قیمت خرید نایلکس دسته دار

قیمت خرید نایلکس دسته دار کیلویی درجه یک و دو در طرح های مختلف از طریق این سایت و مرکز تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. در این مقاله به تنوع محصولات نایلکسی عرضه شده توسط این مجموعه خواهیم پرداخت و با بررسی کیفیت و قیمت انواع محصولات پلاستیک دسته رکابی ، به شما پیشنهاداتی را ارائه خواهیم کرد تا اگر بودجه بندی شما برای خرید عمده این محصولات بالا نبود ، در عوض محصولی با کمی تغییرات جزئی ولی با همان کیفیت اعلا را بتوانید تهیه کنید. اما قبل از آن به مشخصات و کاربرد و ترتیب گرانترین و ارزانترین قیمت خرید نایلکس دسته دار خواهیم پرداخت.

قیمت خرید نایلکس دسته دار

مشخصات و کاربرد نایلکس رکابی درجه یک و دو شفاف

همانطور که میدانید پرفروش ترین نایلکس رکابی فروشگاهی ، مدل شفاف یا همان بی رنگ است که در شش اندازه ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ تولید میشود.
این دسته از نایلکس ها در سه درجه بندی یک ، یک و نیم و دو‌ به فروش میرسند که در اینجا به هر سه مدل خواهیم پرداخت نایلکس رکابی درجه یک از همه براق تر و پرتعداد تر است و کشسانی بسیار خوبی نیز دارد.
دو دوخت هستند و دسته های کاملا یک شکل و اندازه میباشند نایلکس رکابی درجه یکو نیم جزو محصولات میان رده بازار هستند که شفافیتشان نسبت به نوع اعلا کمی کمتر است که به خاطر استفاده کم از مواد ضایعاتی در کنار مواد اولیه باکیفیت برای تولید است ولی از لحاظ دوخت ، دوام و دسته ، تقریبا همان کیفیت مدل درجه یک را دارد.
نایلکس رکابی شفاف درجه دو که بیشتر مواد تشکیل دهنده آن را موادی که دو بار برای تولید بکار رفته تشکیل می دهد برای همین کدر ترین و کم قیمت ترین نایلکس رکابی بشمار میروند.
این نایلکس ها نیز از لحاظ دوخت و کشسانی خوب هستند ولی احتمال اینکه دسته های آن به خوبی در نیاید و یا هم‌ اندازه نباشد زیاد است.
صد درصد محصولاتی که به آنها اشاره شد برای استفاده در فروشگاه هایی مثل سوپر مارکت ها ، میوه یا سبزی فروشی ، مغازه های پارچه ، لباس ، لوازم برقی ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارند و بصورت مستمر مصرف میشوند.

قیمت خرید نایلکس دسته دار

ترتیب گرانترین و ارزانترین قیمت خرید نایلکس دسته دار

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که از بین طرح های مختلفی که در بازار وجود دارد ، کدامیک از آنها بیشترین و کمترین قیمت را دارند.
اگر موافق هستید ابتدا از پایین ترین نرخ نایلکس رکابی شروع میکنیم ولی قبل از آن باید بگوییم که در این مقایسه تنها محصولاتی که بالاترین مرغوبیت را دارند ، مورد بررسی قرار میگیرند.
نایلکس و نایلون دسته دار مشکی ارزانترین طرح این دسته است بعد از آن نایلکس های رنگی مثل آبی ، قرمز ، نارنجی ، سبز ، زرد نایلکس های میان رده محسوب میشوند.
مدل شیری که خود در دو طرح ساده و تبلیغاتی میباشد در رده بعدی قرار دارد و در بخش گرانترین قیمت خرید نایلکس دسته دار ، مدل شفاف قرار دارد که پرمصرف ترین محصول هم به شمار میرود.

قیمت خرید نایلکس دسته دار

چرا قیمت خرید نایلکس دسته دار تغییرات زیادی دارد؟

قیمت خرید نایلکس دسته دار و سایر منسوجات پلاستیکی پلی اتیلنی دیگر هیچ گاه ثبات نداشته و به طور مداوم در حال افزایش بوده است.
خصوصا در شش سال گذشته که تورم سالیانه سه رقمی شده ، نوسانات شدید همواره بزرگترین دغدغه برای خریداران عمده تبدیل شده است.
مهم ترین دلیل افزایش نرخ محصولات کارخانه ها کمبود یا گرانی مواد اولیه عنوان شده که این مواد هم مستقیما به شرکت های پتروشیمی که بزرگترین آنها دولتی هستند بر میگردد.
مواد اولیه البته بخشی از عوامل مهم در نوسانات قیمتی هستند عوامل دیگری مثل افزایش هزینه زیر ساخت که شامل هزینه آب ، برق ، گاز ، کارگر ، حمل و نقل و…….‌…است هم باعث رشد قیمت ها میشود.
ولی مسائلی مانند رکود که بخاطر عدم خرید و فروش کالا میباشد هم وجود دارد که گاهی موجب کاهش قیمت ها میشود پیشنهاد میشود از مواقعی در سال که رکود بر بازار حاکم است استفاده کرده و خرید های خود را انجام دهید چون احتمال اینکه نرخ ها برای مدت طولانی بدون تغییر بمانند صفر است.

قیمت خرید نایلکس دسته دار

بسته بندی انواع پلاستیک دسته دار برای فروش صادراتی

نود درصد مشتریانی که انواع نایلکس دسته رکابی را از طریق مجموعه آلوین و یا دیگر کارخانه های تولید کننده خریداری کرده اند ، کالا را در کیسه های گونی های ۲۵ کیلو گرمی دریافت میکنند.
ولی در خصوص فروش صادراتی اینگونه نیست و اکثر مشتریان خارجی از ما می خواهند که علاوه بر تغییرات جزئی در ابعاد محصول ، بسته بندی آن را هم تغییر دهیم این تغییرات ممکن است تنها عوض کردن لیبل روی کیسه باشد و نیز می تواند قرار دادن محصول در یک کارتن با درج مشخصات یا لیبل آن به صورت غیر ایرانی باشد.
در هر دو حالت خریداران گرامی میتوانند بسته بندی درخواستی خود را به مدیران فروش شرکت اطلاع داده تا بسته بندی محصول نهایی طبق نظر آنها انجام شود.

قیمت خرید نایلکس دسته دار

نحوه ارسال نایلکس دسته رکابی در حجم های سنگین

بخش آخر این مقاله که مربوط به نحوه ارسال بار میشود را نه به طور کلی و عمومی بلکه به طور خصوصی و نحوه ارسال محصولات توسط مجموعه آلوین پلاستیک صحبت خواهیم کرد.
سه نوع ارسال محصول برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است در مورد اول مشتری خود با یک باربری معتبر هماهنگ است و ما محصول را چه به صورت عمده و چه بصورت خرده به باربری تحویل خواهیم داد.
در مورد دوم که بیشتر شامل سمپل و نمونه میشود ، یک ماشین سریع که بار را مستقیما به نقطه درخواستی شما برساند کرایه میکنیم در مورد سوم شرکت با باربری معتبر جهت حمل به شهرستان هماهنگ میکند و محصول را برای مشتری ارسال میکند.
برای دریافت اطلاعات دقیق تر و همچنین کاتالوگ محصولات می توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *