فروشنده نایلکس دسته دار

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراجع فروشنده نایلکس دسته دار ارزان در حجم تناژ ، خریداران گرامی را به خرید باکیفیت ترین محصولات پلاستیکی دعوت میکند. در این پست نمبخواهیم به مانند گذشته به بهترین و گران قیمت ترین کالاهای نایلونی بپردازیم چراکه تجربه ثابت کرده که در چند سال گذشته ، طیف عظیمی از مشتریان داخلی و خارجی ، واقعا به دنبال هزینه کردن برای کالاهای درجه یک نیستند و صد البته حق هم دارند. چون آنها با نگاه به سلیقه و جیب خرده خریداران اقدام به ثبت سفارش میکنند و به خوبی میدانند که این افراد (مغازه داران و فروشگاه داران ) عمده مصرفشان چه نوع محصولاتی است. ضمن اینکه خرید محصول ارزان تنها محدود به خرید نایلکس رکابی نمیشود و سایر منسوجات پلی اتیلنی دیگر هم به همین مموال انجام میشود در ادامه به تنوع های مختلف ، مزایای استفاده و فروشنده نایلکس دسته دار صادراتی خواهیم پرداخت.

فروشنده نایلکس دسته دار

انواع نایلکس دسته رکابی ارزان قیمت درجه دو

نایلون و نایلکس دسته رکابی در هر طرحی که باشند دو مدل و در برخی موارد سه مدل درجه بندی دارند.
نوع درجه دو در طرح های مختلفی به فروش میرسند و در اینجا به محصولات درجه دویی اشاره میکنیم که شما میتوانید آنها را از طریق این مجموعه سفارش دهید.
مورد اول که تقریبا از همه پرفروش تر است نایلون دسته رکابی شفاف بدون رنگ است تعداد بیشتر نسبت به هر کیلوگرم و قیمت مناسب آن خرید توجیه پذیری را برای خریداران رقم زده است.
نایلون شیری درجه دو از مهم ترین جایگزین ها بجای پلاستیک شفاف به حساب می آید ‌و‌ تفاوتش با نوع شفاف در ضخامت بیشتر ، قیمت کمتر و ظاهر شکیل تر میباشد.
نایلون دسته دار آبی که کیفیتی بسیار خوب به تناسب قیمتش دارد و در نهایت نایلون رکابی مشکی که قیمت آن بواسطه مواد اولیه ارزانی که دارد از همه پلاستیک های دسته دار دیگر پایین تر است و در بازار آنها را با نایلون و نایلکس کد دو هم میشناسند.

فروشنده نایلکس دسته دار

مزایای استفاده از پلاستیک رکابی ارزان قیمت درجه دو

در کل این دسته از محصولات ارزان تر و مقرون به صرفه تر از نایلکس های درجه یک هستند و در حدی بادوام تولید شده اند که کار مصرف کنندگان را راه بیندازند پس میتوان اصلی ترین مزیت استفاده از پلاستیک رکابی درجه دو را در نرخ‌ پایین ترشان دید.
بعضی از افراد زمانی که برای سفارش نایلکس رکابی اقدام میکنند و با قیمت بالای کالاهای درجه یک روبه رو میشوند و پیشنهاد خرید نایلکس درجه دو را دریافت میکنند از این‌ واهمه دارند که کیفیت محصولات درجه دو ممکن است آنها را با مشکلاتی مواجه کند.
اما در واقعیت اینطور نیست چون در هشتاد درصد مواقع ضخامت ‌و‌ کشسانی هر دو مدل برابر بوده و تنها میزان کدر بودن و بوی مواد درجه دو بیشتر است.
پس مزیت دیگری که برای استفاده آنها قابل توجه میباشد در جایگزینی آنان با نایلکس های درجه یک است در حال حاضر مناطق بسیاری در کشور هستند حجم گسترده ای از سفارشاتشان را کالای کد دو در بر گرفته و کمتر به سراغ کالاهای کد یک میروند.

فروشنده نایلکس دسته دار

تنوع ابعاد در نایلکس های رکابی در طرح های مختلف

دو سایز پرطرفدار و پرمصرف نایلکس رکابی عبارتند از سایزهای ۳۷×۴۷ و ۴۵×۵۵ که به آنها کیسه های سه کیلویی و پنج کیلویی هم گفته میشود.
ابعاد و اندازه این پلاستیک ها به گونه ای است که به درد بسیاری از مشاغل فروشگاهی و خرده فروشی میخورد اما سایزهای دیگری هم وجود دارند که طبق استاندارد ها هستند و هر یک مشتریان خاص خود را دارند.
این ابعاد شامل اندازه های ۳۰×۴۰ ، ۵۵×۶۵ ، ۶۵×۷۵ هستند که شما عزیزان میتوانید همه سایزهایی که در طرح های مختلف به آنان اشاره شد را از طریق این مجموعه تولیدی و فروشنده نایلکس دسته دار و انواع نایلون های پلی اتیلنی سفارش دهید.

فروشنده نایلکس دسته دار

استعلام بروز قیمتها از طریق فروشنده نایلکس دسته دار

همانطور که میدانید نه تنها در صنف کالاهای پلاستیکی بلکه در همه مشاغل، نرخ اقلام مختلف با نوسانات زیادی رو به رو میشود چرا که در کشور ما همه چیز به شکل عجیبی به مسائل سیاسی و نرخ دلار گره خورده.
برای همین در طول سال و حتی ماه ، موارد زیادی پیش می آید که عواملی مثل افزایش نرخ مواد اولیه ، افزایش تورم ، افزایش بهای زیر ساخت ها روی قیمت محصولات گوناگون تاثیر بگذارد و خرید و فروش های بازار را با مشکلاتی مواجه کند.
اگر قصد خرید عمده نایلون دسته دار را دارید ، این توصیه را حتما جدی بگیرید که به هیچ عنوان روی ثابت ماندن قیمت ها حساب نکنید چون احتمال زیادی وجود دارد که نرخ نهایی کالا نوسان داشته باشد.
برای اطلاع از آخرین نرخ اقلام تولیدی این مجموعه تنها کافیست تا فرم انتهای همین پست را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فروشنده نایلکس دسته دار

فروشنده نایلکس دسته دار ارزان با ضمانت بازگشت کالا

برای تاجران خارجی و همینطور بسیاری از خریداران عمده داخلی ، خیلی مهم است که کیفیت جنس دریافت شده مورد قبول مصرف کننده باشد برای همین عوامل مجموعه آلوین این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند تا آنها بتوانند ابتدا نمونه ای از کالا را در حجم کم تهیه کرده و پس از بررسی های لازم و تایید شدن نمونه کالا ، حجم کلی و تناژ سفارش داده شود.
همینطور اگر تفاوتی در نمونه و حجم کلی سفارش وجود داشته باشد کاملا حق با خریدار است که محصول را مرجوع نماید.
هماهنگی ها برای ارسال نمونه به طرف های خارجی از طریق نمایندگان آنها و طرف های داخلی ، مستقیما با خود این افراد صورت میگیرد.
اگر به دنبال نایلون هایی کاملا سفارشی هستید ، میتوانید با مدیران بخش فروش این مرکز و فروشنده نایلکس دسته دار ارزان قیمت اعلا در ارتباط باشید تا انواع نایلون و حتی کیسه فریزر ، کیسه زباله را طبق سلیقه ‌و خواست شما تولید کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *