خرید عمده نایلکس دسته رکابی

خرید عمده نایلکس دسته رکابی سایز ۳۰×۴۰ و ۳۷×۴۷ با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق این شرکت تولیدی و عرضه کننده محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. دو سایز از شش سایز استاندارد نایلکس ها و نایلون دسته دار شفاف که تقریبا در هر مغازه یا فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد کیسه هایی هستند که بیشتر از ابعاد ، به دو و سه کیلویی بودنشان شهرت دارند. طرح های گوناگون و متنوعی از دو اندازه ای که به آنها اشاره شد در بازار وجود دارد که هر یک از آنها مناسب فروشگاه خاص ، اقلام خاص و قیمتی مختص به مواد اولیه خودش دارد. در ادامه به مدل های مختلف ، خصوصیات و خرید عمده نایلکس دسته رکابی بصورت مستقیم از شرکت های تولیدی خواهیم پرداخت.

خرید عمده نایلکس دسته رکابی

خصوصیات کیسه رکابی شفاف سایز ۳۰×۴۰ و ۳۷×۴۷

خرید عمده نایلکس دسته رکابی و کیسه های دسته رکابی اگر از نوع درجه یک باشند ، در سایز ۳۰×۴۰ میتوانند وزنی در حدود سه و نیم کیلوگرم و سایز ۳۷×۴۷ وزنی در حد شش کیلوگرم را براحتی در خود نگهداری و بدون اینکه دسته های آن دچار پارگی یا کشش بیش از حد شوند ، بتوان حمل کرد.
این محصولات در همه طرح ها دو دوخت هستند و چون مواد اصلی تشکیل دهنده آن پلی اتیلن سنگین است ، دوام و کشسانی بسیار خوبی دارند و در هنگام استفاده از آنها خیالتان کاملا راحت است.
نایلکس دسته دار شفاف در سایز کوچک بسیار بهداشتی هستند و شفافیت پلاستیکشان هم این موضوع را تایید میکند و مصرف کنندگان در برخی موارد میتوانند از این نایلکس ها به عنوان نایلون فریزر هایی مثل کیسه فریزر چسبی یا رولی هم استفاده کنند.
اما مهم ترین خصوصیت پلاستیک های دسته رکابی شفاف پرتعداد بودنشان نسبت به سایرین میباشد و حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد تعداد برگ های بیشتری را در هر یک کیلوگرم میدهد.

خرید عمده نایلکس دسته رکابی

طرح های مختلف نایلکس رکابی ۲ و ۳ کیلویی

فروش نایلکس دسته دار ۲ و ۳ کیلویی در طرح های شفاف ، شیری ، تبلیغاتی و رنگی صورت میگیرد طرح های رنگی خود شامل نایلکس های مشکی ، آبی ، زرد ، قرمز ، نارنجی ، سبز و دیگر رنگ ها میباشد.
ضمن اینکه هر یک از مدل هایی که در این قسمت به آنها اشاره شد در دو یا بعضا سه درجه بندی تولید میشوند به طور مثال نایلکس های شفاف و مشکی در سه درجه کیفی ، نایلکس های شیری ، راه راه و آبی در دو درجه کیفی ، نایلکس های رنگی دیگر مثل قرمز ، پرتقالی ، سبز و زرد در یک درجه کیفی تولید میشوند.
دلیل ایجاد این حجم‌ از تنوع که توسط شرکت های تولیدی ایجاد شده ، چند دسته شدن نرخ محصولات است تا همه اقشار جامعه بتوانند براحتی کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

خرید عمده نایلکس دسته رکابی

خرید عمده نایلکس دسته رکابی در دیگر ابعاد پرتعداد

مجموعه آلوین انواع نایلکس و نایلون دسته دار شفاف و رنگی را در طرح هایی متنوع عرضه میکند مدل های مختلفی که در قسمت بالا به جزییات درجه بندی آنها اشاره شد ، به غیر از دو سایز ۳۰×۴۰ و ۳۷×۴۷ در ابعاد دیگری مثل ۴۵×۵۵ ، ۶۵×۵۵ ، ۶۵×۷۵ و ۷۵×۸۵ نیز تولید و عرضه میکند.
چنانچه سفارشی در خصوص نایلکس یک کیلویی یا همان سایز فریزری ۲۵×۳۵ نیز به دست ما برسد قادر به تامین آن برای مشتریان گرامی خواهیم بود.
خاطر نشان میشود که ما حتی الامکان نایلکس ها را پر تعداد در هر کیلو تولید میکنیم و کیفیت و کشسانی آن را برایتان تضمین خواهیم کرد.

خرید عمده نایلکس دسته رکابی

منظور از نایلکس درجه دو اعلا چیست؟

همانطور که میدانید با اضافه و کم کردن پلی اتیلن و مواد اولیه افزودنی مثل گرانول ، هاش ، مستربچ و……… میزان مرغوبیت محصول نهایی دچار تغییراتی میشود.
بعضی از نایلکس های دسته دار رنگی مثل پلاستیک های دسته رکابی مشکی و آبی و راه راه که در سه درجه کیفی تهیه میشوند ممکن است در نوع درجه دو واقعا کیفیت مطلوبی در حد درجه یک داشته باشد و تمام خواسته ها و انتظارات خریداران از بابت دوام ، کشسانی ، بی بو بودن و پرتعداد بودن براورده کند.
بازاریان و عمده فروشان این دسته از نایلکس ها را که از لحاظ قیمتی میان رده محسوب میشوند را اصطلاحا پلاستیک دسته دار درجه دو اعلا میشناسند.

خرید عمده نایلکس دسته رکابی

خرید عمده نایلکس دسته رکابی مستقیم از تولیدی

به لطف گستردگی اینترنت ، حالا همه عمده فروشان شهرهای مختلف ، واسطه های صادراتی و تجار سایر کشورها میتوانند به راحتی معتبر ترین و باسابقه ترین تامین کنندگان و کارخانه های تولیدی را با تنها چند سرچ ساده پیدا کرده و همه اطلاعات لازم درباره جزییات کالا و نحوه پرداخت و ارسال بار را بدست آورید.
دقت داشته باشید که اگر قصد خرید عمده نایلکس دسته دار را بصورت غیر حضوری دارید ، حتما در ابتدا نمونه ای از کالا را سفارش داده و پس از تایید مرغوبیت آن اقدام به سفارش محصول در حجم های بالا نمایید.
ضمن اینکه حتی الامکان سعی کنید با تولیدی هایی کار کنید که از لحاظ پشتیبانی و پیگیری خوب عمل می کنند تا اگر سفارش شما به مشکل خورد بتوانند خیلی سریع مشکل را رفع کنند جهت خرید عمده نایلکس دسته رکابی در انواع طرح ها و اندازه ها تنها کافیست با شماره تلفن قرار داده شده در همین صفحه تماس گرفته ویا یک پیام به آن ارسال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *