پخش عمده کیسه فریزر

پخش عمده کیسه فریزر ارزان قیمت ۷۰ و ۸۰ برگی در مدل های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی با ضمانت مرجوعی کالا انجام می پذیرد. از جدید ترین طرح هایی که تولید کنندگان بزرگ و خرد کشور در حوزه محصولات نایلونی و فریزری ایجاد کرده اند. کیسه های ۷۰ برگی و ۸۰ برگی هستند که در لفاف های شکیل و با قیمتی مناسب عرضه میشوند این دسته از فریزر ها متناسب با شرایط خرید افراد کم بضاعت تولید میشوند تا همه افراد جامعه بتوانند از آنها بهره مند شوند. پخش عمده کیسه فریزر ارزان قیمت چندین سال است که رونق خیلی خوبی گرفته و در میان کوچک تر شدن سفره مردم و بالا رفتن مخارج زندگی هم کم تاثیر نبوده. در این مقاله با خصوصیات و انواع مدل های مختلف کیسه های فریزری تعداد پایین آشنا خواهیم شد.

پخش عمده کیسه فریزر

مشمبا فریزری های ۷۰ و ۸۰ برگی چه خصوصیاتی دارند؟

همانطور که میدانید درصد بالایی از فروش عمده کیسه فریزرها در قالب مدل صد برگی انجام میشود و بالاترین قیمت کیسه فریزر هم مربوط به همین دسته میباشد.
ولی طرح های ۷۰ برگی و ۸۰ برگی که امروزه در بسیاری از فروشگاه های مختلف خرید و فروش میشوند ، از خصوصیاتی مشابه با نوع ۱۰۰ برگی برخوردار میباشند.
از جمله این خصوصیات میتوان به دوخت محکم ، کشسانی بالا ، شفافیت عالی و بهداشتی بودن آن اشاره کرد کیسه فریزرها در حالت کلی برای بسته بندی انواع مواد غذایی بکار میروند.
پس خیلی مهم است که از مواد درجه یک تولید شده باشد نکته ای که حائز اهمیت است و جزو خصوصیات مهم این دسته از پلاستیک ها میباشد ، اقتصادی بودن آنهاست.
معمولا فریزرهای ۷۰ یا ۸۰ عددی ضخیم تولید نمیشوند و هر برگ آنها کمتر از یک گرم است یعنی ممکن است طرح ۷۰ برگی پنجاه گرم و طرح ۸۰ برگی ۶۵ گرم وزن داشته باشد پس همین موضوع میتواند مهم ترین عامل در پایین بودن قیمت آنها باشد.

پخش عمده کیسه فریزر

پخش عمده کیسه فریزر ۷۰ برگی در چه مدل و سایز است؟

نایلون فریزرهای ۷۰ و ۸۰ عددی در طرح های ساده نیلی و کیسه فریزر چسبی در دو‌ اندازه ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ عرضه میشوند.
البته تیراژ مدل اقتصادی یا نازک این کیسه ها در ابعاد ۲۲×۳۲ پرفروش تر از ابعاد ۲۵×۳۵ است و بیشتر در تولیدات کارخانه ها رواج دارد.
مجموعه آلوین به عنوان یکی از مراجع پخش عمده کیسه فریزر ارزان قیمت علاوه بر عرضه طرح هایی که به آنها اشاره شد ، میتواند انواع کیسه فریزر را طبق سلیقه شما ارائه کند.
تنها کافیست با مشاوران ما در حوزه فروش تماس گرفته و ابعاد و تعداد برگ های هر بسته یا لفاف را با همکاران ما در میان بگذارید تا محصول مد نظر شما در سریع ترین زمان تولید و ارسال شود.

پخش عمده کیسه فریزر

دلایل مردم برای خرید نایلون فریزر با تعداد کم

تقریبا ۵۰ درصد از جمعیت کشور ما قدرت خرید خوبی ندارند و تلاش این قشر همواره بر این بوده که بتوانند هزینه های زندگی خود را تا حد امکان کنترل کرده و یا آن را حداقل برسانند.
یکی از راه هایی که مردم قشر ضعیف جامعه در دهه های گذشته بر انجام آن تاکید داشته اند ، مصرف کالاهای درجه دو ارزان قیمت در همه اقلام ضروری بوده است.
نایلون فریزر ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و شرکت های بزرگ و برند دار تولید کننده با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات خود ، سعی داشته اند تا قدرت خرید مردم را بالاتر ببرند و دست آنها را در انتخاب هر چه بهتر محصول مورد نظر خود باز بگذارند.
پس مهم ترین دلیلی که مردم کیسه فریزرهای با تعداد کمتر از صد برگ را انتخاب می کنند قیمت آن است البته دلایل دیگری مثل کیفیت خوب ، اقتصادی بودن (تعداد برگ بالا نسبت به گرم) و بصرفه بودنشان نسبت به مدل کیسه فریزر ضخیم صد برگی هم وجود دارد که باعث شده تا این دسته از فریزرها مشتریان ثابت خود را داشته باشند.

پخش عمده کیسه فریزر

آیا نایلون فریزر ارزان قیمت قابلیت صادرات دارند؟

پاسخ این سوال مثبت است همانگونه که میدانید کشورهای همسایه ما ، تقریبا هیچ کدامشان وضعیت اقتصادی جالبی ندارند و‌ از آنجاییکه ایران منبع اصلی تولیدات پلی اتیلنی است ، اکثر تجار خارجی به فکر وارد کردن حجم های سنگین این محصولات هستند.
همچنین در اکثر محصولات پلاستیکی از جمله انواع نایلکس دسته دار ، کیسه زباله رولی ، سفره ، لیوان و ظروف یکبار مصرف هم بیشتر به دنبال کمیت هستند تا کیفیت.
از مهم ترین کشورهایی که حجم مبادلاتشان در این حوزه بالاست ، میتوان به عراق ، ترکیه ، ترکمنستان ، آذربایجان ، پاکستان و کویت اشاره کرد که بازرگانان آنها به طور روزمره در حال مذاکره با تولید کنندگان و تامین کنندگان ایرانی هستند تا مرغوب ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.
از این رو نایلون فریزر های ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ برگی که تولید روزانه بعضی از کارخانه های داخلی است هم گزینه مهمی برای مشتریان خارجی است و صد در صد از پتانسیل بسیار خوبی برای عرضه تناژ به سایر کشورها برخوردار میباشد.

پخش عمده کیسه فریزر

پخش عمده کیسه فریزر در تمامی شهرهای ایران

مشتریان عزیز درسراسر کشور میتوانند متنوع ترین محصولات نایلونی را با مناسب ترین نرخ و درجه کیفی از مجموعه آلوین پلاست تهیه کنند.
شرکت پخش عمده کیسه فریزر آلوین ، علاوه بر تامین کالا برای مشتریان داخلی ، همکاری خوبی را هم با وارد کنندگان و تجار خارجی داشته است.
واسطه های صادراتی و کسانی که حتی به زبان های فارسی و انگلیسی هم تسلط ندارند میتوانند با دادن یک پیام به مدیران‌ بخش فروش این شرکت به راحتی ارتباط برقرار کرده و با مترجمان ما مذاکره داشته باشند.
هموطنان گرامی در داخل کشور هم برای دریافت آخرین لیست قیمت و همچنین جدید ترین تولیدات مجموعه میتوانند با پر کردن فرم انتهای صفحه ، منتظر تماس همکاران ما باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *