قیمت کیسه فریزر ارزان

قیمت کیسه فریزر ارزان عمده سایز ۲۵×۳۵ به صورت عمده و تناژ از طریق این مرکز و سایت تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی اعلام میشود. یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین کالاهای پلی اتیلنی که همه روزه توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار میگیرد نایلون های فریزری هستند که به صورت چسبی ، رولی ، جعبه ای و ساده معمولی توسط کارخانجات تولیدی ، تهیه و عرضه میشوند. به جز نوع جعبه دار بقیه انواع کیسه های فریزری دارای دو طرح اقتصادی و ضخیم هستند که خریداران با توجه به شرایط استفاده و پولی خودشان میتوانند هر کدام که بیشتر مد نظرشان است انتخاب کنند.

قیمت کیسه فریزر ارزان

ارزانترین نایلون فریزر صد برگ کدام است؟

چهار نوع نایلون فریزر صد برگ در بازار وجود دارد که البته از لحاظ اندازه با یکدیگر متفاوت هستند کیسه های فریزی در ابعاد ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ در طرح های کیسه فریزر چسبی و نیلی پرفروش ترین نوع در این دسته به شمار میروند.
یعنی از نوع تقویمی دو مدل ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ و همینطور در مدل ساده معمولی هم همین دو اندازه وجود دارد هر دو طرح کیسه فریزر نیلی درجه یک از مدل چسب دار ارزان تر است و این بر عهده خود خریدار است که کدام اندازه از آن را انتخاب کند چون نوع صد برگ با اندازه های کوچکتر از قیمت کمتری هم برخوردار است.
ضمن اینکه یک مدل ارزان قیمت از نایلون فریزر صد برگ در حالت اقتصادی وجود دارد که قیمتی حتی کمتر از طرح ۲۲×۳۲ است که ارزان ترین فریزر موجود در بازار به حساب می آید البته در زمان خرید آنها حتما باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

دلایل محبوبیت کیسه فریزر اقتصادی درجه یک

ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که تهیه نایلون های فریزری یا خرید نایلون رکابی و همچنین کیسه زباله رولی یا فله در حالت اقتصادی نباید این منظور را برساند که حتما از مواد اولیه بی کیفیت برای تولید استفاده شده است.
بلکه بیشتر برند های بزرگ و معتبر این حوزه تفاوتی در مواد اولیه هر دو مدل قائل نمیشوند و هر دو را با یک کیفیت تهیه میکنند و تنها از لحاظ ضخامت با یکدیگر فرق دارند.
با وجود اینکه شرکت های تولیدی تنوع زیادی در این دسته از محصولات پلی اتیلنی به وجود آورده اند اما باز هم تولید و تیراژ نوع درجه یک این فریزرها به نسبت انواع دیگر خیلی بیشتر است.
چرا که کارخانه ها علاوه بر پوشش دادن نیازهای داخل کشور توجه ویژه ای هم به موضوع صادرات دارند و اکثر خریداران خارجی به استثنای کشورهای همجوار علاقه زیادی به خرید عمده کیسه فریزر ارزان قیمت ایرانی دارند.
به خاطر اینکه محصول تولید شده در ایران با نرخ فوق العاده خوبی تهیه میشود و کاملا مقرون به صرفه برای فروش خارجی است ، لذا اکثر مشتریان خارجی علاوه بر در نظر گرفتن نوع کیسه فریزر ضخیم درجه یک ، نوع اقتصادی را هم جزو اولویت های خود برای خرید قرار میدهند.

قیمت کیسه فریزر ارزان

نکات مهم در بررسی کیفیت نایلون فریزری

مهم ترین چیزهایی که در درجه کیفی کیسه های فریزر باید به طور دقیق بررسی شوند ، شفافیت ، عدم کدر بودن ، عدم ایجاد سرو صدا با لمس کردن پلاستیک ، اندازه هر برگ و تعداد برگ های موجود در هر یک کیسه از مهم ترین نکاتی هستند که بهتر است همه آنها را در زمان تست محصول در نظر بگیرید.
ضمن اینکه برای اطمینان بیشتر از مقاومت و دوام محصول میتوان داخل آن را پر از باد کرد و از نقاط مختلف به کیسه فشار آورد.
در زمان خرید و فروش کیسه فریزر بررسی همین نکات شما را به سمت یک سفارش ایده آل هدایت میکند و حتی در به دست آورن قیمت کیسه فریزر ارزان اقتصادی و ضخیم هم کمکتان خواهد کرد.

قیمت کیسه فریزر ارزان صد برگ در شهریور ماه

قیمت کیسه فریزر ارزان صد برگ از ابتدای سال تا اواسط مرداد ماه با نوسانات شدیدی همراه بود و اکثر نوسانات در نهایت به رشد نرخ این محصولات ختم میشد.
اما در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ رکود شدیدی بر بازار حکم فرما شده و نرخ ها با کاهش خوبی همراه شدند و فرصت خوبی را هم برای خرید انواع کالاهای پلاستیکی فراهم کرده اند ولی تجربه ثابت کرده که نوسانات قیمتی دوباره شروع خواهد شد و ارزش پولی محصول را دوباره با افزایش مواجه خواهد کرد.در حال حاضر قیمت ارزان ترین نایلون فریزر صد برگ بین ۳۳۰۰ الی ۳۵۰۰ تومان است و شما میتوانید از طریق مشاوران مجموعه ما از آخرین قیمت کیسه فریزر ارزان مطلع شوید.

قیمت کیسه فریزر ارزان

ارائه قیمت کیسه فریزر ارزان به صورت عمده و تناژ

همانطور که میدانید برای سفارشات عمده ، نرخ محصولات از طرف کارخانه ابتدا به صورت پایه به خریداران داده میشود و‌ در صورت رضایت او از نمونه کالا و ثبت سفارش ، اگر حجم کالا در حد تناژ باشد ، قطعا با تخفیفاتی نیز همراه میشود.
این یک نکته بسیار مهم برای مشتریان تازه کار است که وقتی برای اولین بار با یک تامین کننده مواجه میشوند بدون اینکه از حجم سفارش خود بگویند ، مستقیما به قیمت کیسه فریزر ارزان اقتصادی یا ضخیم درجه یک اشاره میکنند و حقیقتا چنین کاری اشتباه است.
اگر مسئول فروش آن شرکت تولیدی از میزان درخواستی بار شما مطلع شود بدون اینکه حتی خودتان درخواست کنید ، این تخفیفات را برای شما در نظر خواهند گرفت.
برای دریافت نرخ عمده انواع نایلکس دسته دار رنگی و‌ شفاف و همچنین انواع کیسه زباله رولی و فله ، تنها کافیست مشخصات خود را در فرم انتهای صفحه پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *