قیمت عمده نایلکس دسته رکابی

قیمت عمده نایلکس دسته رکابی شفاف سفید درجه یک از طریق این سایت و مرکز تهیه و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. هر چقدر بخواهیم درباره نایلکس های دسته دار صحبت کنیم باز هم یک قسمت ماجرا مدل شفاف بدون رنگ است چون حجم تولید و مصرف آنها واقعا بالاست و خصوصا طرح درجه یک آن که پرتعداد تر و مقاوم تر از سایر کیسه های دسته رکابی دیگر است. تقریبا در همه فروشگاه های خرده فروشی مورد استفاده قرار می گیرد اگر به دنبال خرید و به دست آوردن قیمت عمده نایلکس دسته رکابی هستید ، در ادامه این محتوای تجاری ، با ما همراه باشید تا با ویژگی های مختلف این محصول با کیفیت آشنا شوید.

قیمت عمده نایلکس دسته رکابی

ویژگی های بهترین نایلکس دسته رکابی شفاف بی رنگ

معمولا پرفروش ترین نایلکس های رکابی ، مدل شفاف بی رنگ هستند که در فروشگاه هایی مثل سوپر مارکت ها ، میوه و غذا فروشی ها ، لوازم صنعتی و …….. مورد استفاده قرار می گیرند.
اکثر صاحبان مشاغل هم علاقه زیادی به خرید عمده نایلکس دسته دار درجه یک شفاف دارند و خیلی از آنها شاید خبر هم نداشته باشند که طرح های دیگری از آنها نیز در بازار وجود دارد.
اما این محصول چه ویژگی هایی دارد اول از همه میتوان به بهداشتی بودن آنها اشاره کرد ، بدون بو بودن ، پرتعداد بودن ، کشسانی بالا ، دسته های محکم ، دوخت پذیری و دو دوخت بودن ، نرمی و خشک بودن نیز از جمله ویژگی هایی هستند که برای تولید و فروش نایلکس دسته دار در نظر گرفته میشود.

قیمت عمده نایلکس دسته رکابی

پرتعداد بودن نایلکس رکابی به چه عاملی بستگی دارد؟

مسئله خیلی مهمی که تقریبا همه مشتریان خرده و عمده دوست دارند از آن مطمئن شوند ، میزان و تعداد هر یک عدد نایلکس در هر کیلو است.
معمولا برای هر سایز ، تعداد مشخصی از این برگ های نایلکس رکابی در ذهن خریداران وجود دارد و آن را با جدید ترین محصولی که قصد خریدش را دارند مقایسه میکنند که اینکار نیز برای مطمئن شدن از مقرون بصرفه بودن محصول است.
اما پرتعداد بودن به چه عاملی بستگی دارد؟ مهم ترین نکته مواد اولیه است قطعا تا مواد اولیه کیفیت لازم را نداشته باشد ، تولید کننده این جرات را به خود نمی دهد که ضخامت کیسه پلاستیکی را تغییر بدهد چون ممکن است اصلا شکل محصول به درستی در نیاید.
پس حرف اول را برای پر تعداد درآوردن نایلکس مواد اولیه خواهد زد که حتما باید از مواد با کیفیتی باشد ضمن اینکه اپراتور های تولید کننده در کارگاه ها هم باید به قدر کافی تجربه لازم را برای انجام هر چه بهتر کار داشته باشند.
چون میزان ضخامت اگر بیش از حد کم‌ باشد ،‌‌ قطعا در دوام و کشسانی آن تاثیر خواهد گذاشت و برای همین پیشنهاد میشود که برای خرید های عمده به سراغ کارخانه های معتبر و باسابقه این حوزه بروید.
در این قسمت به صورت مختصر به تعداد برگ هایی که هر سایز نایلکس باید در هر یک کیلو بدهد اشاره ای خواهیم داشت نایلکس دسته رکابی یک کیلویی (۴۲۰ برگ) ، نایلکس دسته رکابی دو کیلویی( ۳۷۰ برگ) ، نایلکس دسته رکابی سه کیلویی (۲۷۰ برگ) ، نایلکس دسته رکابی پنج کیلویی(۱۵۰ برگ) ، نایلکس دسته رکابی هفت کیلویی( ۱۲۰ برگ) ، نایلکس دسته رکابی ده کیلویی(۱۰۰ برگ).

قیمت عمده نایلکس دسته رکابی

رنگ‌ ها و اندازه انواع کیسه دسته دار کوچک و بزرگ

کیسه های دسته دار پلاستیکی در طرح های مختلف ساده ، چاپی ، شفاف ، مشکی ، شیری ، قرمز ، آبی ، نارنجی ، صورتی و……. تهیه و به فروش میرسند.
شما عزیزان می توانید انواع نایلکس دسته دار درجه یک را در مدل هایی که ذکر شد و در سایز های ۲۵×۳۵ (۱ کیلویی) ، ۳۰×۴۰ (۲ کیلویی) ، ۳۷×۴۷ (۳ کیلویی) ، ۴۵×۵۵( ۵ کیلویی) ، ۵۵×۶۵ ( ۷ کیلویی) ، ۶۵×۷۵ ( ده کیلویی) از طریق این مجموعه سفارش دهید.

قیمت عمده نایلکس دسته رکابی

بروزترین قیمت عمده نایلکس دسته رکابی در بازار

مجموعه آلوین به عنوان یکی از مراکز مدرنی که تمام محصولات تولیدی خود را با ضمانت مرجوعی در اختیار مشتریان می گذارد.
قیمت عمده نایلکس دسته رکابی را به صورت کاملا رقابتی ارائه می کند و شاید برایتان جالب باشد بدانید که تعدادی از مشتریان ثابت این مجموعه از عمده فروشان قدیمی بازار فروش پلاستیک و نایلون دسته دار هستند که روزانه و هفتگی حجم های سنگینی از انواع نایلکس ها را در طرح ها و سایزهای مختلف از طریق این شرکت تامین می کنند.
همانطور که مستحضر هستید به دلیل نوسانات نرخ مواد اولیه ، قیمت عمده نایلکس دسته رکابی هم دچار تغییراتی میشود و خریداران گرامی می توانند برای اطلاع دقیق از بروز ترین نرخ محصولات با مشاوران ما در بخش فروش ارتباط گرفته و فایل پرایس لیست را هر زمان که اراده کنند به راحتی دریافت نمایند.

قیمت عمده نایلکس دسته رکابی

بررسی قیمت عمده نایلکس دسته رکابی از طریق مقایسه

یکی از راه هایی که شما می توانید از پایین بودن نرخ فروش محصولات شرکت ها اطمینان حاصل کنید ، مقایسه کردن قیمت ها با دیگر تولیدی ها است.
البته این نکته را از یاد نبرید که شما مجبور نیستید هر جنسی را بخرید قطعا کیفیت و دوام کالا اولویت بیشتری نسبت به قیمت آن دارد چرا که اگر محصول نتواند انتظارات مصرف کننده را براورده کند ، دیگر تفاوتی نخواهد داشت که شما چقدر برای پرداخت آن کالا هزینه کرده اید و در واقع پولتان را دور ریخته اید.
شرکت آلوین پلاست هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت به دنبال رضایت مشتریان بوده و همواره در فکر ارائه خدماتی بهتر به آنهاست.
اگر تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر راجعبه به نایلکس های دسته رکابی این مجموعه و سایر کالاهای دیگر اعم از کیسه فریزر چسبی ، کیسه زباله رولی ، سفره ، لیوان ، سلفون و ظروف یکبار مصرف هستید تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید تا همکاران ما در اسرع زمان با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *