قیمت عمده کیسه فریزر

قیمت عمده کیسه فریزر رولی ارزان نیم کیلویی در انواع طرح ها و حجم از طریق این سایت و مرکز تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی به حضور مشتریان گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. کیسه های فریزری با توجه به ویژگی ها و کاربردی که دارند ، جزو محبوب ترین لوازمی هستند که توسط افراد در منازل یا مکان های دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. نایلون فریزر رولی یکی از مدل هایی از این دسته است که به خاطر آسان مصرف بودن و‌ داشتن پرفراژ عالی فروش بالایی را در چند سال گذشته تجربه کرده و قطعا یکی از مهم ترین عواملی که باعث رشد خرید کیسه فریزر رولی شده ، نرخ خوب و مقرون به صرفه بودن آنها نسبت به نوع چسب دار و معمولی نیلی است. در ادامه به ویژگی ها ، کاربرد ، انواع بسته بندی و عوامل تعیین کننده در قیمت عمده کیسه فریزر رولی خواهیم پرداخت.

قیمت عمده کیسه فریزر

ویژگی ها و کاربرد نایلون فریزر رولی با بوبین

منظور از بوبین همان لوله هایی است که در حالت دایره ای و از جنس مقوا یا پلاستیک هستند و در قسمت وسط رول قرار میگیرند تا جدا شدن هر برگ از یکدیگر راحت تر انجام بشود که معمولا در بعضی از نایلون ها و کیسه زباله رولی هم وجود دارند و بودن آنها کمی در قیمت عمده کیسه فریزر رولی تاثیر گذار است.
به هر صورت طریقه مصرف این محصول خیلی راحت تر از سایر نایلون فریزرها است و فضای خیلی کمی هم برای نگهداری میخواهند از لحاظ دوخت و دوام ، این پلاستیک های بدون دسته فوق العاده خوب هستند.
همچنین با توجه به تهیه آنها از بهترین مواد اولیه پلی اتیلنی ، بسیار بهداشتی هستند و برای بسته بندی انواع گوشت ، سبزیجات ، حبوبات ، نان و حتی مایعات مختلف از آنها استفاده کنید.

بسته بندی کیسه فریزری پرفراژدار رولی نیم کیلویی

عمده شرکت های تولیدی ، این کیسه ها را در ابعاد ۲۵×۳۵ و در وزن پانصد گرم که ۲۵۰ عدد کیسه واقعی میدهد عرضه میکنند عموم کارخانه ها این نایلون ها را تنها در حالت کیسه فریزر ضخیم و با ابعاد بزرگ تهیه میکنند چون کمتر کسی به دنبال نوع اقتصادی آن است .
ضمن اینکه این کیسه ها همه از بوبین های باکیفیت مقوایی برخوردار هستند تمامی مشخصات محصول بصورت لیزری حک و سپس به صورت شیرینگ بسته بندی میشود.
تعدادی که در هر کارتن از کیسه فریزری رولی وجود دارد ۲۰ عدد رول است و برند و استاندارد آن به همراه قیمت مصرف کننده روی لیبل حک میشود.

قیمت عمده کیسه فریزر

تفاوت پرفراژ کیسه فریزر رولی و چسب دار

هر دو محصول به عنوان نایلون های پرفراژدار فریزری شناخته میشوند منظور از پرفراژ ، همان نقطه جدا شونده هر برگ از برگ بعدی است که به جهت سهولت در مصرف تعبیه شده اند ولی پرفراژ این دو محصول با یکدیگر متفاوت است.
نقطه جدا شونده در کیسه فریزر چسبی به صورت دسته ای است و با جدا کردن پوشش آن میتوان کیسه را به دیوار یا در یخچال وصل کرد و هر برگ از بسته بندی را بصورت تقویمی جدا کرد.
در صورتی که نقطه جدا شونده کیسه های فریزی رولی حالت معمولی دارد و به مانند کیسه زباله رولی حول یک دایره هستند و شما هر کیسه را از رول جدا میکنید.
تمامی نایلون های فریزری عرضه شده توسط این مجموعه دارای کیفیت پرفراژ عالی بوده و در زمان کشیدن یک برگ ، به هیچ عنوان نایلون دچار پارگی نمیشود.

عوامل تعیین کننده قیمت عمده کیسه فریزر رولی

مهم ترین چیزی که در قیمت عمده کیسه فریزر رولی تاثیر میگذارد حجم بار درخواستی از سوی مشتریان است.
برای هر محصولی نرخ پایه مشخصی وجود دارد و وقتی میزان سفارش بالا و بالاتر برود صد در صد نرخ پایه هم مرتب با کاهش رو به رو میشود مسئله دیگری که در قیمت عمده کیسه فریزر رولی حائز اهمیت است خرید کیسه فریزر به صورت نقد و یا اقساطی و چکی است که طبیعتا این مورد هم جزو عواملی است که تاثیر خاص خود را میگذارد.
چرا که اگر قرار باشد سرمایه شرکت در گرو خرید طولانی مدت مشتریان باشد ، به احتمال زیاد کارخانه هم تخفیف چندانی را برای چنین سفارشاتی در نظر نمیگیرد و ترجیح شان بر این است که کاهش نرخ را برای خریداران نقدی کنار بگذارند.
همچنین در موارد صادراتی نوع تحویل مرسوله به خریدار هم اثر گذاری زیادی دارد.
خصوصا اگر بحث بیمه و تحویل با پرداخت هزینه های گمرکی بر عهده فروشنده باشد میتواند در نرخ نهایی کالا تاثیر گذار باشد چراکه مسئول فروش کارخانه تمامی مواردی که برای سالم رسیدن محصول به شما انجام می دهد را به پای شما مینویسد و همه آن موارد را در فاکتور نهایی و قیمت عمده کیسه فریزر رولی لحاظ میکند.
در جمع بندی پیشنهاد ما این است که سفارش کیسه فریزر‌ ، نایلکس دسته دار و کیسه زباله ضخیم و اقتصادی خود را در حجم معقول انجام دهید تا توان پرداخت کل مبلغ را تا زمان دریافت محصول داشته باشید و از تخفیفات شرکت ها نیز بهره مند شوید.

قیمت عمده کیسه فریزر

قیمت عمده کیسه فریزر رولی نیم کیلویی در مرداد ۱۴۰۱

در سال جدید و با روی کار آمدن دولت جدید ، نه فقط کالاهای پلی اتیلنی بلکه تمامی تولیدات داخلی و خارجی با افزایش قیمت شدیدی رو به رو شده اند.
در بعضی موارد حتی نرخ‌ محصول در ابتدای ماه با آخر ماه منافات دارد و اصلی ترین دلیل آن هم گرانی مواد اولیه بوده و این احتمال وجود دارد که در پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ هم شرکت های پتروشیمی که پلی اتیلن را تهیه میکنند باز هم به دلایل مختلف مثل تورم و افزایش حقوق کارگران بخواهند نرخ های جدیدی را برای عرضه تولیدات خود در نظر بگیرند.
به هر حال قیمت عمده کیسه فریزر رولی نیم کیلویی بین ۲۸هزار تومان الی ۳۰ هزار تومان میچرخد ولی با تجربه ای که در بازار عرضه این حوزه داشته ایم ، پیشنهاد میشود که در صورت داشتن شرایط خرید ، حتما تمام بودجه خود را صرف این کار کنید چون احتمال بالا رفتن قیمت ها خیلی زیاد است.
برای دریافت آخرین لیست قیمت محصولات نایلکسی ، نایلونی ، و قیمت عمده کیسه فریزر و همچنین مشاوره رایگان در جهت اطلاعات جزئی هر کالا ، میتوانید با مشاوران زبده ما در مجموعه آلوین پلاست تماس گرفته و یا با پر کردن فرم انتهای صفحه ، منتظر تماس همکاران ما در واحد فروش باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *