و قیمت عمده نایلون دسته دار را جهت سفارشات صادراتی جویا شوند.
همکاران زبده ما در حوزه فروش خارجی با دانش و تجربه ای که دارند میتوانند مشتریان گرامی را در این زمینه ها به خوبی راهنمایی کنند برای تماس با مشلورین مجموعه آلوین تنها کافیست مشخصات خودتان را در فرم زیر قرار داده تا با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *