فروشنده عمده نایلون رکابی

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراجع معتبر فروشنده عمده نایلون رکابی ارزان شفاف و رنگی ، خریداران گرامی را به خرید ارزان ترین و باکیفیت ترین محصولات پلی اتیلنی دعوت میکند. از پرمصرف ترین کالاهای پلاستیکی که به طور روزانه حجم های سنگینی از آن در بازار معامله میشود و استفاده از آن بیش از پیش مورد استقبال خرده فروشی های مختلف قرار گرفته ، نایلون های رکابی هستند که طرح های گوناگونی از آنها در کارخانه ها تولید میشود و جالب تر اینکه به تعداد طرح های آن مرتب افزوده میشود. تقریبا تمام مشاغلی که با مردم در ارتباط هستند به این محصول نیاز دارند و هسته اصلی تامین عمده آن ، در شهرهای صنعتی کشور و خصوصا در تهران قرار دارد. در ادامه به مشخصات نایلون رکابی پرتقالی ، استاندارد کلی سایزها و فروشنده عمده نایلون رکابی ارزان با ضمانت بازگشت کالا خواهیم پرداخت.

فروشنده عمده نایلون رکابی

مشخصات نایلون دسته رکابی پرتقالی اعلا

خرید نایلکس دسته دار رکابی رنگی میتواند گزینه بسیار خوبی خریداران و مصرف کنندگان باشد چرا که پولی که قرار است برای تامین عمده و خرده آن پرداخت شود به مراتب از نوع شفاف بدون رنگ کمتر است.
از این رو یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع نایلون دسته رکابی ، مدل پرتقالی است که در دو حالت درجه یک و درجه دو به فروش میرسد.
در واقع مواد تشکیل دهنده این محصول همان مواد نایلکس معمولی است که یک رنگ مرغوب هم به آن اضافه شده و مقاومت و کشسانی آنها بسیار عالی میباشد کیسه های دسته دار پرتقالی دو‌ دوخت هستند و در سایزهای ۳۰×۴۰ الی ۵۵×۶۵ به فروش میرسند.

فروشنده عمده نایلون رکابی

تعداد برگ در سایزهای مختلف پلاستیک رکابی شفاف

این موضوع بسته به شرایط تولید متفاوت میشود و تعداد دقیقی را نمیتوان برای آن در نظر گرفت از آنجا که برای بسیاری از خریداران عمده ، تعداد برگ در هر سایز خیلی مهم است ، اکثر تولید کنندگان سعی میکنند تا بتوانند بیشترین میزان تعداد برگ را برای هر یک کیلوگرم در نظر بگیرند.
در اینجا به پرفروش ترین سایزهایی که همواره مورد توجه مصرف کنندگان بوده است خواهیم پرداخت اما بازهم تاکید میشود که این آمار در همه کارخانه ها یکسان نیست و ممکن است کارخانه ای بیشتر یا کمتر از مواد اولیه در تولید نایلون ها استفاده کند.
نایلون‌ سایز ۲۵×۳۵ (۴۳۰ برگ)
نایلون سایز ۳۰×۴۰ (۳۸۰ برگ)
نایلون سایز ۳۷×۴۷ (۲۸۰ برگ)
نایلون سایز ۴۵×۵۵ (۱۵۰ برگ)
نایلون سایز ۵۵×۶۵ (۱۲۰ برگ)
نایلون سایز ۶۵×۷۵ (۱۰۰ برگ)
معمولا ۱۵ برگ کمتر یا بیشتر برای هر سایز ممکن است در نظر گرفته شود شما میتوانید اطلاعات دقیق تر در این زمینه را تنها با یک پیام یا یک تماس از طریق مدیران فروش مجموعه ما دریافت کنید.

فروشنده عمده نایلون رکابی

استاندارد کلی در مورد سایز نایلون دسته رکابی

این موضوع در مورد پخش نایلکس دسته دار که به صورت فروش داخلی و صادراتی انجام میشود یکسان نیست به طور مثال سلیقه مصرف کنندگان در خارج از کشور به گونه ای است که سایزهای پرمتقاضی که همواره کارخانه های ما تولید میکنند را نمی پسندند.
پس تنها کاری که میتوان برای آنها انجام داد این است که نایلون دسته دار را در اندازه های مد نظر آنها تهیه کرد در سالهای اخیر تقریبا اکثر شرکت های تولیدی که با مشتریان صادراتی هم کار می کردند سعیشان بر این بود که محصولات را طبق خواسته آنها تهیه کنند و از این بابت مشکل خاصی برای تجار خارجی پیش نیامده است.
ولی سایزهایی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد با اینکه طبق استاندارد خاصی تولید نشده اند اما از نظر خریداران داخلی سایزهای استاندارد به حساب می آیند و حتی اگر حجم های خرید تناژ داشته باشند هم معمولا یکی از اندازه های ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ ، ۶۵×۷۵ را برای خرید انتخاب میکنند.

فروشنده عمده نایلون رکابی

نایلون های رنگی رکابی چه زمانی به کار می آیند؟

نایلون های رنگی برای فروشگاه هایی که مصرف کنندگانشان ترجیح میدهند تا محتویات درون کیسه مشخص نباشد بسیار مناسب است و معمولا هر چیزی که درون پلاستیک باشد به سختی نمایان میشود.
ضمن اینکه ضخامت آنها نسبت به نایلون دسته دار شفاف بیشتر و محکم تر و قیمت آنها کمتر است پس اگر به دنبال محصولی هستید که دوام ، ظاهر و قیمت مناسبی دارد ، این محصول قطعا به کارتان می آید و میتوانید آن را برای استفاده به دیگران هم پیشنهاد بدهید.
انواع نایلون های رنگی مثل نایلون آبی ، سیاه ، شیری ، نارنجی و قرمز را میتوانید از طریق این مجموعه سفارش داده و در محل درخواستی آن را تحویل بگیرید.

فروشنده عمده نایلون رکابی

فروشنده عمده نایلون رکابی اعلا با ضمانت بازگشت کالا

مجموعه آلوین به عنوان فروشنده عمده نایلون رکابی اعلا ، تمامی محصولات خود را با ضمانت بازگشت کالا به مشتریان خود عرضه میکند.
این مجموعه رضایت مشتریان را مبنای کار خود می داند و همواره سعی کرده تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت ممکن به فروش برساند.
ضمن اینکه برای مشتریانی که برای اولین بار قصد خرید دارند پیشنهاد میکنیم ابتدا نمونه هر محصولی که میخواهند را از مدیران فروش ما دریافت کرده ، به خوبی دوام و جنس آن را بررسی کرده و در صورت مورد قبول بودن محصول اقدام به سفارش محصول کنند.
در صورت رضایت نداشتن از محصول ارسالی ، شما میتوانید به راحتی آن را عودت داده و مبلغ خود را دریافت کنید.

فروشنده عمده نایلون رکابی ارزان در طرح های مختلف

یکی از مهم ترین نکاتی که شرکت های تولیدی باید حتما آن را رعایت کنند تا مشتری مداری آنان حفظ شود ایجاد تنوع در محصولاتشان است.
هیچ شرکت بزرگ تولید کننده و فروشنده عمده نایلون رکابی تا بحال نبوده که تنها به تامین یک تا دو محصول خاص و پرفروش فکر کند.
قطعا مشتریان به یک شکل فکر نمیکنند و سلیقه هر یک از آنها در سفارش نایلکس دسته دار و همچنین خرید عمده نایلون دسته دار با یکدیگر متفاوت است و خریداران بهتر است به دنبال مراکزی باشند که بتوانند طرح های مختلف محصولات نایلونی و فریزری را در سریع ترین زمان تامین کرده و با ‌پایین ترین نرخ عمده فروشی عرضه کنند.
مجموعه آلوین چندین سال است که در زمینه فروش داخلی و صادراتی فعالیت دارد و میتواند همه خریداران را به انتخاب مناسب ترین محصول متناسب با بودجه بندی مشتریان هدایت کند برای دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان تنها کافیست تا فرم انتهای صفحه را پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *