قیمت عمده نایلکس رکابی

قیمت عمده نایلکس رکابی ارزان با ضمانت کیفیت از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میشود. نایلکس های رکابی یکی از ویژه ترین کالاهای کارخانه های تولیدی پلاستیک است حجم سنگینی که از این محصولات به طور روزانه توسط مردم مصرف میشود ، تولید کنندگان را مجاب کرده تا هم تنوع بیشتری در این حوزه داشته باشند و‌ نیز کیفیت آن را ارتقا دهند. چرا که استفاده از نایلکس دسته دار رکابی فقط در کشور ما نیست بلکه تقریبا همه کشورهای همسایه ما هم از آنها استفاده میکنند و جالب تر اینکه خودشان اهمیتی به تولید پلاستیک های دسته رکابی نمی دهند و عمدتا نیازهایشان را از کارخانه های ایرانی تامین و برطرف می کنند. در ادامه به ویژگی ها ، طرح های مختلف ، ابعاد و کیفیت و اثر گذار ترین عوامل در تعیین قیمت عمده نایلکس رکابی خواهیم پرداخت.

قیمت عمده نایلکس رکابی

ویژگی ها و طرح های مختلف کیسه دسته رکابی

نایلکس و نایلون دسته دار در طرح های گوناگونی عرضه میشوند پرفروش ترین مدل این دسته نایلکس دسته دار شفاف است که به نایلکس های فروشگاهی هم معروف هستند.
اگر با فروشگاهی محصولی دارد که مشتری دلش نمی خواهد محتویات درون کیسه نمایان شود ، استفاده از نایلکس های رنگی توصیه میشود خصوصا نایلکس دسته دار مشکی و شیری که درصد دید محتویات آن بسیار کم است  برای استفاده در چنین شرایطی مناسب هستند.
نایلکس های دیگری هم مثل نایلکس رکابی آبی ، قرمز ، صورتی ، نارنجی و سبز هم وجود دارند که از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و شما میتوانید متناسب با شرایط مصرفتان آنها را خریداری کنید.
ویژگی و مزیت استفاده از این محصولات در این است که تقریبا اگر هر کدام از آنها تهیه کنید ، قطعا آن نایلکس کار شما و مصرف کننده را راه می اندازد چراکه همه آنها از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند و بهداشتی میباشند  ، دو دوخت هستند و کشسانی فوق العاده ای هم دارند.

قیمت عمده نایلکس رکابی

تنوع ابعاد و انواع درجه کیفی پلاستیک دسته دار

قیمت عمده نایلکس رکابی بر اساس وزن و کیفیت آن تعیین میشود عمدتا این محصولات در سه درجه بندی مختلف به فروش می رسند که دست خریدار را در زمان سفارش کالا باز بگذارد.
نایلکس دسته رکابی در تمامی طرح هایی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد ، در سه درجه کیفی ، درجه یک ، دو و سه عرضه میشوند البته برای پلاستیک های شفاف بدون رنگ به جای مدل درجه سه ، درجه یکو نیم وجود دارد که یک محصول میان رده به حساب می آید و نرخ آن نه خیلی گران و نه خیلی ارزان است.
ابعاد پرفروش این محصولات عبارتند از سایز ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ نکته ای که حائز اهمیت میباشد ، نایلکس های شفاف یک کیلویی که در اندازه ۲۵×۳۵ در بازار به فروش می رسند ، نسبت به سایر نایلکس های دیگر از درخواست های خرید کمتری برخوردار میباشند.
برای همین در صورت قصد خرید داشتن این سایز میتوانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و ابعاد دلخواه خودتان را اعلام کنید تا محصول مطابق نظر و سلیقه شما تهیه شود.

قیمت عمده نایلکس رکابی

چگونگی تعیین درجه بندی نایلکس دسته رکابی

درجه بندی پلاستیک های دسته رکابی بر اساس نوع مواد اولیه آنها تعیین میشود به طور مثال برای تولید هر یک کیلو نایلکس مشکی یا آبی درجه یک مقادیر معینی پلی اتیلن سنگین ، مستربچ و گرانول نیاز است.
هر چه از میزان پلی اتیلن کم شده و بر میزان گرانول یا افزودنی های دیگر اضافه شود ، طبیعتا از کیفیت ، شفافیت ، دوام آن کم شده و در عوض ممکن است تعداد برگ های بیشتری را در هر کیلو به شما بدهد و همچنین بعید نیست که حتی محصول نهایی بوی زیادی بدهد.
اما اگر از روی ظاهر نایلکس بخواهیم درجه بندی را مشخص کنیم ابتدا باید درجه شفافیت آن را در نظر بگیریم سپس قدرت کشسانی و سپس بوی آن شما در زمان خرید نایلکس دسته رکابی حتما باید این موارد را در نظر بگیرید تا کالای بی کیفیت و کم ارزشی نصیبتان نشود.

قیمت عمده نایلکس رکابی

اثرگذارترین عوامل در تعیین قیمت عمده نایلکس رکابی

معمولا خرید عمده نایلکس دسته دار تنها از تولیدی های معتبر و باسابقه صورت می گیرد و قیمت عمده نایلکس رکابی هم دقیقا رابطه مستقیم با مرجع خرید دارد چرا که چند بار ثبت سفارش از یک مرجع یا یک کارخانه قطعا تخفیفات و آفر های جالبی را از طرف فروشنده پیش روی مشتری قرار می دهد.
حجم سفارش هم از دیگر موضوعاتی است که در قیمت عمده نایلکس رکابی اهمیت فراوانی دارد اکثر فروشنده های بزرگ در همه حوزه ها نرخ کالای خود را متناسب با حجم سفارش مشتری به صورت پله ای کاهش می دهند حتی اگر فرد خریدار برای بار اول خرید کرده باشد.
نرخ مواد اولیه اما اصلی ترین عامل در تعیین نرخ نهایی محصول است که مرتبا با نوسانات همراه میشود پیشنهاد میشود.
در زمان رکود بازار که نرخ ها برای مدت کوتاهی ثابت هستند ، ثبت سفارشات خود را انجام دهید چون در سفارشات عمده کمترین نوسانات ، هزینه زیادی را روی دوش شما می گذارد و برای در امان ماندن از این نوسانات بهتر است که بازار را به خوبی دنبال کرده و در زمان مناسب خرید خود را انجام دهید.

قیمت عمده نایلکس رکابی

قیمت عمده نایلکس رکابی بر اساس قواعد بین المللی

خریداران گرامی در سراسر کشور میتوانند تنها با یک تماس یا دادن یک پیام به مجموعه آلوین پلاست از آخرین تغییرات نرخ و جدید ترین محصولات عرضه شده اطلاع کافی را کسب کنند.
واسطه های صادراتی و تجار خارجی گرامی هم می توانند برای تامین تناژ انواع نایلکس و نایلون دسته رکابی و همچنین انجام امور بازرگانی و اداری جهت صادرات ، با همکاران زبده و حرفه ای ما در ارتباط باشند.
تیم فروش صادراتی مجموعه آلوین با داشتن تجربه بسیار خوب در این زمینه ، اطلاعات کاملی اعم از ارائه قیمت عمده نایلکس رکابی بر اساس آخرین قواعد اینکوترمز که تعیین کننده شرح وظایف خریدار و فروشنده ، نحوه ارسال و دریافت کالا در مقصد میباشد را در اختیار خریداران داخلی و خارجی می گذارند تا روال انجام این کارها هم تسهیل شود.
برای دریافت لیست قیمت محصولات مجموعه در تمامی طرح هایی که ذکر شد ، تنها کافیست تا فرم انتهای صفحه را پر کرده و منتظر تماس از طرف همکاران ما در بخش فروش باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *